Diskuse k článku: Masakr v mešitách: Myslel jsem, že tady jsme od těch svinstev daleko, říká poblíž žijící Čech

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 197
  • Poslední: 18.3.2019 21:50
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Novak 16.3.2019 9:20

JAK SE DO LESA VOLA, TAK SE Z LESA OZYVA: Kdyz politici jsou pokrytecky politicky korektni a nebraneji svet pred ISLAMIZACI, tak pak to do rukou museji vzit obycejni lide a branit se sami, kdyz je politici nebraneji. To samozrejme neni dobre, ze to potom museji vziti do rukou obycejni lide, kdyz politici nebraneji svet pred islamizaci. Muzeme s tim nesouhlasit, ze se strili v ulicich, ale to je asi tak vsechno co muzeme delat. A bude hure. Bude se strilet v ulicich vice a vice, kdyz nas politici nechraneji pred islamizaci.

M. Pomichalek 18.3.2019 12:28

Islamizace sveta se odehrava je jen ve vasi hlave. Opravdovi politici nebrani svet pred necim co neexistuje.

P. Novak 18.3.2019 12:52

Tuhle pohadku znam. Tu do nas perou masmedia hlavnich proudu extremistickych populistickych vladnich garnitur (Merklova a spol).

A tu pohadku o Hrnecku var, znate?

M. Pomichalek 18.3.2019 14:37

A vite co je to stihomam?

P. Novak 18.3.2019 20:38

Ano, vim. To je presne to, co nam falesne podsouvaji ti politicky korektni, a tim zapricinuji ISLAMIZACI sveta, misto aby mluvili o hole pravde, o tom co se prave deje a zacali problem s islamizaci konecne resit civilizovanym zpusobem dle nasich stavajicich platnych zakonu. Coz se prave nedeje.

M. Pomichalek 18.3.2019 20:59

Jak byste resil islamizaci dle stavajicich platnych zakonu v zemi kde zadni islamiste nejsou?

P. Novak 18.3.2019 21:13

Rec neni o "islamistech" = muslimskych teroristech. Rec je o muslimech, kteri podporuji politicky Islam. Kdo si precte jejich politicky manifest = Koran, jasne z Koranu pochopi, ze Islam je nezakonna politicka ideologie a to jiz dle soucasnych platnych zakonu. (A muslimove jsou skoro vsude v kazde zemi sveta!)

M. Pomichalek 18.3.2019 21:50

Koukam ze vy jste toho z Koranu moc necetl. Mimochodem, vsude na svete je Islam povazovan za jedno z "high religions," a v kazde civilizovanejsi demokracii je svoboda nabozenstvi. To ze vy jste si rozhodl pomoci semantickeho triku udelat z nabozenstvi politickou ideologii na veci nic nemeni.

P. Haraším 16.3.2019 9:01

https://www.blisty.cz/art/94857-drasticke-video-masakru-v-novozelandskych-mesitach-se-rychle-rozsirilo-po-celem-svete-na-socialnich-sitich.html

P. Haraším 16.3.2019 8:56

https://www.blisty.cz/art/94860-k-radikalizaci-teroristu-vede-sirsi-nevinny-rasismus-na-internetu.html

P. Haraším 16.3.2019 8:53

tak kolikjich bude odsud?

https://www.blisty.cz/art/94858-zatkne-policie-cr-tyto-pachatele-trestnych-cinu.html

Uplnej Vypatlanec 17.3.2019 9:28

bez s odkazem na Blici Listy toho udavace do brusele uchylaku

P. Krejci 16.3.2019 8:01

Islám zasévá sémě nenávisti po celém světě. Pokud se bude muslimům neustále ustupovat a z nepochopitelnych důvodů zlehcovat jejich odporné chování a činy a na druhé straně ignorovat genocidu křesťanů téměř ve všech muslimských zemích, tak budou takoví jedinci jako Brievik jen přibývat!!

J. Šejnoha 16.3.2019 8:27

Ano.

Akce vyvolává reakci.

P. Haraším 16.3.2019 8:30

ano, nová vlna nových teroristů vzejde ze sýrie.

T. Halik 15.3.2019 21:08

Kdyby byl rozsah medialniho humbuku stejny i v pripade masovych vrazd a zverstev provadenych muslimy na krestanech v Africe a na Blizkem Vychode, nebylo by misto pro zadne jine zpravy. Asi proto nas o genocide krestanu muslimy masmedia neinformuji.

J. Šejnoha 16.3.2019 8:28

Násilí páchané na nevěřících a jinověrcích je tak časté, že se bere za samozřejmý kolorit. O východu slunce také média neinformují.

J. Nový 15.3.2019 19:54

Jedině pod tímto článkem o tomto činu se dá debatovat. Ještě horší to musí být v muslimských státech, kde jistě zakjázali diskuze pod všemi články, přestože nenávistných přípsěvků vůči křesťanům a ateistům tam je minimum :)))

P. Bárta 15.3.2019 19:09

Zapadni civilizace po takovych cinech muze jen tezko tvrdit, ze je lepsi a vyspelejsi

J. Blatný 15.3.2019 16:27

Jedněmi z hlavních příčin všech nedávných teroristických incidentů jsou extrémní otevřenost Západu a jeho liberální přístup k sociálně patologickým jevům souvisejícím s nemožností smysluplné integrace lidí civilizačně, kulturně i nábožensky zcela odlišných (biologické aspekty ponechávám stranou), které razí současný „liberálně-progresivistický“ establishment. Neochota vidět realitu je přitom u něj podobná, jako byla kdysi u komunistů, s jejich nesmyslnými a nerealizovatelnými vizemi ve stylu poručíme větru, dešti. S těmi sdílí ostatně mnohem více názorů a postojů, než by se na první pohled mohlo zdát. Stačí jen protěžovaný proletariát nahradit nejrůznějšími (zatím) minoritami. Shodují se i v přesvědčení, že člověka lze neomezeně tvarovat výchovou, že genetické rozdíly mezi individui nebo etnickými skupinami neexistují nebo jsou nepodstatné (bolševici považovali genetiku za buržoazní pavědu), a jsou stejně posedlí přerozdělováním hmotných statků ve prospěch těch méně výkonných.

