Diskuze
Metrem i do Krče
Děkujeme za pochopení.
kuk
DOTAZ
Existuje nějaká konkrétní představa, kde bude v Praze umístěno nádraží pro evropský superexpres a jakou trasou bude projíždět Prahou?
Občan
proč neexistuje kapacitní
rychlé a ihned proveditelné autobusové spojení MHD Dejvická- Letiště ?
1)protože by taxikáři přišli o kšeft
2)protože by stavební lobby, úředníci a spekulanti na drážní pozemky přišli o kšeft
Občan
Praha 4 a 10 prohrála ...
metro povede na letiště, dědinu a bílou horu, kde bude mnohem méně vytížené než na velkých sídlištích Prahy-4,12 a 10
původně bylo v územním plánu prodloužení trasy A přes zahraďák do hostivaře a trasa D, v té době se o metru na letiště, tím více v té příšerné chalupoidní trase vůbec neuvažovalo
pak nastoupila boehmovská klika z Prahy 6, a metro tak povede mezi 5 vilek na stanici bílá hora, a touto oklikou na letiště (kam mohla vést mnohem levnější a rychlejší rychlodráha)
statisíce dojíždějících z jihu Prahy a z pražských sídlišť se tak nadále budou tlačit v autobusech (modřany, písnice, komořany, lhotka, libuš, krč, zahradní město, hostivař ... ale i řepy) zatímco metro povede do polí na dlouhé míli a k několika paneláčkům dědiny, jakož i na letiště s frekvencí 1500-2500 lidí za hodinu, což spolehlivě pobere autobus
xy
Re: Praha 4 a 10 prohrála ...
Je vidět, že jste v Praze 6 v životě nebyl a nikdy jste nejel zavazadly přecpanou stodevatenáctkou. Srdečně Vás zvu. Nejlepší to je, když je tak 35st. C. Nelze to mít za zlé turistům z letiště, že nevyužívají dražší letištní autobus či superdrahé (předražené) taxíky, ale pro ty, kteří jsou nuceni autobus používat k cestě z bydliště do práce a zpět, způsobují příšerné utrpení. Jestliže Praha a celá republika profituje z toho, že prostřednictvím letiště se rozvíjí ekonomika, je logické, že v prvé řadě by se měly kompenzovat negativní vlivy s tím spojené hlavně tam, kde to lidi odnášejí nejhůře - a to je na Praze 6 a její dopravě.
Co to melete o levné a rychlé rychlodráze???? To je lež jako věž. Ta by nebyla ani rychlá, ani levná. A hlavně pro nikoho využitelná. Pro kladeňáky ne, ti jezdí autobusy, protože to mají 100x výhodnější a pro městskou dopravu Prahy 6 - úsměvné - to už vůbec ne... Nehledě na to, že pro dopravu ve velkém městě je podstatné, aby dopravní prostředek byl spíše o menší kapacitě a jezdil častěji než velký a řidčeji. Právě vlak je úplně nanic - velká kapacita jednou za půl hodiny - NEZÁJEM!!!!!
IDOL
TAK DO KRČE, NEBO NA PETŘINY A MOTOL?
PS ...... ZNÁ PISATEL ČLÁNKU ASPOŇ MAPU PRAHY?
kuk
Neopomenout širší souvislosti
Praha se potřebuje zbavit přízraku Olympiády.
Praha by měla mít vyřešeno místo pro nádráží evropských superexpresů - nemohou kličkovat centrem. Nová přistávací dráha by se měla budovat v Brně a být s Ruzyní propojena Pendolínem. Brno snad uživí dvě nádraží. Obslužná zařízení pro vypravování vlaků by měla být mimo centrum. Viz např. Waršava. Propojení letišť s centrem a nádražím vhodnou rychlodrahou je samozřejmostí. Případnou linii metra lze chápat opět jen jako nouzové zdvojení.
