Diskuze
Pivovary předvádějí v reklamách buranské a lehce homoerotické fantazie, říká grafický designér
Grafický designér Pavel Fuksa (35) vstoupil do povědomí široké veřejnosti sérií ” prezidentských známek “, reagujících na přešlapy Miloše Zemana. ” Mrzí mě, jak tenhle sarkastický a lehce zoufalý výkřik vlastně svým dosahem rozdrtil všechno ostatní, na čem jsem celý život pracoval, “ posteskl si v našem rozhovoru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
ZM
2. 8. 2018 8:02
Čest výjimkám. Dlouhodobě mezi ně patří nápaditý a nepodbízivý Budvar, lehce provokující |Bernard a v poslední době i Prazdroj. Jako by tu byla spojitost: dobrá značka = smysluplná reklama. Neházel bych tedy všechny do jednoho pytle.
0
0
možnosti
PH
P. Horák
24. 7. 2018 23:01
Co mám ale potřebu měnit, je hymna. Vždycky jsem měl pocit, že není dostatečně monumentální. (směje se ironicky)
- na dojcland dojclan uber ales to nema :)
0
0
možnosti
PH
P. Horák
24. 7. 2018 23:00
no podle fotky je on sam bukvice uplne jasna, takze chapu ze hoto vzrusuje :)
0
0
možnosti
JB