Diskuze
Děti už se nebudou učit o základu všeho živého, buňce. Místo toho dostanou ‚hodiny počítačů‘
Děkujeme za pochopení.
F35r22a37n49t41i36š66e16k 72H33a51v66a61l60a
Co si kdo představuje pod pojmem výuka informatiky na základní či střední škole? Znalost hardwaru, operačních systémů, programovacích jazyků, vytváření webových aplikací nebo využívání konkrétních uživatelských programů a vyhledávání relevantních informací na internetu? Nemluvím o studiu informatiky na VŠ.
V13á23c39l69a82v 90V49y57s23u10š66i89l
Pokud se z výuky vypustí Newtonovy zákony a buňka, vypadne základ, na kterém tyto vědy stojí. Násobilku a psaní i/y také nejde začít učit až před maturitou. Plno jiných věcí určitě vypustit jde, ale neměli by o tom rozhodovat nedovzdělaní lidé. Takhle bude dál přibývat těch, kteří např. věří, že koronavirus neexistuje nebo že je Země placatá.
A10l14e63š 97L77i16s38o36v32s39k51ý
Já bych z matematiky vyškrtnul násobilku.
R80a75d65o85m58í47r 43D65o39u65b37r92a39v73s87k77ý
Ale na veledůležité rozpoznávání druhů vět vedlejších si sáhnout nedáme.
J97i36ř82í 50K27o66u11ř19i34l
Je vidět, že na ministerstvu školství zaměstnáváme za naše daně opravdové odborníky. Bohužel nikoliv na vzělávání národa, ale na jeho degradaci na africkou úroveň. A myslíte, že je to na jiných úřadech v Praze lepší? Pak jse opravdu nezdolní optimisté. :)
J72i59n33d34ř79i83c86h 73K78o20h73o91u36t
Žák: .. a pane učiteli, co byste chtěl vědět o počítáčích
K50a29r56e53l 70P48l35í15h47a41l
Osnova nebo rámec, to je jedno, základním problémem je nepřiměřený nárůst počtu studujících vysokoškoláků. Nárůst není způsoben ničím jiným než snížením přijímacích a "vyhazovacích" kritérií. Pak nastává dominový účinek - snížení laťky VŠ nutně sníží laťku u SŠ a následně u ZŠ. Žáci se nemusí tolik snažit, aby dosáhli na vyšší vzdělávací stupně.
M57a33r12i68o 54V85á23p73e56n61í84k
Metoda navrhování a ověřování hypotéz je opravdu to nejlepší, co člověk může používat. Ale vytknout si to jako cíl výuky na školách je problém, protože ... je to metoda, která je velmi individuální. Neboli. Určitě by pro ni měl být prostor, ale výuka by měla být především o předávání znalostí a schopností. A to - ano - nikoliv především encyklopedických, což se bohužel děje.
Š86t20ě40p58á81n 49H28a60š63e24k
Průšvih! Kolosální! Kreativky budou vysvětlovat!
Netušil jsem, že se bude učit další mačkání tlačítek. Říká se tomu ale počítač, "odborně"!!! Ale počítač je to vevnitř, a tomu budou rozumět stejně jen dva kluci ve třídě. Ty dva chytří, co se budou učit buňky a Newtona. Asi odpoledne s otcem.
Je to jako s hodinkama, stroji rozuměl jeden a všichni si je dokázali natáhnout. Bez školení. Teď se bude tvrdit, že hodináři jsou všichni!
P70a84v62e92l 73S95k62á82l28a
Čemu nerozumíte?Čím blbější lid,tím se nám lépe vládne!