...zvláště američtí ekonomové. Copak nevědí, že šrotovné je cesta, která vede do pekel? Vždyť u nás to ví i Topolánek, a to je laik.
Treba v Nemecku se srotuji auta plosne bez jakychkoliv dalsich uvah. Je to uplny ekonomicky nesmysl a z hlediska ekologie je to vlastne zlocin. Nicit dobre, fungujici vyrobky a zamorovat zivotni prostredi dalsim srotem!.
V Americe se na srotovne kvalifikuji jenom auta, ktere jsou ekologicky skodliva, to znamena maji extremne vysokou spotrebu benzinu nebo maji extremni emise skodlivin. Auta, povetsinou japonska, ktera maji dobrou 'mileage', to jest ujedou hodne mil na jeden galon benzinu, se nesrotuji.
V Evrope by melo byt srotovne zamereno hlavne na dieselove motory, ktere zamoruji desive zivotni prostredi a neni mozno tyto emise nijak kontrolovat. Dieselove motory nejsou v Americe popularni. American, ktery si chce poridit nemecky Diesel musi hodne priplatit. Extra dovozni clo, treba za Mercedesy so pohybuje mezi 10 az 20 tisici dolary za auto, i vice. Tato prirazka k cene neprida autu na hodnote, ani nepredstavuje lepsi kvalitu. Je to pokuta za vysokou spotrebu benzinu techto aut a za jejich ohrozovani zivotniho prostredi.
trochu ti to keca kamarade a ty fakta zamichany. ja mam objednany vw diesel a ten ma ulevy na danich 1 300 dolaru a mercedes 1900 dolaru. a tak si to zjisti nez zacbes basnit nesmysly.
usporneho Chvrolet Aveo, (9900 USD) tak to je pulka ceny noveho auticka. (Ale kdo by takovy shit kupoval?). Vyrobu novych aut srotovne nezvedne, ale ubere starych pojizdnych vraku.
Peníze na stromě nerostou. Buď si půjčí v bance nebo nějaké vytisknou.
IDOL minuly tyden u reditele PL Bohnice dozadoval vyplaceni tzv. kolobezkovneho. Po predneseni zadosti mu byl podan klystyr a absolvoval skotske striky. Presto stale tajne doufa, ze by mohl dostat dotaci na svoji BIOekologickou kolobezku.