Diskuze
Hodnocení je jen pro školky
Děkujeme za pochopení.
Uhuhu
Propustit 70 % ministerských úředníků
aby zbytek neměl čas vymýslet voloviny. Tipuju, že to je pomníček po Buzkové, i když zelení taky mají snahu všechno dirigovat a byrokratizovat !
Stafylokok
Další krávovina
Typická úřednická krávovina - místo aby se učitelky věnovaly dětem, budou sepisovat nesmyslné bláboly, které bude nějaký ministerský dement chodit kontrolovat.
Honza42
Takže to shrňme:
Hodnocení píše učitelka MŠ sama pro sebe, ale povinně. Autoři z pedakokotického ústavu si totiž myslí, že učitelky jsou stejní idioti jako oni sami. Tudíž ráno si učitelka nalistuje a přečte své vlastní hodnocení všech dětí, aby věděla co má celý den dělat. Určitě si totiž nepamatuje jména dětí a jak na tom které dítě je. Určitě nemá možnost si věci s rodiči vyříkat napřímo z očí do očí.
Mimochodem jak budou pedakokoti při kontrolách vypracování těchto materiálů kontrolovat, když do nich nesmí nahlížet?
Jenda
Re: Takže to shrňme:
Na druhou stranu urcite si kazda ucitelka presne pamatuje co a jak kazdemu z tech deti slo pred pul rokem, pred rokem, ... ze?
diskutující
Dokážu si představit kdo za tím stojí...
Vodil jsem oba svoje kluky do školky a znám ty "maminky" co mají pocit, že mají doma genia nebo světovou star. Vždycky jsem ty děti litoval. Je to hrozné vyrůstat s drábem v zádech. Už teď litovat ty učitelky co taková hodnocení budou vypracovávat a s těmito "maminkami" je "projednávat"...
Honza
A proč takové práce nazmar?
Vždyť by si to mohlo každé dítě s sebou nést pěkně celým životem. Moc by to usnadnilo práci kádrováků a také uliční komise by měla hned jasno. Domovní důvěrníci by hned věděli, kdo se jim to usadil v jejich revíru a jak se k němu chovat. Navrhuji doplnit pár zajímavých údajů o původu, postavení tatínka, matinky a prarodičů, taxy na jejich podmazání, jsou-li vytěžitelní a upozornit na události, jejichž zveřejnění by mohlo být pro naposlušné nemilé. Děkuji prcovníkům pedakokotického ústavu za jejich zářnou iniciatívu na poli tak málo obdělávaném.