Neděle 5. května 2024, svátek má Klaudie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Průzkum: Většina lidí odmítá třinácté důchody i zrušení stravenek

Více než polovina Čechů odmítá podle internetového průzkumu společnosti SANEP 13. důchody pro seniory, posílení mise českých vojáků v Afghánistánu a zrušení stravenek. Sněmovna by podle většiny dotázaných naopak měla schválit zvýšení mateřské, zrušení zdravotnických poplatků a zavedení progresivní daně z příjmu a také by měla prosadit zachování výše platů státních zaměstnanců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

L. Pixa

25. 1. 2010 14:55
pí.Boublíková a pan Klíma ......

Vám možná nevadí bláboly a vytahování pana Komárka,protože Vám zřejmě imponuje jak pěkně lže.Je to Vaše věc.Mě lži a naivní vytahování vadí a budu na ně poukazovat ať se Vám to líbí nebo ne. Žijte si ve lži a bludu.Je to Váš problém......

0 0
možnosti
VK

V. Klíma

25. 1. 2010 15:10
Re: pí.Boublíková a pan Klíma ......

A co by vám dokázalo, že pan Komárek nelže? Kdybyste viděl jeho daňové přiznání? ;-)

0 0
možnosti
LP

L. Pixa

25. 1. 2010 11:02
Milý pane Komárek.

Dnes v 00.42 hod jste si postěžoval proč Vás nikdo jako živitele velké rodiny nelituje,protože Vám Vaše příjmy padly během krize na polovinu.Dne 20.01.2010 jste napsal na diskuzi Zadlužený stát ....,že dáváte státu na daních ročně 300 až 500 tisíc...tudíž i při 50 % propadu je Váš příjem ( podle Vás ) cca 72 tisíc měsíčně.To je cca třikrát víc než je oficiální průměrný plat v ČR.Za to by Vás měl někdo litovat ? Za to,že jsem se "pozastavil" nad Vašimi bláboly ,jsem odporný člověk...........Raději budu podle Vás odporný člověk,ale nebudu lhát a vymýšlet si hovadiny ......

0 0
možnosti
PB

P. Boublíková

25. 1. 2010 11:46
Re: Milý pane Komárek.

Vy se příjmem pana Komárka užíráte už šestý den?

Snad by se to dalo léčit....

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

25. 1. 2010 10:07
Rudej osle Pixlo

přestaňte mě unavovat a lepit se na mě. Jste opravdu odporný člověk, zřejmě nepraktikující estébák či kádrovák.

0 0
možnosti
LP

L. Pixa

25. 1. 2010 10:49
"Pane" Komárek ....

Docházejí argumenty,lži a bohapusté vytahování vychází najevo ..... nastupují nadávky, osočování a nálepkování .......  s Vaší  "pomocí" pravice volby určitě,ale určitě vyhraje .....

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

25. 1. 2010 0:54
musím se zastat p. Franka

ano, práce za bolševika bylo oproti dnešní situaci opravdu z mnoha pohledů flákárna. nejde o počet hodin, či fyzickou námahu. To snad ani ne. Hlavní rozdíl je v odpovědnosti ta výsledky, kvalitu. Stres je nesrovnatelně vyšší. Mluvím ale hlavně o komerční sféře. Ve státním aparátu se nezměnilo nic ...

Víte, on každý, kdo se nemotá kolem státních zakázek, veřejných soutěží a vůbec nezná toto prostředí, tak furt řve, jak se všude krade. Já vám řeknu, že je to značně nafouklé. žádné obálky se dávno nedávají, fungují zprostředkovatelé. Pokud něco stojí 1 000, věřte, že v komerční firmě by to koupili za cca 600. Ty 400 vidí každý jako krádeř. Houby. Můj odhad a zkušenost je zhruba takto: 100 korupce, 100 navíc za malý obchodní tlak a tak 200 navíc na krytí vícenákladů dodavatele - zákazníci ve státním či veřejném sektoru jsou líní jako vši. Nechají dodavatele za sebe napsat zadávací studii, veškeré smlouvy. To pak ani vůbec nečtou a spousta věcí se díky jejich lajdání musí dělat opakovaně. Je to banda arogantních lenochů - to mi věřte. Existují výjimky - ale "Janotů aFischerů" jsou tak 2%

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

25. 1. 2010 0:42
ukázka vrcholné demagogie

" ale upírá důchodcům, kteří žádnou kizi nezavinili,  ubohý 13tý důchod"

Tak to je přímo neuvěřitelné! 13. důchod, to je už nějaká konstanta, zavedená v Ústavě? Jak můžu "upírat" něco, co neexistuje a ani na to nemá nikdo nárok? Do prdele už! Až Jyrka slíbí ženám s velkými zadky příplatek na látku, tak z toho udělá někdo nárok? Jyrka je momentálně řadový, i když hodně uřvaný poslanec. Formálně tedy skoro nula, 1/200. To na okraj.

