Diskuse k článku: Také pašeračka drog je českou občankou, říká poslanec, který navštívil vězněnou Terezu v Pákistánu

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 80
  • Poslední: 12.7. 2019 18:35
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
B. Skoupý, Ing. 5.7.2019 14:00

Nikde jsem nečetl, že by se tito či jiní čeští poslanci tak zajímali o osud českého občana-řidiče Jiřího Sagana, v jehož kamionu byli nalezeni ukrytí migranti, odsouzeného ve Francii (po odvolání žalobce kvůli původnímu nízkému trestu) ke 2 letům žaláře.

P. Aron 7.7.2019 20:39

Přesně tak !

B. Skoupý, Ing. 5.7.2019 13:10

Naše ministerstvo spravedlnosti je "rozhořčené", že v JAR odmítají vyhovět Krečířovu požadavku dát mu do cely ortopedickou matraci, když mu, chudákovi, bolí záda.

Takže rada pro naše občany, kterým bolí záda a nemohou si finančně dovolit koupit ortopedickou matraci: spáchejte zločin a v naší věznici vám ji rádi zajistí.

Zvrácená demokracie, zvrácená humanita, zvrácená společnost. Až jako zločinec či politik poznáte její prednosti.....

B. Skoupý, Ing. 5.7.2019 12:36

Ano, v Evropě jsou pro trestané vytvářeny lepší podmínky, než mají mnozí netrestaní "řádní" občané. A např. v případě mnohonásobného vraha Breivika zřejmě platí, že čím více zavražděných, tím musí mít vrah větší ohledy, větší pohodlí.

Stoupenec komunistů by si mohl uvědomit, že komunističtí mučitelé byli vynalézavější, než nacističtí. Např. V případě Milady Horákové jim nestačilo ji běžně, "standardně" oběsit, ona se musela 14 minut na provaze dusit.

Teď naše poslance a pracovníky ministerstva spravedlnosti velmi "zajímají" podmínky českých pašeráků drog, českých zločinců odsouzených v zemích, kde se zločinů dopustili, a když byli dost "inteligentní" na zločinnost, mohli si být vědomi následků. V případě mafiána, zločince a mnohonásobného vraha Krejčíře žádá ministerstvo spravedlnosti o jeho vydání k výkonu trestu do ČR, přitom Krejčíř podle svého (dřívějšího) vyjádření JAR tak miluje a do ČR se nechce vrátit. Ale správný státní úředník ví, co je pro ČR prospěšné, a to i navzdory vyjádření &quo

Holcman 2.7.2019 23:55

ANO, a že zrovna oni a všude nalezlí komouši za ní dojeli na podívanou. :-(

V. Petr 2.7.2019 16:49

Rád bych připomenul, že některé země se berou za své občany (nevím od kdy mají to občanství), kteří se podíleli na zločinech Islámského státu!

J. Nový 2.7.2019 14:07

Já si jen zkusil představit, jak by se radikálně změnily názory zastánců této návštěvy ve věznici, kdyby místo té holky zavřeli za drogy nějakého okamurovce a hned jsem se tomu musel začít smát, protože na něco nepotřebuji křišťálovou kouli :-))))

J. Novák 2.7.2019 14:50

Mohl byste mi vysvětlit, co mají Okamurovci společného se štětkou a pašeračkou drog? To spíše Piráti a Zelení.

S. Trolljegeren 2.7.2019 15:05

Máte pravdu. SPD je spíše doména terorismu, nikoliv drog.

Ovšem za předpokladu, že za drogy nepovažujeme alkohol a krabičku Startek.

J. Nový 2.7.2019 17:04

Proč myslíte, že pašerákem drog by nemohl být přívrženec jakékoliv politické strany, včetně okamurovců? Co na tom chcete vysvětlovat?

S. Trolljegeren 2.7.2019 15:04

Hm. To ale více vypovídá o vás, jaký jste tvor.

Dost hloupý na to abyste si myslel, že by někdo řešil politickou příslušnost.

Ostatně, vám podobných hlupáků je zde v diskusi více, co by ji tam nejraději nechali shnít bez jakékoliv konzulární pomoci. A proč? protože si za to může? Ano může.

Ale světe div se, i ten kdo pod vlivem alkoholu nabourá své auto do stromu, i ten má právo na sanitku.

J. Nový 2.7.2019 17:09

Jsem si jist, že zrovna vy byste ji řešil. Kdyby bylo někde napsáno, že je dotyčná přívrženec okamurovců, komoušů nebo ANO, tak byste na tu "péči" měl jistě hned jiný názor. Na to vás znám už dost dobře :-)

M. Henrik 2.7.2019 18:58

Bingo.

M. Veleba 2.7.2019 15:31

Tu kouli si raději sežeňte, protože já bych žádný názor neměnil. To jen vy projektujete Své představy o světě do chování druhých lidí. Já respektuji, že i ten bezmozek, co shodil na koleje strom si zaslouží spravedlivý proces. Stejně tak je v pořádku, pokud by byl na dně, aby mu někdo pomohl se z problémů vyhrabat. Je to taky lidská bytost.

