Cesi maji vseobecne spatne oci. V noci vubec nevidi a i ve dne potrebujou denni sviceni. To je hruza.
Na budíky nekoukám. Rychlost mě nezajímá. Ta se mění neustále podle stavu vozovky, počasí, a hustoty provozu. Stav nádrže vydrží na dobrých 800km, venkovní teplotu nepotřebuji, tu v podstatě vidím, ovládání autorádia je nezajímavé, vrazím tam USB-stick s Husitskou Epopejí a mám pokoj na móc hodin.
Je mi už takřka 70, ale s modrou barvou problémy nemám.
Vzhledem k četnosti a intenzitě honů na řidiče za překročení nesmyslných omezení rychlosti je někdy nutné sledovat tachometr více než situaci na silnici. Jaký to asi má vliv na množství nehod?
Já občas měním auta jak ponožky, ale intuitivní regulace rychlosti mi nefunguje jedině u postarší nákupní tašky typu Matiz. Kupodivu zrovna v téhle popelnici odhad podsekávám (jedu rychleji, než mi připadá).
S modrým podsvícením jsem nikdy nejezdil, nevadilo mi bílé, preferuji zelené a tak nějak mi vadilo červené.
Nevím, ale někde jsem viděl či četl, že některé automobilky montují možnost barvu osvětlení změnit což je asi to nejlepší aby si každý řidič mohl vybrat tu barvu, která je mu nejpříjemnější.
Udělejte to bílé s možností nalepit na přístrojovku barevnou fólii, která bude řidiči vyhovovat nejlépe.
Tady bych se bál "lidové tvořivosti" s příliš neprůhlednou fólií. Možná by stačila nějaká regulace intenzity, případně "zhasni nepodstatné", a ť už je to cokoliv.
Pozor ale na vychytávky podobné té, které mají naše firemní Dacie (Sandero; Logan; už existují novější verze, ty neznám). Celkem inteligentně spolu s rozsvícením světel ztlumí intenzitu osvětlení přístrojové desky, ale v časech povinného denního svícení je to vskutku fascinující.