Diskuze
Neohlášené písemky mají zjistit, zda se školáci učí. Výsledkem je ale jen stres
Děkujeme za pochopení.
S88t36a14n61i60s29l13a63v 92T23o79m65á64š
Škoda že se dnešní školy nedožil pan Žák, to by bylo veseloher.
D. Stirský
Obávám se, že se nám časem zrodí noví doktoři Mengele (ové). Stresující a plný rizik je celý život a tak bude nejlépe děcko ihned po narození podrobit euthanasii.
D. Stirský
No, nám většinou písemky oznamovali předem. Jenže i stres patří ke škole. To chceme, aby z děcek vyrostly skleníkové květinky, které zničí každé ofouknutí? Chodil jsem do jazykovky na angličtinu. S ředitelkou JŠ byl rozhovor v novinách: Kasala se, že lektorům zakázala požívat slovo chyba a test. Výsledek? Nenaučili jsme se vůbec nic! Z hodiny byla tlachavá hra. Mohl jsem říci sebevětší pitomost a vždy to bylo "great". To je cesta do pekel.
J. Orlík
Strach? Stres? Takové písemky byly vždy normální. Alespoň u nás na základce i na střední. školy dnes dělají z žáků a studentů změkčilé měkkoty. Studium je jediná věc, kterou studenti dělají. Nemusejí dělat nic jiného. Pokud je mi známo, tak do školy chodíme proto, abychom se něco naučili a aby nám tam toho učiva zbylo, pokud možno, co nejvíc. Naučit se látku na konkrétní den, napsat písemku a pak ji zapomenout, to pak nemá vůbec smyl do školy chodit. Neučíme se to kvůli jedné písemce ve stanovený den ale proto, abychom si učivo zapamatovali, co možná nejdýl. Nehledě na to, že ekonomicky činná doba je plná stresu, pokud si ho někdo připouští, ale škola studenty, na toto vůbec nepřipravuje. Tihle psychologové by měli pracovat úplně naopak, než pracují. Měli by takové kantory podpořit. Protože pak výjde student ze školy a ví tolik, když do školy přišel. Takové studium nemá valné ceny, jedině, že máte bumážku. Na druhé straně, syn zrovna studuje třetí semestr IT a tak jsem s ním prožíval c
Jedničkáři pracují pro dvojkaře a dvojkaři pracují pro trojkaře. Kdo se příliš uměle snaží a není vyloženě přirozený talent, ten se pak bude snažit po celý život a ohýbat páteř pro jakéhokoliv zaměsntnance. Mnohem důležitější pro život je samostanost, zodpovědnost, kreativita. Nikoliv jedničky na vysvědčení. Život nemusí být o permanetním stresu. PřevládajícísStres je hloupé nastavení v rámci tupě nastavené konzumní společnosti.
F. Houžňák
Jak se dožaduje Krenželok, "s normálním slušným oznámením termínu i obsahu zkoušky", no, to se dá udělat jednoduše. Na konci každé hodiny řekne učitel, příští hodinu píšeme test, obsahem bude výběr ze všeho, co jsme až do teďka probrali. Pak si ovšem Krenželokové budou stěžovat, že žáci byli stresováni tím, že na počátku hodiny učitel oznámil, že dneska se žádný test nepíše, až příští hodinu, se stejným obsahem.
F. Houžňák
Takové účelové žvásty. Chápu, že si všichni levičáci přejou, aby se žáci nic nenaučili a dali se lépe ovládat.
A. Alda
Tak jest.
Ovšem nekoresponduje s tím to, že Lenin nařídil zařídit všeobecnou gramotnost hned po převzetí moci. Znalost čtení a psaní mu byla základem sociálismu. Zejména statistiku přímo obdivoval a hlásal, že když kapitalisti naučili dělníka počítat, sami se tím zničili.
Tož tak.
V. Kříž 191
já bych navrhl, jako podobný "taky odborník", aby se říkaly nejen termíny testů, ale rovněž dala dopředu témata (včetně vyřešení), aby přetížené děti nebyly stresovány. To je na život ta nejlepší průprava. Dítě pak může poděkovat učiteli , až se s ním rozejde partner, nebo ho vyhodí šéf. Tak se vychovávají ti, kteří pak vyvstalé problémy řeší vraždou či sebevraždou.