S. Trolljegeren 2.7.2019 16:32

R^

J. Nový 2.7.2019 17:11

A co třeba Babiš? Také si zasloží spravedlivý proces? :-)

J. Vargulič 2.7.2019 13:48

A to občankou významnou..

Montgomerry 2.7.2019 12:03

také Michalákovi kluci jsou čeští občané... ale zachraňovat pašeračku je atraktivnější a víc in

S. Trolljegeren 2.7.2019 12:18

Z nějakého důvodu dali od Michalákové ruce pryč Tomáš Zdechovský, Miloš Zeman, Lubomír Zaorálek, Jitka Chalánková...

Tam je třeba se ptát. Michaláková možná ztratila důvěru, když začaly na povrch vyplouvat další detaily z vyšetřování a sama několikrát měnila výpovědi...

PS: Mohu se plést, ale mám ten dojem, že minimálně starší Denis již není občanem ČR. To jen na okraj... :-)

A. Stiess 2.7.2019 13:36

To, co se stalo Michalákové, dělá česká "sociálka - tzv. ochrana dětí" zcela běžně, ale média to příliš netrápí.

J. Kotala 2.7.2019 11:19

Primárně nebyla jejich cíl a když tam byli tak jí navštívili. Nic na tom nevidím.

H. James 2.7.2019 11:11

A pojedou se podívat i na toho dědu do Hongkongu?

J. Pavlik 2.7.2019 11:10

Jiří Sagan je ve Francii uvezneny nepravem a kdo ho sel navstivit nebo se o nej alespon zajima? Nikdo. Nejaka ... co pasovala drogy je zajimavejsi.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/jiri-sagan-ridic-francie-odvolaci-soud-rozsudek-pasovani-migrantu-zdechovsky-macron.A190130_113802_zahranicni_lre

M. Veleba 2.7.2019 11:35

Zajímá se o něj, a to velmi aktivně, pan poslanec Zdechovský. To se snad nevylučuje s tím, že se nemůže někdo navštívit, když už tam poslanci byli přítomni v jiné záležitosti. Každý má plnou hubu odsudků, ale taky je to člověk. Udělala obrovskou chybu, je hloupá a chamtivá. Taky za ní tvrdě a po právu platí. To ale neznamená, že přestala být Češkou a totálně nad ní zlomit hůl.

S. Trolljegeren 2.7.2019 12:12

Pane Pavlíku, prosím, příště více informací a méně adrenalinu. Sagana řešil (nebo to alespoň tvrdil) i všemocný Zeman, hned vedle MZV a dříve uvedeného Zdechovského...(p. Veleba R^)

R. Stary 2.7.2019 10:22

To jsou desetisice ceskych obcanu. ktere jste vy komunisti vystvali z republiky a ktere jste okradli. Vetsina nasla z nich novy domov. Nova vlast se o ne stara a je chrani. To musi byt jeden kriminalnik a pochazet z Uh. Hradiste byvaleho centra komunistu, aby se vyslala delegace na urovni parlamentaru. Zrejme stare komunisticke vazby jeste existuji.

S. Trolljegeren 2.7.2019 10:00

Poslední co bych chtěl obhajovat je zbytečné vyhazování peněz z rozpočtu za "výlety". Je ale třeba si uvědomit, že obchodní a politické "mise" jsou velmi důležité pro obchod. Nevím jestli to bylo tak i v tomto případě. Nicméně, pánové tuto "společnici" navštívili v rámci takové cesty. A ano, mají naprostou pravdu. Je to TAKÉ ČESKÝ OBČAN.

Moc nechápu ty nenávistné komentáře. Na druhou stranu chápu omezenost některých co při nejlepším znají chorvatské pláže s cestovkou. Takovým nikdy nedojde, jak může být jakákoliv pomoc MZV důležitá.

R. Stary 2.7.2019 10:46

Komuniste z Uh. Hradiste mne honili po republice jako lovnou zver. Nikdo mni nepomohl az potom Slovaci. Pritom jsem nikdy nikomu neublizil. Byl jsem teprve teenager Mel jsem jen spatny kadrovy puvod.

S. Trolljegeren 2.7.2019 10:52

Promiňte, ale... jakou to má souvislost?

R. Stary 2.7.2019 15:45

Je zarazejici, ze tato paseracka drog ma takovou podporu zeme (Ceske republiky) ktera se o sve prislusniky v zahranici nestara. Parlamentni delegace to je sila. A tak se ptam , jestli to souvisi s tim, ze pochazi ta delikventka z Uh. Hradidiste kde komunisti radili jako cerna ruka a ja byl taky jejich obeti. Delegace se zucastnili poslanci dvou sesterskych stran:KSCM a ANO. Jak se zda, zde zapusobily jeste stare vazby komunistu z totality. To jsou ty souvislosti. To by mohlo byt jasne i nosorozcovi.