Sobota 4. května 2024, svátek má Květoslav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vandalové rudě nasprejovali na sochu maršála Koněva letopočty 1956 i 1968

Neznámý vandal posprejoval rudou barvou sochu maršála Ivana Koněva v Praze 6. Na památníku se objevila historická data 1968 nebo 1956. Případ již prošetřuje policie. Podle starosty Prahy 6 Ondřeje Koláře (TOP 09) budou nápisy odstraněny ještě ve čtvrtek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

24. 11. 2017 18:44

To, že Konev bil Maďarov v r. 1956, to je azda zlá vec?! Nie, nie je to zlá vec. Maďari nechceli v r. 1956 demokraciu, veď dodnes nevedia, čo to je. Pravda, ani my Slováci demokraciu príliš nechceme, pretože nám (ekonomicky) škodí, na rozdiel od diktatúry...

Takisto generál Paskevič bil Maďarov v r. 1849, a to je takisto dobrá vec...

0 0
možnosti

24. 11. 2017 12:18

Taková malá, hloupá a zaprděná česká malost. Když se tak slaví 27. leden, coby připomínka osvobození Osvětimi, kdopak byl vrchní velitel toho frontu? Jenerál Petn?

0 0
možnosti
JB

J. Bejšovec

24. 11. 2017 15:33

A kdopak byl v tu chvíli vrchním velitelem východních hord? Nebyl to náhodou generalisimus??? Šup na letnou obnovit Frontu na maso.

0 0
možnosti
FR

24. 11. 2017 11:16

Jaký vandalové, ta socha vraha už tam dávno nemá stát.

0 0
možnosti
PM

24. 11. 2017 11:46

Kecy voliče Národní fronty, který emigroval za lepším důchodem na rakouskou vesnici, mají nulovou validitu

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

24. 11. 2017 7:20

Tak! A teď už stačí, aby nějaký prestitut napsal, že Marx a Engels byli vlastně agenti KGB a v tu ránu bude třeba takový pomník K. Marxe v Karlových Varech posprejován bandou debilů. Jo, debilové Bejšovče a jiná svoloči, kdybyste nevěděli, kde ten pomník v K. Varech je, tak tady máte odkaz: https://karlovyvary.cz/cs/pomnik-karla-marxe

Tedy pokud vůbec tušíte, kdo to K. Marx byl...

0 0
možnosti
DF

D. Fajt

24. 11. 2017 7:24

Pravdoláskaři by ještě mohli napsat že i Masaryk byl komunista a začnou ničit pomníky i jemu. Pravdoláskaři to jsou klon bývalé KSČ!!!

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

24. 11. 2017 7:10

Jo, ve středu novináři napsali, už ve čtvrtek nějací "stohovnysti" s hrůzou zjistili, že na Praze 6 je pomník jakéhosi Koněva. Sice dříve o něm nikdy neslyšeli, ale proč by si nešli zasprejovat, když o kontroverzi toho pomníku psali novináři, že? Do Peruna, tenhle národ je skutečně z větší části tvořen debily, jak říká prezident Zeman!

0 0
možnosti
DF

D. Fajt

24. 11. 2017 7:19

Ne, já by to opravil..to nejsou deb... ale havlisti a pravdoláskaři. Těm demokracie nic neříká!!! Demokrat neničí pomníky.

0 0
možnosti
JB

J. Bejšovec

24. 11. 2017 6:41

Nechutný pomník vraha zbourat! Čím více ho budou rudí šváby oslavovat tím dříve se někdo naštve a pomník půjde k zemi.

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

24. 11. 2017 7:13

Souhlasím. Pomník takového K.H.Máchy na Petříně mě také štve. Mohla by tam být docela slušná hospůdka! :)) Bejšovec, vy jste naprosto snadno ovlivnitelné tele. Ve středu napsali novináři, že nějaký tupoň z OÚ MČ Praha 6 chce nechat pomník přestěhovat či zrušit, novináři o tom napíší a dnes je z vás v té souvislosti naprosto nesmiřitlený revolucionář! Díte odkaz, kdy jste ještě někdy dříve tak plamenně vystupoval proti tomuto pomníku nebo se vám jen udělalo bláto na hřišti z přitroublých novinářských rádoby informací?

0 0
možnosti
JD

24. 11. 2017 6:00

"Byl tam velký banket, tancovali tam sovětští národní umělci, všichni se bavili. Najednou ale vystoupil maršál Koněv a řekl: „Němci nám utíkají, to nemůžeme dovolit, my jsme zvítězili, jsou to naši zajatci,“ a poslal do vzduchu skoro všechny piloty, co měl k ruce, i když v tu chvíli ne úplně střízlivé."

Stalo se to 9.května a zemřelo 1300 Čechů, Moravanů a Slezanů. Více zde :

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/archiv/1187926-proc-nas-spojenci-bombardovali

0 0
možnosti
JJ

J. Jelínek 125

24. 11. 2017 5:44

Američtí okupanti části jihozápadních Čech jsou místními mladobolševiky oslavováni, div ne, jako osvoboditelé. Přitom zbaběle vyvraždili tisíce našich občanů při barbarských leteckých útocích na naši zem.

0 0
možnosti
JD

24. 11. 2017 5:54

Drž tu svojí prolhanou kušnu, psychopate. Michal Plavec z Národního technického muzea a historici Jindřich Marek a Jiří Rajlich z Vojenského historického ústavu tady jasně vysvětlují, jak to bylo s bombardováním Čech a Moravy. Mimochodem, bombardovali nás i ožralí rusáci. Za oběť jim padlo přes tisíc lidí!

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/archiv/1187926-proc-nas-spojenci-bombardovali

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

23. 11. 2017 23:58

Vandalové by sochu shodili a rozbili. Toto symbolické pomalování je projevem odboje. Doufejme, že se odboj rozšíří a vzedme se vlna vlastenectví v občanech.

0 0
možnosti
ŠA

Š. Apolen

24. 11. 2017 0:44

Chce to ty letopočty obnovovat, dokud ho neodstraní, aby byl klid.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

23. 11. 2017 23:53

Pomníky a památníky rudoarmějcům jsou pomníky a památníky okupantům a ne osvoboditelům. CCCP nás neosvobodil, ale dobyl. A byli jsme pod jeho jhem od 1945 do 1991 v podstatě. Jistě, padlo jich tu hodně. Ovšem padli za Stalina a sféru vlivu CCCP. Nikoliv za lid ČSR !!!! Nechť si tedy staví Rusáci pomníky svým vojákům dobyvatelům doma. Mnohdy, když projíždím nějakou bolševickou dírou a vidím ty bolševické "památníky" ze žulových šutrů se symbolem teroru a totality - tedy rudou hvězdou, tak mne mrzí, že jedu autem a ne tankem.

0 0
možnosti
DF

D. Fajt

24. 11. 2017 7:23

Ty jsi spíše "dobitý" havlojed. Nebýt Rusů, tak Český národ není.

0 0
možnosti