Opakuji posté: krize srazila příjmy z komerční činnosti. Náklady jsou konstantní, inflace = nule! Každý, kdo má příjmy zafixobvané zákonem, vyhláškou, tarifem ... je na tom momentálně lépe, než kdokoli jiný! Moje příjmy padly během krize na polovinu. Proč mě nikdo jakožto živitele velké rodiny nelituje?

0 0
možnosti
LP

L. Pixa

25. 1. 2010 6:49
Proč by Vás měl někdo litovat ???

Proč by Vás měl někdo litovat ? Podle Vašeho příspěvku na diskuzi Lidovek - Zadlužený stát ..z 20.01.2010 jste odváděl státu na daních ročně 300 až 500 tisíc.Teď jste slevil na polovinu.Během dvou týdnů.Dobrá.Tudíž odvádíte státu "pouze" 200 tisíc ročně.To je při cca 23 % daňovém zatížení ze supehrubé mzdy cca 72 000 Kč měsíčně.Pane, Váš příjem ( podle Vás ) třikrát převyšuje průměrnou mzdu v ČR. Proč by Vás měl někdo litovat ? V této zemi jsou tisíce lidí,kteří výše průměrné mzdy zdaleka nedosahují !!!! Poradím Vám. Zkuste pracovat. Sezením u počítače po celé dny,komentováním kdejaké prkotiny na diskuzích si více peněz nevyděláte.Pokud Vás za ty Vaše exhibice na diskuzích někdo neplatí .....

0 0
možnosti

J. Kejkrt

24. 1. 2010 21:27
Soudruzi, děkuji vám za správně položené otázky!

Jakpak by to asi dopadlo, kdyby otázky ležely třeba takto:

 1 Jste ochoten ze svého platu dávat měsíčně 100,- Kč na vyšší mateřské?

 2 Souhlasíte, aby ten, kdo nepoužívá stravenky, dostával denní náhradu 30,- Kč?

 3 Jste pro zařazení úrovně Vašich příjmů do vyššího pásma zdanění? 

   ...........  a podobně.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

25. 1. 2010 0:34
Ne! Ne!! To už vůbec néééééééé!!!

nebo čekáte něco jiného?:-)

0 0
možnosti
JN

J. Navrátil

24. 1. 2010 15:10
v r. 2011 sčítání lidu ( a dluhů )

ČR má 10 milionů obyvatel. Podle mého odhadu je ve společnosti 15-20% velmi bohatých lidí ( včetně svých rodinných příslušníků ), kteří si nemuseli půjčovat a nemuseli „vyrábět“ tomuto státu dluhy-deficit. Zbývá cca 8 – 8,5 milionu lidí. Pokud je důchodců 3,5 milionu, a ti si nic nepůjčili, zbývá na ty dlužníky 5 milionů Čechů ( včetně kojenců a dětí ). Takže za celý deficit-dluh tohoto státu je zodpovědna jen polovina obyvatel, včetně kojenců, ale s částkou dluhu  ve výši né 110 ale 220 ticíc K na hlavu. Má-li české rodina v průměru cca 3,7 členů rodiny, pak si každá rodina středněgenerační vypůjčila 220 tis. x 3,5 členů, to jest cca  800 tis Kč. !! ( to jsou 2 auta na každou rodinu na dluh ). A tuto lehkovážnost stát – vláda svou politikou dovolila ?!!, úžasné, ale upírá důchodcům, kteří žádnou kizi nezavinili,  ubohý 13tý důchod, čtvrtinový !!  tj. ve výši cca 2500,-Kč … potlesk…uráááá !   V r. 2011 bude sčítání lidu, bytů, zvířat atd. atd....dalipak tam v tom dotazníku bude kolonka "kolik sis občane půjčil" ?

0 0
možnosti
MF

M. Frank

24. 1. 2010 15:24
Re: v r. 2011 sčítání lidu ( a dluhů )

Ti důchodci si opradu nic nepůjčili. Jen žili celý život v režimu, kdy vyžírali podstatu státu a hodnot vybudovaných jejich předky, v práci se flákali, hodnoty téměř zdarma přeposílali soudruhům do CCCP a na Kubu a nebyli schopni se vzepřít. Jestli jsem napsal něco špatně nebo nepravdivě, opravte mne.

