Diskuze
Účet bez smartphonu? Banky se snaží vyjít seniorům vstříc, řadu věcí mohou vyřešit na pobočce
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
J85i38ř90i79n68a 62S31a70v71o73v48a
jsem senior a používám už léta internetové bankovnictví - ovšem bankovnictví v mobilu je pro mě v podstatě nedostupné - prostě na to na tom malém displayi nevidím (i když si zvětším písmo atd. - v tom případě zase nevidím celou stránku a obtížně se v tom orientuje, na rozdíl od monitoru PC); v tom bude mj. zakopaný pes pro starší klienty;
i na to by měl být brán ohled a ne cpát všechno jen do mobilních aplikací;
J40a59r72o37s11l46a66v 12Z43a52t76l35o69u93k81a48l
Bombastický inovativní vynález. Takže některé věci půjde vyřešit na pobočce. Kam tahle převratná doba povede. Za pár let půjde na pobočce snad i založit účet.
V71l80a14s90t72a 84M32o84k38r24ý
A na které pobočce, když jich banky mnoho zrušily, že
I13v71a57n 71K71a56z59i87m18o32u63r
Banky by si měly uvědomit jednu podstatnou věc, která v článku zazněla. Ve smlouvách s klientem nemají stanoveno, že klient musí mít a používat chytrý telefon. Takže je jasné, že při jakýchkoliv potížích tohoto typu případný soud s klientem hladce prohrají.