Praha potřebuje vybudovat nějakou novou osu míjející centrum města, tak aby pražané nemuseli vždy přes centrum zakopávat o průvody cizinců. Třeba trasa Severní město, Bohnice,Dejvice a jít na okruh, Veleslavín,Řepy,Stodůlky, Slivenec, Chuchle. Tuto trasu vybavit tak, aby se obyvatel mohl vyhnout nutnosti jezdit do centra, příčemž z Dejvic to jsou jen 4 stanice.
Zamýšlená trasa D vychází z nezbytnosti zdvojit stávající trasu C v nejhustěji obydlené části města, protože při jejím výpadku jí není možno plně nahradit povrchovou dopravou. Takovému kolapsu je nutné předejít a odlehčit dopravě na magistrále, která je kalamitní
xy
Re: Neopomenout širší souvislosti
Bavíme se o MHD nebo o spojení letiště s centrem? V civilizovaných zemích mívá propojení velkých dopravních uzlů přednost. Je totiž pro celou ČR, na rozdíl od paneláků na Praze 4 a 10, které už (!) metro mají.
Je nesmysl, aby dopravu do mnohem významnějšího města, jakým Praha bezesporu je, zajišťovalo Brno. Nikdy!!
Lukas
Metro
Nee? do roku 2014? tak to snad staveli i komunisti rychleji. Jen nezapomente petkrat zdnounasobit cenu jizdneho.
je mi z Vas do breku
BigMac
Re: Metro
Jestli dáváte přednost socialismu, odstěhujte se na Kubu. Nebojte, nikdo Vás v nepřítomnosti neodsoudí a klidně se můžete i vrátit...
Eva
Jak je možné, že má Krč přednost před spojením na letiště??
Spojení (krátké), t.j. bez nesmyslných zajížděk metra na Petřiny, Motol, Bílou Horu (děsné) má vysoký strategický význam nejen pro Prahu, ale pro celou republiku, která ruzyňské letiště používá. Mějme ohled na "nepražany", cestují obyčejně několik hodin ještě předtím, než do Prahy přijedou - a pak se před odletem mají trmácet klikatými trasami na letiště????? Už jsem se dívala do kalendáře, jestli snad není 1. dubna. Jako aprílový žert by taková trasa na letiště mohla snad projít, pro praktický život je to vraždění času milionů cestujících na letiště a z letiště.
kuk
Re: Žádné metro na letiště
Šlechta létající letadlem stejně nepojede na letiště metrem. Je třeba nasadit na kerosin pořádnou spotřební daň a 3x zdražit letenky, aby ti hloupí měšťáci utráceli za dovolenou doma, třeba v Poličce nebo v Českém Ráji. Ještě jsem neviděl nikoho, kdo by ze světa přivezl nějakou rozumnou zkušenost a tady ji realizoval. Hamburger, pizzu, kebab vynechávám. Už nás ten mindrák s tím, že se údajně nemohlo cestovat stál asi třičtvrtě bilionu, které se mohl proinvestovat doma, občas nějakou tu rakovinu kůže a pár blbců, kteří se musí jet zabít do ciziny, nebo si tam uhnat na slunci infarkt.
Pro nepražany by měl význam přímý vlak křižující metro a vlakové a autobusové nádraží.
War
Metro
Jsem z Ostravy a studuju v Brně ale v tomhle Prahu podporuju a trochu i zavidim... v Ostravě mame krtku spoustu ale žadny neni pro civilisty .o(
Robert
Jen tak
Po Motole zastaví soupravy ještě ve stanicích Bílá Hora, Dědina, Dlouhá Míle a http://ad2.billboard.cz/extra/takeit/takeit_redirect.bb?idpool=2389611&idserver=32735&idsekce=1&idpozice=1&typbanneru=32&idadword=12394&idproduct=450505&idclient=25317075" target="_blank" rel="nofollow">Letiště Ruzyně a konečná bude Karlštejn