Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kritická místa dálnic? Přípojky

Jaké je nejnebezpečnější místo na dálnicích v Česku? Na těchto komunikacích loni zemřelo 44 lidí. Z toho téměř polovina, 21, na nejvytíženější dopravní tepně, dálnici D1 z Prahy do Brna. LN sestavily pomyslnou černou knihu dálnic ze statistik nehodovosti na všech dálnicích v Česku, které zveřejnilo Policejní prezidium.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JK

27. 3. 2008 16:02
Stredopruhari

Hlavnim problemem na dalnici okolo Rican (pred Phou) jsou "stredopruhari", kteri se boji uhnout do praveho pruhu, protoze by z nej pred Pankraci nevyjeli.  Takze to uprostred "svihaji" 90-110, v ocich smrt. Tihle borci by nemeli na dalnici vubec vjizdet Rv

0 0
možnosti

ALOIS.AMERICAN

27. 3. 2008 13:15
PRIPOJKY

ZALEZI TO NA RIDICICH,A VASI BORCI NA MIN.DOPRAVY A DALNIC,MAJI MAPY NA ZDICH A SHIT DELAJI. TAK SE VYRESI KAZDY PROBLEM>->-

0 0
možnosti

Karel Svoboda

27. 3. 2008 10:15
Nájezdy jsou blbě značené!

Plná čára je dlouhá někde až 150 m a pak vám zbývá na zařazení třeba jenom

30 m.Takže velice často musíte zastavit a najíždět z klidu. V Německu se učí

žáci v autoškole zrychlit na rychlost provozu na dálnici a pak se bezproblému zařadit mezi dvě auta. Tam totiž zákony dělají odborníci, tady k tomu stačí stranická knížka.

0 0
možnosti

JK

27. 3. 2008 15:59
Re: Nájezdy jsou blbě značené!

Prave proto se mate tech 150 m  poradne rozjet, a ne se cpat nekomu do pruhu hned na zacatku. Druha vec je, ze pripojovaci pruhy jsou na D1 kratke a nesplnuji odpocatku normu, navic hned za nimi se zuzuje i fyzicky vozovka. Ten inzenyr by patril vymachat ve Vltave.

0 0
možnosti

Luhanda

27. 3. 2008 6:39
Tak nevím,

ale mám dojem, že nehodám na našich silicích vévodí debilita lidského činitele! A tady asi žádné značky nepomohou. Vždyť je jeich dostatek, někdy je až přeznačkováno. Nastoupit musí důkladné psychologické vyšetření každého řidiče, jeho reakce v krizových situacích a nervová labilita. Nervákům a bezohledným lidem by řidičské průkazy neměly být vydávány!!!!

0 0
možnosti

L

27. 3. 2008 9:11
Jenze to nepoznate

Sotva poznate, kdo je ten nervak a labilni clovek a tak dale. Mozna, ze by si s nim rad pohovoril psycholog, ale to je jiste zbytecne, kdyz to bude vypadat jako u zadosti o zbrojni pas. Psycholog ukaze zadateli nejake kanky a zepta se zadatele, co mu to pripomina. Zadatel pak asi nezacne rvat: "Zavrazdim tchyni."

*

Reseni je mozna v tom, ze by ti fizlaci vylezli z teplicka a smradecku a zacali ty idioty chytat. Dnes rano jsem to pocital a vyslo to, co jsem po ceste do prace videl, asi na sest az deset tisic korun a asi tak sest trestnych bodu za ctvrt hodiny. Byl by to dobry ulovek kazdy den.

0 0
možnosti

gonline

26. 3. 2008 22:16
FOTOGRAFIE

http://www.grafika-online.cz/" target="_blank" rel="nofollow">FOTOGRAFIE

0 0
možnosti

Luhanda

27. 3. 2008 6:41
Re: FOTOGRAFIE

(Y);-Odebile!

0 0
možnosti

MiK

26. 3. 2008 21:38
Říčany

Důvodem bouraček u Říčan není nadměrná rychlost, ale naopak stojící šňůra kamionů v pravém pruhu, která se vytváří díky kruhovému objezdu těsně za sjezdem. Lepší vyřešení této křižovatky by snížilo nehodovost na minimum. Ale o to zřejmě není zájem, raději sníží rychlost na dálnici a začnou vybírat.

0 0
možnosti

JelKolem

26. 3. 2008 22:18
Re: Říčany

Dle vyhlášky má řidič přizpůsobit rychlost jízdy dle situace, takže důvodem bouraček je co? Samozřejmě: Nadměrná rychlost bezohlednejch magorů.

0 0
možnosti

Pete

26. 3. 2008 21:25
Jen čekám, který z geniálních českých ministrů dopravy

si všimne, že česká dálniční síť má světové unikáty v podobě stopky při vjezdu na dálnici. Projezdil jsem Evropu a v Americe jsem najezdil asi 40 tis. mil, ale nikde na světe to nemají. Nebo připojovací zrychlovací pruhy ze kterých se na vás může přiřítit auto  jedoucí po dálnici v pravém pruhu, protože ten zrychlovací pruh slouží i  průběžné dálniční dopravě. No a křivost D1 je také světový unikát. Slovinsko kdysi dávno takovou dálnici mělo, ale když jsem tam jel druhý rok, už tam byl perfektní asfalt.

0 0
možnosti