Změnit rychle obchodní politiku - zrušit veškeré subdodavatele na živnost. list - dát si do pořádku evidenci vraných STB -zřídit obchodní zastoupení UPC - zrušit podomní prodejce - neprodávat pohledávky vymahačům !! Možná ještě něco i víc. Potom budete vyhledávanou firmou s dobrými službami !!!
... problem s UPC? Chteji po vas naproklad nepravem penize, jiz davno veaceny modem, atd.? Podejte na nejblizsi uradovne PCR trestni oznameni primo na Ing. Vyklickeho, obchodniho reditele UPC, ktery je z titulu sve funkce za tento jejich bordel zodpovedny. Uvidite, ze do mesice mate klid a jeste se vam UPC omluvi :-)
UPC jsem zrušil před 5ti lety a mám pokoj , nikomu bych tuto otřesnou společnost nedoporučil
1. technik odebere modem
2. druhý den odevzdá ve skladě dodavatelské firmy pro kterou pracuje (na živnost)
3. skladník modem zaeviduje, odepíše ze systému pod číslem smlouvy klienta a mac adresy modemu
4. modem zůstává 14. dní k karanténě a poté putuje k novém zákazníkovi nebo je odeslán spolčeně s větším množstvím do další subdodavatelské firmy (bývalá LICA - Nymburk) k opětovnému repasovaní
Závěr: jeden z čtyř lidí udělá chybu a modem nikde..jelikož se válí někde ve skladě dvou dodavatelských firem nebo u techniky hluboko v kufru auta:)
telku od DIGI a mám klid.Sice to také není ideální,ale chování mají o dvě stě procent lepší než slavná UPC.
má UPC monopol.Kdysi tady byl Karneval, ale antimonopolní úřad schválil jeho fúzi s UPC, a teď si tahle firma diktuje ceny.A satelitní televize kvalitou a nabídkou konkurují jen málo....
Za 6 let jsem zaplatil UPC cca 50tis. Jakmile chcete přenastavit na levnější internetový tarif z důvodů nevyužití rychlosti se dostáváte do problémů. UPC dělá ze svých dlouholetých klientu ovce a dojné krávy. Výhodná nabídka pro nové klienty je výhodnější než pro stávající. Navíc změna je zpoplatněna 300Kč, jestliže navyšujete tak nic neplatíte. Jediné řešení je, odhlásit se a nechat znovu přihlásit rodinného příslušníka. Bohužel je to měsíční proces, kdy nemají jinou formu komunikace než písemnou. Brání se mail komunikaci z důvodu podchycení historie na kterou se dá odvolat. Jejich nastavené obchodní podmínky jsou neprůhledné a šikanózní. Doufám, že vstupem nových zprostředkovatelů se změní způsob komunikace a UPC zbytní a zmizí z trhu.
S UPC mám špatnou zkušenost jen s kabelovou televizí v Č.B., kde stále zdražovali, až jim utekli všichni zákazníci. Naštěstí od nich už nemám žádnou službu. Brrrr...
při změně providera. Teď mě štve, že jsem si neopsal občanku od toho technika, který převzal modem. Ti ha-zli jak čtu můžou tvrdit, že tu žádný technik nebyl a nic nepřevzal ač protokol, který pomalu ale jistě bledne do nečitelna mám.
Technik mě předal zakázkový list, kde byly vypsány tech. parametry obou set top včetně výrobních čísel. Doklad jednoznačně prokazuje svůj původ u UPC, je tam i čárový kod, moje nacionále, číslo smlouvy atd. K tomu svorka a ručně napsal váceno. K jeho klikiháku jsem ho vyzval aby napsal jméno čitelně což učinil. Protože to je na fotopapíru tak jsem to naskenoval a jsem připravem na případný boj. Také mám oba set top nafoceny - typ a výrobní číslo. Je to hrozné co člověk v našem Banánistánu musí konat pro svoji obranu.
Jakmile se objeví jejich zástupce,pouštím vlčáka.Měl jsem od nich TV a tato zkušenost mi stačí!Mám dojem,že někteří exekutoři jsou jejími podílníky,spolumajiteli.