0 0
možnosti
JN

J. Navrátil

24. 1. 2010 14:36
návrh řešení krize

 Každý občan prýýý dluží 110 tisíc Kč do deficitu. To je drzost od těch důchodců, co ? si půjčovat !! To by mě zajímalo na co ty peníze ti důchodci ( je jich 3 miliony ) vlastně potřebovali, když maji >skok< do hrobu ? Jak to splatí ? Kdo jim to dovolil ? Já jako důchodce ( který nikomu nic nedluží ) navrhuji vládě a Fischerovi toto : http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/u0/u0_108.doc

0 0
možnosti
MF

M. Frank

24. 1. 2010 15:09
Re: návrh řešení krize

Vážený pane, byl jste v životě jako stavební inženýr mimořádně neuspěšný. Je to smutný příběh a určitě to zavinili všichni kolem Vás, vy jste přece poctivě pracoval! Proto by důsledky Vašho podnikání měli nést vaši spoluobčané a zajistit  Vám odpovídající důchod. Já navrhuji toto: všichni pracující by měli dostávat minimální mzdu a vše co by zbylo posílat na účty důchodců  s výjimkou svých rodičů. Bude ovšem nutno opět zadrátovat hranice, aby nám ti pracující a živnostnící nezdrhli do nějakého normálního státu.

0 0
možnosti
JF

J. Frgalova

24. 1. 2010 13:49
k progresivní dani poznámka

odkaz na výstižný článek, http://www.sfinance.cz/zpravy/finance/220164-evropske-danove-raje/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.sfinance.cz/zpravy/finance/220164-evropske-danove-raje/ proč se změna daně z rovné na progresivní těch nejbohatších zaměstnanců nedotkne ( firmy z toho nevyjímaje, tam se má daň taky zvednout). Já osobně z toho vyvozuji, že na řadě se zvýšením ( tedy progresí) budou běžní občané s běžnou mzdou do 30 tis. měs.a to nám politik JP neřekne do očí. Ti běžní lidé totiž nemají kam uniknout, a do žádného daňového ráje se jako residenti určitě nepřehlásí. Takže JP zcela populisticky zastírá pravou podstatu věci, totiž to, že progresí daně u nejbohatších lidí naplnění stát.pokladny nevyřeší a že to ví již dnes aže až bude u vesla daň zvýší všem.  A to já považji za svinstvo od socialistů.  

0 0
možnosti
MF

M. Frank

24. 1. 2010 13:55
Re: k progresivní dani poznámka

Snížením progrese se navíc zvýšily výběry daní. Máte pravdu, navíc jde v podání ČSSD o diskriminaci menšin. Více je na stránkách:

http://www.danovadiskriminace.net

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

24. 1. 2010 11:41
pane Seifert

při posledních eurovolbách zvítězila pravice nad levicí naprosto drtivě, pouze ve třech zemích vyhrála levice. Pochybuju, že by evropská pravice měla nějaké úžasné heslo, jako třeba zdravotnictví zdarma apod. Tohle vysvětlíte jak? Já nepodporuju žádný kapitalismus 19. století, fundamentálním liberálům se směju naprosto stejně, jako socialistům. Oboje totiž nefunguje. Fungují konzervativní hodnoty, to ale není tak lákavé pro voliče. Ti chtějí pořád něco nového, a nejlépe zdarma. Levicové, socialistické koncepty opravdu nefungují, Evropa na ně těžce doplácí obrovskými dluhy, zlenivělou, rozmazlenou populací, desítkami milionů imigrantů, blíží se bankroty. Lotyšsko zapomeňte, malá nestabilní země, závislá na Rusku. Každý výkyv okolní ekonomiky takovou zemi téměř položí. Jak to vypadá s vlajkovou lodí socialismu Švédskem? Proč tam volí pravici?

0 0
možnosti
LH

L. Hejl

24. 1. 2010 12:52
Re: pane Seifert

Socialismus je ve velké krizi, to ano.Ten problém s imigranty ale není vlastní jen levici. Původní příčina je v imperiální politice světových mocností 19. století. Dnes se na to pochopitelně ještě nabalila stále přetrvávající velká životní úroveň v zemích EU apod., či dokonce i Vámi zmiňovaná štědrá sociální politika.

Příčina úspěchu "evropské pravice" (i ta je ale značně heterogenní) je podle mého názoru hospodářská recese.

0 0
možnosti