Neděle 16. června 2024, svátek má Zbyněk
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nejvíce napěchované je metro B

Velkým problémem pražské hromadné dopravy je přeplněnost linek. Kromě metra B se nejvíce lidí tísní v autobusech spojujících jižní a severní okraje metropole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jindřich

3. 6. 2007 21:23
A co na to "náš hrdina" Pavel Bém? Ross Hedvicek: Pavel Bem (KGB?) se celou tu dobu nachazel v jihobavorskem Garmisch-Partenkirchen v protialkoholni a protidrogove lecebne...

Ross Hedvicek: Pavel Bem (KGB?) se celou tu dobu nachazel v jihobavorskem Garmisch-Partenkirchen v protialkoholni a protidrogove lecebne...

http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

0 0
možnosti

Návrhář kolejových vozidel

24. 5. 2007 18:02
Přeplněnost metra B

Modernizované metro na B není vhodné, vejde se do něj méně lidí než do starého metra. Béčko bude v budoucnu ještě více přeplněné !!!!!!!!

0 0
možnosti

julius

30. 1. 2007 6:22
vase starosti

si mate vykecat na nejakem platku pro Prahu.Nam je to fuk jak se tam handrkujete.

0 0
možnosti

salam

29. 1. 2007 18:42
hmm

nechapu kde vzal tu sumu 10 mega za jeden pridanej vagon tramvaje 25.. to dela mesicne pres osumset tisic... co je tak silene drahy na provozu pridavnyho vagonu ?

0 0
možnosti

VDC

29. 1. 2007 16:20
Hlavni problem

Je to, ze ty novy soupravy stojej za prislovecnou vylizprdel - nic se tam nevejde, calouneni bude po par lech chcani bezdomovcu taky zazitek. Reseni starych vagonu je mnohem lepsi.

0 0
možnosti

Návrhář kolejových vozidel

3. 6. 2007 20:11
Re: Hlavni problem

Přesně tak, jen je škoda, že toto DPP neví, protože se na cestující vysral, opravdu fuck off DPP a 81-71M !

0 0
možnosti

kiwi

29. 1. 2007 14:43
problem penez

Az se zavrou ventily u ropaku,predisponuji se miliardy na hromadnou dopravu, misto na betonaz dalsich obchvatu,to jiz bude pozde. Kupte si bycikly a prosazujte stezky.

0 0
možnosti

Standa

29. 1. 2007 13:09
Problem metra - velka centralizace

Velkým problémem metra se stává koncentrace do centrálního trojúhelníku (Florenc - Muzeum - Můstek), kam stále více prodlužované linky tlačí více cestujících. Nikde v dohledu nejsou žádné radiální spojky - např. hodně cestujících, kteří vědí co a jak, co potřebují ze směru Kačerov do směru Smíchov vyskočí na IPP a přejedou tramvají na Karlák či až na Anděla...

Navíc by takové radiální propojení - pracovně trasa R - obsloužilo i mnoho míst, na které mezi neustále se vzdalujícími větvemi ABC metro nedostává...

0 0
možnosti

Vraník

29. 1. 2007 13:46
Re: Problem metra - velka centralizace

Moskva má kolcevaju - okružní trasu odlehčující centrální přestupní křížení

okruhy jsou vůbec Pražskou a vlastně i celorepublikovou slabou stránkou

http://www.metro.ru" target="_blank" rel="nofollow">http://www.metro.ru

aneb sovětský lid měl za SSSR v metru právo na křišťálové lustry, štuky, mramory a fresky!!

0 0
možnosti

NT

29. 1. 2007 12:06
neschopný ROPID

  Pokud ROPID už několik let ví, kde tlačí bota, a není schopen řádně zareagovat, tak je to mírně řečeno udivující. Výmluvy typu příliš dlouhé trasy (asi proto ROPID prosadil prodloužení linky  136 ze Spořilova až na Chodov-Koleje Jižní město),    údajná nemožnost rozdělení na několik linek  z důvodu nedostatku obratových míst je trapná a lživá výmluva. Hlavně že je dost vozů na nesmyslně vedené nové linky 146 a 134.

Metro B už dávno mohlo jezdit bez nesmyslných vložených spojů (takřka vždy poloprázdných) při pořádně udělaném grafikonu zohledňujícím skutečné zatížení v daném čase (dopravních průzkumů, po kterých se takřka nic nezmění, bylo opravdu víc než dost) bez nutnosti přidávat další vozokilometry.

Co se tramvají týká, ROPID se už připravuje na několikaletou výluku tramvají přes Letnou, a je naprosto líný dělat nyní nějaké smysluplné změny (žádná změna zohledňující prodloužení trasy C na Ládví, teď po zkapacitnění linky 25 dokonce paradoxní posílení provozu !!)

Suma sumárum buď jsou pražští dopravní inženýři neschopní, líní pitomci, anebo existují (vysoce pravděpodobné) převažující tlaky ze strany pražské vrchnosti - jako příklad slouží (ne)schopný radní pro dopravu.....................

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

29. 1. 2007 11:55
Vodičkova 40s

Malý přepočet: 4 linky, ve špičce jednotný interval 8 minut kromě 9, která má půlený, tzn 4 minuty. V jednom směru za 8 minut tedy 5 souprav = 96s. Za oba směry průměr 48s. Co tam zdržuje je praktické zrušení slavného podchodu pro pěší. Tramvaje mají sice před chodci přednost, ale auta jedoucí po kolejích ne. Tam stačilo ponechat kdysi funkční stav, s podchodem s jezdícími schody.

0 0
možnosti

Jirka

29. 1. 2007 11:25
metro

Mezi I. P. Pavlova a Karlovym namestim by melo byt metro, je to asi nejvytizenejsi tramvajova cesta. Treba tam to metro i jednou bude.

0 0
možnosti

Občan

29. 1. 2007 12:03
Re: metro

tam by stačilo udělat preferenci na světlech pro tramvaje, případně zahrabat tramvaje od míráku do ječný

metro by to moc neřešilo, protože by nutilo řadu lidí zbytečně přestupovat do metra na karláku a pak zas na tom pavláku, navíc jednoznačně zatížený je tenhle úsek, ale za karlákem a za pavlákem by směr nebyl tak jasný :o)

0 0
možnosti