tak úspora nákladů, resp. zvýšení tržeb je syntetická záležitost zvyšující zisk, takže jak se přerozděluje nelze až tak určit, jedině snad podílem těchto položek, a tak každý klient se na tom určitou měrou podílí. U zaměstnance je to složitější, jedině, že by se mu snížila mzda a o tom silně pochybuji. A třeba přestěhováním do openspace je pro zaměstnance "příjemnější" a tak podávají lepší výkony. Jinak si ale nedovedu představit banku tvoříci bilanční sumu a zisk, která by neměla žádné klienty, tedy ani fyzické či právnické osoby, zato neefektivně pracující zaměstnance!
že jsem klientem této banky, tzn. že i já přispívám panu řediteli na jeho luxusní kancelář, takže mám i jisté právo zahrát si s ním kulečník.
Nebojte se, to nejde z vaseho. Banka usetrila na luxusni kancelare temi openspacy. Takze ne na radovych zakaznicich ale na radovych zamestnancich.