Diskuze
Lobbista Jindra vydělal na fiktivní reklamě. 'Nosila' ji i Neumannová
Děkujeme za pochopení.
Z. Válek
Jak může někdo zvyšovat své výdaje,
když fakturuje fiktivní reklamu? Nemělo by to být naopak?
M. Varadinková
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,
Novináři v tom dělají akorát guláš. Prostě si dal do nákladů fiktivní faktury.
A. Reček
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,
Máte pravdu, je to téměř denně. A tu v lidovkách začínají být nedostižní.
Z. Válek
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,
Kdyby si dal Jindra do účetnictví faktury, které mu vystavil organizační výbor a které pak snížily daňovou základnu jeho firmy, tak v tom lítá asi Neumannová, která je podepsala ač reklama nebyla ŕealizována. Leda že by je zcela fingoval, čemuž věřit asi nelze.
M. Varadinková
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,
Jenže v článku je uvedeno, že se to týká let 200-2003, takže to s šampionátem v lyžování nemá nic společného. Taková reklamní agentura je totiž ideální pračka na peníze, protože nabízí nehmotný produkt. Když si firma koupí za milion auto nebo stroj, tak ho musí mít v majetku a těžko to udělá jen fiktivně. Když ale utratí milión u takové reklamní agentury za reklamu, poradenství a podobné věci, těžko jí někdo prokáže, že se ta reklama vlastně neuskutečnila a že nešlo o pouhé vyprání peněz.. Reklamní agentura pak dostane milión, nafintí k tomu náklady za necelý milión (jakože platila sportovcům a tak), ponechá si provizi a zbytek vrátí vypraný do zadávající firmy. Nemá náhodou reklamní agenturu i Dalík?