Diskuze
Firma měla za 1,75 miliardy opravit úsek dálnice D1. Žádný dělník na místě nepracoval
Děkujeme za pochopení.
Jednoduché řešení, firmě vylít perka a nezaplatit ani korunu. Po uvedení do pořádku po ní vymáhat náklady. Jenže to u nás nejde, někdo shrábl balík a tak se to musí zamést pod koberec.
Může mi někdo z dikutujících říci,co se vlastně na D1 opravuje ,vozovla a věci kolem to vím ale rožšiřuje se???
R. Hanuš
Ano, ale jen na úkor dělícího pasu a nevzniká tak třípruhová dálnice ale pouze se přidává pruh, který lze v případě nouze použít pro vyprošťovací techniku, sanitky atd.
Úvodem něco mimo téma.Existuje nějaká kontrola toho,co je napsáno?Prý je nutná tzv.,,maturita"!V páté obecné?Kaverna a kavárna není totéž.Firma s takovým přístupem k práci nemá na opravách dálnic co pohledávat!Ten,kdo ji vybral,měl by dostat minimálně odebrání odměn.Firmu tohoto typu doslova vyhnat a zabavit stroje,jako náhradu škod.
R. Hanuš
Šrámku za pět. Existuje cosi, co se jmenuje zákon o zadávání veřejných zakázek a ten neumožňuje vybírat si komu ŘSD zakázku přidělí a komu ne. ŘSD prostě jen definuje kvalifikační kritéria (a ty Italové, s jejich sítí dálnic jistě hravě splnili) a pak rozhoduje nejnižší cena. A tu nabídlo toto konsorciu. Tečka.
Měli to svěřit estébákovi osobně. Nebo rovnou Putinovi ! A už by to bylo.
V létě jsem tamtudy jel a svedení do jednoho pruhu tam dělal nějakej mentální retard, protože jsem musel přejet sjezd o nějakých cca 10 km, protože návrat do toho původního pruhu udělal cca 100 m za tím správným sjezdem. Jsou li to titíž lidé, tzak jeobdivuji, že vůbec vědí, kde ta dálnice je. Jinak je projevem státního teroru vybírat za takovou " dálnici" poplatky. Na místě nejsou poplatky, ale odškodné za auta a nervy.
Otázkou je, zda tím mentálním retardem nejste vy, Jež, protože jste nepochopil tam umístěné dopravní značky. Ale nic si z toho nedělejte, protože je celkem běžné, že tupci svoji tupost svádějí na ty druhé.
30 let totální neschopnosti "demokratického" státu.
Před cca 80 lety vyhlásil jistý kancléř program výstavby dálnic v rozsahu 1000 km ročně, což se dařilo (s tehdejší technikou) plnit v letech 1936, 1937, 1938, a v roce 1939 (začátek II. svět. války) mělo Německo 3900 km dálnic, tisíce mostů atd.
U nás se v roce 2018 sejde u slavnostního zahájení dostavby 7 km dálnice s termínem dokončení za 4 roky při nezbytném přestřihování pásky víc papalášů vč. ministra Ťoka, než pak na stavbě pracuje (nebo nepracuje) dělníků.
Výraz "zahájení dostavby" mě evokuje jiný dvouslovný výraz: začátek konce.
Větší blbost tedy jste napsat nemohl. On ten Rakušan totiž tímto svým programem Německo zcela zbídačil a zadlužil, německá ekonomika byla v troskách a zachránilo ho jenom to, že mu začaly vycházet jeho vojenské výboje. On hospodařil tak, že od roku 1934 musel být rozpočet před Němci samotnými učiněn tajným.... Paradoxem bylo, že Německo jím rozpoutaná válka nakonec ekonomicky zachránila, sice je to stálo přes devět milionů mrtvých, ale po válce do nich USA narvalo ohromné prostředky a díky vybudované infrastruktuře už Němci jeli jako namydlení sami. Za deset let po válce byl západ Německa nově postavený. Jen za US peníze.
Kristaepane, to nevíte, že Ital v létě nepracuje a v zimě tančí? Zkuste se zeptat u armády vojáků, jak jim chodí náhradní díly k těm italským střepům, co armáda nakoupila. Zkuste si pořídit italský kotel, co s ním zažijete, ideálně Ferroli. Talián má čas, dokud sněží, dělat nebude.
J. Moravec 996
ANO bude hur. Ministr Tok byl reditel Skansky a ty maji tolik masla na hlave. Vrana vrane oko nevykluba.
A to začali něco kontrolovat až teď ? Ryba smrdí od hlavy. Jinak též nesmyslný systém soutěžení zakázek se ukazuje v celé nahotě.
A jak byste to udělal vy? Vzniklo to kvůli tomu, že se kradlo moc okatě. Teď se vymyslí jakože soutěže s neexistujícími nabídkami a krade se v cajku. Jsme národ zlodějů. Zakladatel loupeživého kapitalismu v Čechách, ekonomický ničema Véna Klaus, vymyslel, že prej nejlacinější je kvalitní. Čemu se divíte?