Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ZVĚŘINA: Výrok ukazuje, jak je Zeman lidsky vzdálený od společnosti

Prezident Miloš Zeman se v ústavu v Brandýse nad Orlicí vyjádřil proti inkluzi (začleňování) handicapovaných dětí. „Děti jsou daleko šťastnější, když jsou zasazeny do rovnocenné komunity,“ řekl prezident. Tenhle postoj pochopitelně obhajovat nelze a prezident to po právu schytává ze všech stran.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

6. 2. 2015 18:35
Škoda,

že se zde nemůžou čtenáři přihlásit na 1) souhlasím

2) nesouhlasím  !!

0 0
možnosti

6. 2. 2015 18:30
p.Zeman

za volantem autobusu :kdyby se živil jako řidič tak by měl na život jiné názory !! O zodpovědnosti ani

nemluvě !! Řidič když udělá chybu tak má problém !

Prognostik když se splete tak se řekne ono je to jinak a může hádat a lhát dále .Bez prognostiků se lehko obejdeme,!!

0 0
možnosti

26. 1. 2015 21:39
Pane autore, jste tak hloupý, nebo navedený?

Stručně řečeno, postižené děti lze rozdělit na tři kategorie. V první jsou mentálně normální, ale fyzicky postižené děti. Dítě-vozíčkář může, samozřejmě, navštěvovat normální školu.

Pak jsou tady děti intelektově skoro normální, které ale trpí nějakou poruchou. To jsou např. dislektici, jinak normální, jsou tu ale poruchy, které lze zvládat jen v omezené míře, např. autisté. Jednoho autistu třída snese, ale budou tu už problémy a to nejen v té třídě.

Pokud jde o mentálně postižené děti, jste naprosto MIMO! Kolik mentálně retardovaných dětí osobně znáte a kolik toho víte o

jejich schopnostech? Dítě, které v 15 letech neumí číst, psát ani

počítat! To, co propagujete, je jako dát prvňáčka v 6 letech do prvního ročníku, ale na Matematicko fyzikální fakultu. Porozumí látce asi tak stejně, jako mentálně retardované dítě tomu, co se učí on v první třídě! To potřebuje praktickou školu, která ho naučí maximum, co dokáže! Jeho rodiče se BOJÍ, že jim chcete zrušit Praktickou školu.

0 0
možnosti

F. Lesniak

28. 1. 2015 8:07
Re: Pane autore, jste tak hloupý, nebo navedený?

A nebude to tím, že Zvěřina je také nějaký retard?

0 0
možnosti

20. 1. 2015 12:30
Prosím vás,

články o Něm bez fotografií.Děkuji.

0 0
možnosti

P. Vacek

23. 1. 2015 16:56
Re: Prosím vás,

Těmi fotkami trestají jeho nevolče.

0 0
možnosti

17. 1. 2015 22:51
Tak nějak to asi bude.

Bohužel.

0 0
možnosti

16. 1. 2015 10:19
Výrok ukazuje, že před tím, než se nalije, mu zbývá

ještě nějaký zdravý úsudek. Nemám vůbec nic proti integraci vozíčkáře s průměrným IQ do normální třídy, poskytne-li mu stát takové kompenzační pomůcky a takovou asistenci, aby nebyl brzdou pro ostatní. Naopak, toto jen vítám a fandím tomu! Nicméně, hodlá-li tento stát vynakládat prostředky na vzdělávání tělesně handicapovaných, měl by se pak postarat o jejich integraci do běžného života, a to především pracovního. Na to ale tento stát z vysoka kašle. Mám kamaráda na vozíku, s velmi omezenou schopností verbální komunikace (mozková obrna), který i tak vystudoval 3 střední školy, každou završil maturitou. Přesto nemá šanci najít jakoukoli práci!!!

0 0
možnosti

16. 1. 2015 10:34
Re: Výrok ukazuje, že před tím, než se nalije, mu zbývá

Ale pro zdejší "sluníčkáře" typu Šabatové, znamená inkluze pouze násilné cpaní dětí s intelektem pod 60, pokud možno jiné, než bílé barby plati, do normálních škol. K tomu se vytvořily desítky "sluníčkových" neziskovek, které vyžírají peníze, které by měly patřit handicapovaným, ze systému. Tedy stejný princip, jako u začleňování Romů do většinové společnosti. Výsledek jejich dvacetileté "činnosti", je čistá 0, tedy nepočítáme-li obří náklady na jejich provoz. Samostatnou kapitolou je pak násilná inkluze dětí s ADHD do normálních tříd. Výsledkem této "sluníčkové" aktivity je kantor před sebevraždou, rozložený kolektiv,  produkce pologramotů a školu suplující rodiče. Inkluze o které se bavíme, a o které já tvrdím, že je zločinem na českém národě, je právě tato inkluze "po česku", tedy bez peněz, bez technického a personálního zabezpečení, do třích o 30 dětech! S principem to nemá nic společného, ten je u tělesně postižených správný.

0 0
možnosti

16. 1. 2015 9:33
Musím tu znovu napsat:

ač nejsem volič Zemana, tak konstatuji, že dle mého názoru má Zeman pravdu! A to další považuji za hon na Zemana od lidí bez názoru. Jen aby to bylo proti Zemanovi. Ubožáci.

0 0
možnosti

16. 1. 2015 18:22
Re: Musím tu znovu napsat:

Není to hon na Zemana, ale hon na bludy, které Zeman vytváří. Člověk si říká že už to nemůže být horší, ale ta velká hlava se vždycky překoná, útočit na děti to už je těžká váha.

0 0
možnosti

15. 1. 2015 19:15
péče o handicapované děti je velmi odborná a specifická otáz

Je trapné, když Zeman z výšin své neomylnosti spláchne tuto složitou problematiku třemi větam. Nic o tom neví, vůbec tomu nerozumí ale má nutkání se k tomu vyjadřovat. Ale je to v duchu české lumpenhospody. V lumpenhospodě každý pivař rozumí úplně všemu a mluví do toho, včetně teorie relativity.

0 0
možnosti

16. 1. 2015 7:50
Re: péče o handicapované děti je velmi odborná a specifická otáz

Nemá nutkání, nýbrž odpovídal na otazku., která mu byla položena.

0 0
možnosti

V. Komárek

15. 1. 2015 19:00
Co řekl Zeman?

Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou... URČITÝM.... způsobem handicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba"

A má 100% pravdu. Kterou ale nikomu nevnucuje a nechce ji tady on osobně zavádět. Jen odpověděl na otázku, jaký má na to názor. Tak, že mu je všechno ostatní jen záměrně podsouváno, aby se mohlo po něm plivat! Je to hanebné a sprosté!

0 0
možnosti

Ť. Mráček

15. 1. 2015 18:39
Zeman svým rypákem do všeho rejpá

jako správný čuník. Je to pašák. Když ho Ovčáček s čtveráčkem Mynářů drbají na bříšku, tak blbne, jak utržený ze řetězu..

0 0
možnosti

V. Komárek

15. 1. 2015 19:02
Re: Zeman svým rypákem do všeho rejpá

On do ničeho nejrejá ty pako! Jen na určitou věc řekl svůj názor, který nikomu nevnucuje.

0 0
možnosti