P. Aron 15.3.2019 17:47

Souhlas. .... stačí jen protěžovaný proletariát nahradit nejrůznějšími minoritami. A to je právě jádro myšlenky neomarxistů z Frankfurtské školy. Viz "Kritická teorie"

A. Fafejta 15.3.2019 16:11

To, že se tu některým v mysli objevilo jakési uspokojení z této "odvety" je pochopitelné. Proto takoví lidé hned píšou o muslimských oslavách terorismu, protože v tu chvíli mají sami špatné svědomí, proto ukazují prstem na ty oslavující muslimy - přehazují vinu za svůj pocit na ně, to oni jsou ti zlí. Píšou, že to říkali, čekali a že se tedy není čemu divit a podobně. Když se nad tím zamyslíte, děláte skrytě to samé co ti muslimové otevřeně - cítíte jakési uspokojení z masakru. A já za to nikoho nesoudím, mně jde o to zjistit, co se to ve Vašich myslích děje. Podstatné je podle mne uvědomit si, že kdybyste byli na místě těch mešit a viděli umírat ty desítky zkrvavených muslimů, žádné výše zmíněné uspokojení byste necítili. Chybí Vám prostě ten prožitek té hrůzy, přímé setkání s ní na nejhrubší úrovni prostříleného těla a umírání před Vašima očima, proto jste "necitliví" a řešíte jakési své politické myšlenkové konstrukce.

J. Nový 15.3.2019 20:00

Pane Fafejto, obyvatelé ČR mají zanedbatelný nebo spíš vůbec žádný vliv na teroristické činy muslimů nebo nemuslimů. Jediné, co mohou, je sledovat média a být rádi, že to zatím nemáme u nás. Nikdo nepřeje smrt jiným (až na pár zdejších dikutérů vůči Zemanovi) a nikdo si nepřeje ani podobnou smrt svých bližních. A většině lidí je jasné, že postupný příliv Islámu do ČR by v řádném případě bezpečnostní situaci u nás nezlepšil, ale právě naopak. Ne hned, ale časem ano, jak je vidět i v jiných evropských zemích. To není žádná "necitlivost", to je naprosto přirozené přání, které myslí nejen na sebe a své bližní, ale i na vás a vám podobné.

P. Haraším 16.3.2019 8:32

lžete Nový.

J. Šejnoha 15.3.2019 16:08

hranice islámu jsou krvavé

P. Aron 15.3.2019 15:34

Když to shrnu tak třeba na Idnesu je nejčastější názor : Nesouhlasím s něčím podobným ale kdo si začal ? A mimochodem ta absurdita, když v městě které se jmenuje Christchurch jsou dvě mešity. Když se jim doma nelíbilo a chtěli na Nový Zéland proč s sebou tahali i islám ? To je jako by naši emigranti po roce 1968 zakládali na západě místní organizace Komunistické strany. Pochopitelně té hodné části komunistů.

A. Fafejta 15.3.2019 15:53

Začali nějací teroristé, kteří tímto nebyli potrestáni, protože v těch mešitách to odnesli lidé, kteří nebyli teroristé. Ta hra na my a oni, kterou se snažíte naznačit je omyl z podstaty, psychologicky pochopitelný, ale omyl, žádné my a oni není. Jsou vždy jen konkrétní vrazi a konkrétní oběti. Cílem všech těch vrahů/teroristů je docílit toho, aby lidé přistoupili (pod tlakem strachu) na zjednodušené vidění světa - na hru na my a oni. U Vás se to povedlo, hrajete. A všechny emoce, kterými se budete obhajovat jsou také známé, já Vás nesoudím, jsou opět pochopitelné. Když zkusíte chladně uvažovat, získáte nadhled, který popisuji. A pak teprve je podle mne možné situaci rozumně řešit.

P. Aron 15.3.2019 16:34

Uvažuji naprosto chladně. Navíc znám dějiny. A dějiny jsou vždy o tom my a oni. Jen se ty skupiny a zájmy různě přesouvají. A nadhled mám také právě díky tomu historickému nadhledu a vědomí, že lidé jsou stále stejní. To jen vy jste velmi naivní.

A. Fafejta 15.3.2019 16:53

:-)) Uz bezte s temi soudy nekam. Mate nazor a nemyslite si o sobe ani ze jste naivni, ani ze jste blbej, navedenej apod. Ja to same. Cili kdybyste byl mnou a ja Vami, situace by byla stejna, nikdo by si nepripadal naivni ani to ostatni. Chapete to? Ten Vas soud, to ego, ktere se potrebuje vyprsit, ze ono jako vi nejlepe a ostatni posoudi a odsoudi, to je navic. A mimochodem, prave tohle lidske ego s potrebou ostatni odsoudit je pricinou uplne vseho utrpeni. Jedinou skutecnou pricinou. Zkuste se nad tim zamyslet, ale opravdu zamyslet, do hloubky. Neopakovat jen automaticke fraze ega. Kdyz necemu nerozumite, ptejte se. Odsuzovani je zaslepenost, ne chytrost.

P. Haraším 15.3.2019 18:19

stačí doporučit zásadu Čtyř či Pěti dohod...ta moc pomůže.

Najdete na Lidovky.cz