Diskuze
Sídlo Raiffeisenbank: kulečník i kavárna v práci
Děkujeme za pochopení.
F. Kusák
Pokuď vím,
tak úspora nákladů, resp. zvýšení tržeb je syntetická záležitost zvyšující zisk, takže jak se přerozděluje nelze až tak určit, jedině snad podílem těchto položek, a tak každý klient se na tom určitou měrou podílí. U zaměstnance je to složitější, jedině, že by se mu snížila mzda a o tom silně pochybuji. A třeba přestěhováním do openspace je pro zaměstnance "příjemnější" a tak podávají lepší výkony. Jinak si ale nedovedu představit banku tvoříci bilanční sumu a zisk, která by neměla žádné klienty, tedy ani fyzické či právnické osoby, zato neefektivně pracující zaměstnance!
F. Kusák
Těší mě,
že jsem klientem této banky, tzn. že i já přispívám panu řediteli na jeho luxusní kancelář, takže mám i jisté právo zahrát si s ním kulečník.
J. Tachovský
Re: Těší mě,
Nebojte se, to nejde z vaseho. Banka usetrila na luxusni kancelare temi openspacy. Takze ne na radovych zakaznicich ale na radovych zamestnancich.