Diskuze
Místo tramvají autobusy
Děkujeme za pochopení.
mmf
od hadráku
kdy byla Praha obsazena invazí zlodějů a vrahů z odss , se ve většině na místě primátorů střídají zločinci různě velkého kalibru opět z odss . Neznají nic jiného , než průběžně v Praze krást obecní majetek a z lidí poplatky , včetně absurdit v MHD - cena jízdenky z 60 haléřů , na dnešních 26 korun , to je nárůst téměř o 500% . Protože na místech radních a všech byrokratů se střídají díky přiblblému volebnímu systému vůl s krávou , samozřejmě bez odborného , nebo alespoň nějakého vzdělání , dospěla Praha do stavu totální neprůjezdnosti od 8 hodin ráno do 9 hodin večer . Cokoli řešit koncepčně není možné , protože o to nikdo , počínaje dnes Bémem nestojí - naopak , čím větší malér , tím vyšší jistota , že za "vyřešení" dostanou ti, co problém zavinili , tu nejvyšší možnou odměnu ve formě zakázek pro své firmy , nebo firmy svých lobbistů ( Skanska a podobně ) . Tento kruh nelze rozetnout jinak , než defenestrací všech byrokrtů z kanceláří městských částí a hlavně Magistrátu .
vigo
Re: od hadráku
No, je vidět, že dokonce zvládáte dobře i matematiku. Navyšte 60 haléřů o 500 procent a máte z toho najednou 26 Kč. LOL A cena 60 haléřů? Asi jsi byl hodně dlouho ve vězení, viď? Škoda, že jsi se více neučil matematiku a další exaktní vědy.. Nepindal bys tady alespoň takové nesmysly
mmf
Praha chcípne
díky nejen autům , ale hlavně autobusům - je-li bezoblačno , stačí vyjet kousek od Prahy , abyste viděli oranžovožlutohnědý bochník smogu nad celou pražskou kotlinou . Je to totální obraz zkázy a z této plynové komory mnozí lidé nevytáhnou paty za celý rok . Poměrně rychle tak dozrávají jako kusy bez života pohřebním podnikatelům .
HNF
Re: Praha chcípne
Za to muze coud z 30 let starych autobusu ktere nikdy nevidely technickou a za 50l nafty na 100km prevazeji od 5 or rana do 7 vzduch, pak duchodce, od 9 do 3 zase vzduch, pak duchodce a od 6 do pulnoci zase vzduch. Prumerna obsazenost 2 cestujici.
Skutecne ekologicky myslici clovek jezdi modernim autem.
Ale Hrabalovi, ktery se nechal zvolit do ekokomise magistratu aby moh lposilat sam sobe a spolkum jejichz je clenem dotace je jedno co budeme dychat, on jenom dobyva svou rentu - nase dane.
honza
Na kole?
Proboha, který blb zase propaguje kolo v Praze? Viděli jste cyklotrasu v Chotkově ulici? Jistě to přineslo ODSákům penízky z EU do vlastní kapsičky.
Je to naprostá sebevražda.
HNF
Re: Na kole?
Ne, to se musi delat prave kvuli tomu Hrabalovi. Je predsedou nebo vyznamnym clenem asi 10 cyklistickych spolku a vsem jim posila dotace, protoze je take clenem ekocyklokomise magisratu.
Proste profesionalni ekopumpickar.
Sak
A cožpak, až zašmelí Masaryčku !
Na mistě Masarykova nádraží plánují modré straky postavit ráj notebooků a hranatých polobotek. Otázkou, jak nahradit tuto obrovskou dopravní kapacitu se přirozeně znepokojovat nebudou. Oni přece jezdí automobilem a gojové mohou pěšky.
Martin
Jízda na kole
Jízda na kole by byla fajn, ale je jen pro hodně odvážné a otrlé jedince. Obávám se, že by mě brzo přejel nějakej taxikář nebo jeden z těch de*ilů, co mu hrozně vadí dodržování 50ky ve městě a vehementně protestuje proti tomu, aby to obce mohly kontrolovat a vymáhat. pro tyhle lidi předpisy nic neznamenaj, takže by mě na první křižovatce převálcoval a pak by plakal v novinách, jak jsou ti chodci (cyklisti) nebezpeční, že skáčou rovnou pod auta (přeložím do češtiny: ti chodci(cyklisti) mají tu drzost neskočit do škarpy a neskrýt si hlavu, když vidí nebo slyší, že se řítím 3x rychleji než smím a nečumím na cestu, protože telefonuju a nerepektuju značky ani dání přednosti na křižovatce a semafory respektuju jen s velkým sebezapřením a jen tehdy, když je okolo hodně lidí a aut). takže s takovouhle logikou (většiny, ne všech) pražských taxikářů a jiných řidičů je kolo jako dopravní prostředek v praze zatím spíš utopie.
HNF
Re: Jízda na kole
To asi zname jine - ja znam cyklisty co jezdej na kolech co nemaji povinnou vybavu, nejsou pokutovani kdyz ublizi sami sobe, mysli si ze polystyrenova helma jim zarucuje nesmrtelnost, nerespektuji vubec zadne silnicni predpisy, nerespektuji fyzikalni zakony setrvacnosti a jezdi ozrali.
Nechte toho nebo budu svou svobodu branit !
Martin
A to chtějí zavřít metro
stanici Národní třída, aby si tam nějaký developer mohl v klidu rok a půl stavět svůj kancelářský a bytový komplex. Za to by měly padat hlavy a to pokud možno doslova :)
Siux
Doprava v Praze
Praha je oproti jiným evropským metropolím vyloženej Vidlákov. Ti, co chtějí dopravu v Praze vyřešit, snad nikdy dopravními prostředky nikdy nejeli.
SS
Pražská doprava
Může mě někdo vysvětlit, v čem je autobus ekologický s jeho výfukovými plyny? A rychlejší rozhodně taky ne, protože jezdí v pruhu, jako ostatní auta, kdežto tramvaj zůstane v kolejišti, na kterém auta nejezdí. Pražská doprava je vůbec ta nejkatastrofálnější snad v celé Evropě. Stačí totiž, když se chce člověk dostat z letiště např. na nádraží Holešovice. Sice tam jezdí tzv. Expres-autobus, jenže ten stojí většinou u jiného terminálu, takže člověk se musí protlačit přes dva terminály k autobusu a délka jízdy do Holešovic je někdy i 45 minut. Zlatý Německo, kde jezdí vlaky přímo do letištní haly (Kolín n. Rýnem) anebo jimi projíždějí, jako např. ve Frankfurtu. Postavit metro až k letišti by byl nejideálnější způsob řešení dopravy.
Sak
Re: Pražská doprava
Autobus je ekologičtější v tom, že odveze 100 lidí a splodin vypustí cca 4x více než auta, která jezdí obsazena skoro výhradně pouze řidičem. Dělit doufám umíte.
Navíc řeší i problém místa ve městě. Stačí ?
!!!
zábavné
ROPID objevuje dávno objevené, už v šedesátých letech vznikala tzv. překryvná síť autobusové dopravy, která postupně nahradila i trolejbusové linky a byla po částech zrušena v osmdesátých letech, tak jak se rozšiřovalo metro
tan
133
všude argumentují linkou 133. Nevím, mně nepřipadá, že by byla posílená, rozhodně ne večer. A plná je pořád.