Pondělí 3. června 2024, svátek má Tamara
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nejezděte sem, nezaparkujete!

Řidičům v okolí centra města brzy skončí bezplatné časy. Parkovacích míst tu bude málo a bude se za ně draze platit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

paveš

20. 4. 2007 20:05
to si delaji srandu

za jedno auto 700 a za dalsi desetkrat tolik?! to nemuze bejt pravda... je fakt ze v tomhle kriplostanu je to mozny

0 0
možnosti

Bill of Rights

16. 4. 2007 15:16
Podzemni garaze

v nasem meste(400 000 lidi) nedostane firma povoleni podnikat pokud neni zajistene parkovani: pro zamestnance a zakazniky.

Jsou na to nejake formule ale vim protoze kdyz jsem si nechal kancelare postavit tak to byl pozadavek vcetne parkovani pro kriply.

A postavit "cinzak" bez parkovani pro dve auta na byt si myslim nikdo se zdravym rozumem nedovoli...a nedovoli mu to ani mesto.

Ono by slo postavit podzemni garaze velmi rychle,vydat "bondy" pro nekolik desitek miliard ktere by firmy podle poctu zamestnancu musely splacet. Ti co sve parkovani( dostatecne)maji by se meli dobre.Ti co ted jen parazituji by konecne zacali platit za dustojny zivot ve velkomeste.

0 0
možnosti

Jasonek

16. 4. 2007 13:39
Správně!

Velmi správný postup. Kdo nutně potřebuje jet do centra autem, ten si rád zaplatí za jistotu, že bude mít kde zaparkovat. Kdo nutně jet autem nepotřebuje, ten pojede MHD, která je mimochodem jednou z nejkvalitnějších a nejlevnějších na světě. Takhle to už mělo být dávno.

0 0
možnosti

JUDr. Marek Kalina

16. 4. 2007 12:52
Skandál

To jsou tedy sluzby obcanum. Jsme neustale vysavani obrovskymi danemi a dostavame za to pomalu cim dal horsi sluzby. Auto jen dnes nejbeznejsi soucasti zivota. Vzhledem k tomu, co treba ja statu musim platit, tak bych ocekaval, ze treba v oblasti dopravy bude cinit opatreni na zlepseni situace, to je treba aby se doprava zrychlila a clovek mel kde zaparkovat, kdyz si nekam potrebuje neco zajet vyridit. Prijdou mi neskutecne a az drze ustepacne poznamky nami vsemi placenych uredniku at chodime pesky nebo nebo metrem. Snad neni nijak prehnany pozadavek, ze si clovek chce vyrizovat svoje veci autem. To snad neni nic nijak prehnaneho. Misto techto plku by meli zadat studie na dramatické zvyseni parkovacich mist a ne naopak, aut je cim dal vic a sluzby by meli smerovat hlavne ke komfortu obcana a ne presne naopak. Dane cim dal vyssi a sluzby statu stale horsi...

0 0
možnosti

Tomáš Fuk

16. 4. 2007 13:16
Re: Skandál

Souhlasím, pane doktore. Nejlepší by bylo, kdyby se v centrech měst vybouraly větší plochy pro zřízení parkovacích míst. největší plochy jsou už teď soustředěny na náměstích. Takže by se mělo začít kolem nich. vybourat a vyasfaltovat. Doufám ale, že máte v blízkosti své kanceláře parkoviště pro své klienty. Jinak by se mohlo stát, že kancelář při rozšiřování parkovacích možností padne za vlast.

0 0
možnosti

!!!

16. 4. 2007 12:35
Kecy

 "Město hodlá vytlačit co nejvíce motoristů z okolí centra. Chce toho dosáhnout přesně tak, jak se mu to povedlo v případě samotného středu metropole. Díky placeným stáním."

Podle mne se to tedy rozhodně nepovedloRvRv

0 0
možnosti

pertinax

16. 4. 2007 12:04
Neremcejte!

Konšelé myslí jen na vaše blaho. Budete platit za světlé zítřky a lepší budoucnost jako mourovatí. Jestli ale na zaplaceném místě zaparkujete dnes, toť otázka. V každém případě bude potřeba 23 nových úředníků na "spravovávní systému".

0 0
možnosti

Jarda

16. 4. 2007 11:07
Naprostá demagogie

Po zavedení placeného parkování v Praze 1 před skoro 10 lety se vůbec nic nezměnilo, je úplně stejně obtížné zaparkovat jako předtím. Jde jen o to z lidí vymlátit další peníze, je to jen další forma zdanění. Že za tím stojí v Praze dominantní ODS je velmi tristní ...Rv

0 0
možnosti

Bryk

17. 4. 2007 7:37
Re: Naprostá demagogie

Až bude dominantní ČSSD tak to tristní nebude? Jak to mám chápat?

0 0
možnosti

gx

16. 4. 2007 10:08
Po prestehovani do centra clovek velmi rychle zjisti ...

... ze ani adresa trvaleho pobytu mu parkovani v modre zone nezaruci a nezbyde mu nez parkovat nekde jinde na metru, nebo - jako v mem pripade - auto proste prodat a jezdit MHD. A verte - po 6 letech - je to DALEKO rychlejsi a prijemnejsi!!!  ;-)

0 0
možnosti

Bubik

16. 4. 2007 9:16
ano, správně, kdo bydlí v Praze 5 už na Praze 7 nezaparkuje

i když tam pracuje a utrácí peníze a jeho firma tam platí daně....

Ale taky tam nezaparkuje člověk třeba z Ostravy nebo Brna, který tam na základě řádné smlouvy bydlí. Jedině, že by místo 700 ročně platil 1000 ( podle některých zpráv 3000) měsíčně ;-€

Otázka: Proč by tedy měl občan z Prahy 7 mít právo zaparkovat v Praze 5 nebo v Ostravě?

0 0
možnosti

Lída

16. 4. 2007 9:38
Re: ano, správně, kdo bydlí v Praze 5 už na Praze 7 nezaparkuje

A proč by tam parkoval, když tam může jet městskou? Nebo mu může místo koupit firma.

0 0
možnosti

Bill of Rights

16. 4. 2007 9:09
tak na frajery

Zase neco veseleho: Blb v BMV si udelal mysku primo do kamionu a uhorel.Cim vic tim lip,sprostota a nebezpecnost techto nafuku uz presahuje meze.Nikdo jim nezakazuje jezdit rychle(coz taky delam) ale bez ohrozovani ostatnich.R^

Parkovani..Praha potrebuje aspon 50 podzemnich garazi na tisicovku aut kazdou aby se vycistily ulice.Ono totiz v tech ulicich 80% aut jen zavazi(samozrejme mesto miluje prijmy z parkovani a policajti z pokut) a 10 % jezdi dookola a smradi pri hledani mista zaparkovat.8-o

0 0
možnosti