Obří večírek pro čtyři tisíce dealerů a obchodních zástupců z celého světa, na kterém vystoupí i hvězda světového formátu – americká zpěvačka Anastacia, připravila Škoda Auto na čtvrteční večer.
Podle informací serveru Lidovky.cz na akci Škoda Auto představila i dlouho utajovanou podobu nového loga firmy. To by podle dřívějších zpráv mělo být graficky blíže logu mateřského Volkswagenu. Oficiální premiéru nové tváře největší české firmy pak automobilka chystá až pro prestižní ženevský autosalon.
Jen pro zvané a přísně tajné - lidé museli odložit mobily i foťáky
Zároveň Škodovka svým partnerům a vybraným manažérům ukázala i prvního zástupce své nové modelové řady. Jde o minivůz postavený na bázi konceptu VW Up!, který by měla Škoda oficiálně představit až na podzim. Pod hlavičkou mladoboleslavského automobilky se však bude vyrábět v Bratislavě.
Čtěte více: |
Informaci o nevšední party, kterou přinesl deník Blesk, potvrdil zdroj z managementu automobilky, který si nepřál být jmenován. "Je tu kolem toho velký humbuk, akce se připravovala na poslední chvíli," řekl serveru Lidovky.cz manažér automobilky.
Potřetí v Česku
|
Podle kusých informací, které zatím pronikly do médií, byli zahraniční hosté v Praze už od středy. Celkem by se pak jednalo o více než čtyři tisíce pozvaných lidí. V lepších pražských hotelích tak kvůli akci dokonce nebylo lehké sehnat volný pokoj.
Nejvíc prodaných aut v historii
Škoda Auto podle dnes zveřejněných čísel zaznamenala nejvyšší lednový prodej v historii. Zájemci koupili 68.400 aut, což je meziročně o 26, 4 procent více. Zvýšený zájem o české automobily
firma zaznamenala především na trzích v Číně, Indii a Rusku.
Pozitivní číslaŠkoda Auto v lednu prodala 29.800 vozidel Octavia, 20.000 Fabií, 10.700 aut Superb, 4600 modelů Yeti, 2100 Roomsterů a 1100 Octavií Tour. Nejvíc se zvýšil zájem o model Superb, jehož prodej meziročně vzrostl o 80 procent. Naopak o 56,6 procenta poklesl prodej Octavie Tour, o 8,5 procenta méně se prodalo rovněž vozidel Roomster. |
Prodávala se zejména vozidla modelové řady Fabia a Superb. Informoval o tom mluvčí automobilky Rudolf Dreithaler. Prodej vzrostl téměř na všech trzích. Ve střední a východní Evropě
zaznamenala Škodovka podle Dreithalera místy až dvojciferný růst. Počet prodaných aut se meziročně o 22,4 procent zvýšil i na západoevropském trhu, kde automobilka prodala 19.200 vozů. Před rokem jich bylo 15.700.
Nejvýznamněji se na západě prodej zvýšil v Nizozemí. Podle Dreithalera však nejsilnější zájem o mladoboloslavská auta přišel v
lednu z trhů v Číně, Indii a Rusku, kde se počet prodaných aut zvýšil o 40 až 83 procent. "Dalšími trhy s velice pozitivním vývojem v lednu 2011 byly například Turecko, Izrael a Austrálie," dodal Dreithaler.
Člen představenstva společnosti Jürgen Stackmann uvedl, že automobilka plánuje prodej celosvětově zdvojnásobit do roku 2018. "První měsíc roku jasně ukazuje, že jsme i v roce 2011 na dobré cestě," uvedl Stackmann. Pozitivním jevem podle něj je především zvýšený prodej modelu Fabia.