Je jedno, kde se ty koncernové nesmysly budou vyrábět, pokud nezmění přístup a ceny, tak to stejně budou kupovat jen firmy, nebo ne? Proč by jinak bylo tolik odstavených aut na Milovickém letišti? To opravdu někdo věří těm problémům s emisními normami? Mě to spíš přijde jako zástěrka pro neprodané kusy, co myslíte vy?
Spalovak se uz zacina rusit a nastupuje elektromobilita. Do Ceska se presune neperspektivni vyroba a tudiz riziko ze ty kramy nikdo nebude kupovat. Kdo se kdy svezl s EV, ten uz klepave, ramusici a smradlave auto nechce. Bude to uplne stejny prechod jako z Trabantu na 4-takty v NDR. Brzy budou lidi ohrnovat nos nad historii. Coze, vy jeste jezdite spalovakem? To vam teda nezavidim.
plochy plné aut která zatím nemají homologaci, prodejná samozřejmě jsou a prodají se bez problémů
U Mladé Boleslavi stavi Číňani velkou továrnu na baterie, tak uvidime.
Podle nadpisu by člověk řekl, že se v Česku postaví závod na výrobu VW Passat.
Z hlediska celkové výroby (aut) v Česku to jsou až nečekaně dobré zprávy.
Znamenalo by to, že se prostě postaví nový závod v Bulharsku (spíš v EU než mimo), tam se přesune výroba jednodušších modelů a rozšíří se výroba superbů u nás a vedle nich se tam v uvolněných kapacitách budou vyrábět pasaty. Linka se tak nebude muset ani moc přestavovat, dílů mají hodně společných - a do budoucna určitě víc, než třeba se superbem yeti či karoq.
To vše tedy znamená zaměření na auta s vyšším standardem. Takže tohle se povedlo.
A kdo tam bude pracovat? Už teď se to neobejde bez dovážení Ukrajinců. Nebylo by lepší postavit to tam, kde je pracovní síla?
Už ty autolinky stačí. Nezaměstnanost je rekorně nízká a dalším dovozem cizinců akorát znepříjemníte život občanům míst, kde se tyto linky budou nacházet.
Němcům vyrobíme Passat, dostaneme za něj dvě stě tisíc a oni si ho pak prodají za půl milionu. Takhle se té montovny nezbavíme.
začněte podnikat v kosmických technologiích a všem to natřete