Neděle 12. května 2024, svátek má Pankrác
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Účet bez smartphonu? Banky se snaží vyjít seniorům vstříc, řadu věcí mohou vyřešit na pobočce


ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Premium
Banky převádějí stále více svých produktů a komunikace na internet a mobilní aplikace. V nich lze provádět veškeré úkony a zjistit potřebné informace. Třeba o tom, že banka chystá změnu úrokových sazeb.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Jenže zdaleka ne všichni mají chytrý telefon nebo počítač s připojením k internetu. Anebo už je používání banky v mobilu či na internetu pro ně obtížné třeba kvůli vysokému věku, špatnému zraku a podobně.

„Mé 86leté mamince, která je klientkou České spořitelny (ČS), přišel dopis oznamující změny úročení. Jaké bude, se v něm však nepíše. Sděluje jí pouze to, že se vše dozví v aplikaci George nebo pod otištěným QR kódem. Co by si s tím asi tak počala, kdybych za ní nepřijel?“ položil si zkraje dubna na síti X řečnickou otázku ředitel pražské zoologické zahrady Miroslav Bobek.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!