Pátek 17. května 2024, svátek má Aneta
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ODS chce zpátky ředitele kardiocentra

Brněnští poslanci za ODS požádali premiéra Jiřího Paroubka, aby zasáhl v případu odvolaného ředitele brněnského kardiocentra Jana Černého.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

16. 1. 2006 20:01
http://cerny.webgarden.cz
http://cerny.webgarden.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://cerny.webgarden.cz
0 0
možnosti

tomas

14. 1. 2006 8:04
mila pani Vendulo
sice sympatisuji s panem Dr. Rathem ( synem pana prof. Ratha , velkeho lekare ) a i s panem Paroubkem protoze ocividne vedou Cesko k dosud nevidane prosperite.
Lec mate pravdu , to ze byl pan prof. Cerny v komunisticke strane neni nic tak strasneho. I designovany minister financi z  Klausovy Strany byl po svem studiu na vysoke skole zemedelske , obor mechanisator take v KSC a nikdo mu to nema prilis za zle - kompetence v zemedelstvi obor mechanisator a clenstvi ve strane jsou dobre predpoklady  stat se ministrem financi v Cesku- paklize Klausova banda - nedej boze by volby vyhrala.
Ale i nejvetsi a bezesporu  v soucasnosti nejkompetentnejsi kardiochirurg v Praze v IKEMu byl clenem KSC, stejne jakonaprosta vetsina spickovych odborniku.
0 0
možnosti

tomas

14. 1. 2006 7:53
mily pane ctenari
Kazdy profesor chirurgie by se nejpozdeji v 65 letech mel stat emeritnim.Lidsky organismus proste strane , oci Vas nechavaji v dusledku presbyopie ve stychu a veku imanentni tremor prstu nepripousti uz operovani jako po masle . To je holt zivot - s tim se  musi i pan prof. Cerny smirit .
 Vas emeritni prof. je na Hawai , muj ucitel ,pan prof. Knobloch , rocnik 1900 je bohuzel uz davno po smrti
0 0
možnosti

Juli

12. 1. 2006 8:18
Jen je necte, ten neomalený pupík jim totiž vyhraje volby...
...a vrátí se do čela lékařské komory
0 0
možnosti

tátysyn

12. 1. 2006 7:38
grázlík-rathlík
koho vyhodí příště grázlík-rathlík?
0 0
možnosti

Lojza

11. 1. 2006 18:42
ODS je asi tajnou organizací ČSSD
Nevím, do kolika let by měl chirurg chirurgovat, politik politikovat atd. Abych pravdu řekl, vůbec mně to nezajímá. Při mém nevýznamném životě beztak - až přijde čas - skončím v tlapách nějakého bolševického synka, který se stal dochtorem proto, že to maminka chtěla. Místo slepýho střeva mi odstraní třeba srdce, nebo ledviny, případně játra, která odprodá místnímu kováři jako kovadlinu.
Rozhodně ale vím, že ODS opět naběhla Rathovi na vidle. Vědom si skutečnosti, že ani ředitelka VZP ani ředitel kardiocentra by se do těchto pozic nedostali nebýt jejich předchozí kolaborace s bolševickým režimem, udržovaným okupačním statutem, nemám s těmito lidmi soucit.
Paroubek s Rathem si rozdělili role v,  po tisíciletí známé, zneužívané a lidmi znovu a znovu akceptované hře "hodný policajt - zlý policajt". Rath zavede naprosto nesnesitelné prostředí, odvolávání, likvidování, patrně i zavírání. Paroubek to v poslední chvíli vyřeší, najde konsensus, sežene peníze, dá peníze, obrousí hrany...
A štastný pracující lid, celý bez sebe představou, že za pouhých 50% hrubé mzdy bude mít zabezpečen 3x ročně 1 acylpirin "zdarma", šťastně s písní na rtech bude kráčeti k volebním místnostem a volit jedinou možnou, nezpochybnitelnou cestu vpřed...
0 0
možnosti

Vendula

11. 1. 2006 22:10
Re: ODS je asi tajnou organizací ČSSD
Pane, Vy jste asi TROTL ! Vůbec nechápu jak můžete spojovat špičkovýho kardiochirurga s Bolševikem ? Ten pan profesor třeba ve straně byl, ale třeba tam byl proto, aby se mohl špičkově věnovat své profesi, třeba.A i kdyby tam byl (jestli tam byl) třeba ze zištných důvodů, tak je to přece úplně jedno, poněvadž určitě to nebyl ten co nás byl mlátit 17.11.89 v Praze, nýbž ten, který pomohl kurva hodně lidem ! Už se těším až budete chcípat na srdeční choroby, poněvadž teprve ve špitále na op. stole zjistíte, že je vám úplně u řitě ,jestli operatérský tým byl ve straně, nebo ne ! Moc se na to těším ! Ten pan profesor, je kapacita a měli by jsme mu všichni projevit úctu a ne ho vyhazovat ze židle pro to, že je nepohodlným pár buznám, jako je soudruh DRÁTH a PAROUBACK.  Protože to co se teď děje ve zdravotnicví, to nemá obdoby.To co pánové Dráth s Paroubkem se zdravotnictvím provádějí, tak to se prakticky rovná Únoru 48 ! Vždyť oni omezují svobodu podnikání - takhle si demokracii opravdu nepředstavuju - je mi z nich blivno a vůbec je mi blivno z celého socanství a týhle tý verbeže u kormidla ....
0 0
možnosti

Ctenar

11. 1. 2006 14:41
Emeritus professor
.. v USA je funkce po 65 nazyvana "Emeritus Professor" a ostatne dobry lekar a profesor se nedrzi papirovani a vedoucich postu. Dramaticke starnuti ceskeho profesora z Brna je opravdu na povazenou. Je to super histerie; muj znamy emeritus professor je nyni na Hawaii; to jenom poznamka pro Dr. Cerneho..tak nebudte smutny..
0 0
možnosti

pinta

12. 1. 2006 0:14
Re: Emeritus professor
pane kolego, než se pustíte do velkého psaní, zkuste oprášit češtinu, přesněji její gramatiku
0 0
možnosti

tomas

11. 1. 2006 14:21
chirurg po 65 by jiz operovat nemel.
Jakkoli je pan prof. Cerny zkuseny odbornik , po dovrseni 65 let by uz operovat  nemel a nemel by jiz byt ani sefem kliniky.Takovy je usus u nas v civilisovane stare dobre EU vsude. Nejpozdeji v 65 letech jde kazdy chirurg na klinice do pense a uvolni post mladsimuJa sam mel v komunistickem CSR za sefa pana prof. Knoblocha , jednoho z piliru ceske chirurgie , ktery operoval az do svych 70 let , lec prihlizet  jeho manuelnim schopnostem bylo jiz na povazenou. Lidsky organismus  proste s vekem chradne , ztraci feinmotorische Fertigkeit - at se nam to libi nebo ne .
Ale samozrejme muze dostat vyznamenani a treba i od ominosniho Klause , bude-li chtit - jako napr. muj jiny sef  from the days of yore - pan primar Hercz, bezesporu vynikajici clovek i chirurg.
0 0
možnosti

Swan

11. 1. 2006 14:47
Re: chirurg po 65 by jiz operovat nemel.
Je pravdou, že někteří páni docenti či profesioři vnímají své kliniky jako doživotní léno, nicméně plošně prohlásit, že v 65 letech nemáte na to, aby jste operoval je jistý způsobem aplikace systému "kolektivní viny", v tomto případě spíše kolektivní degenerace:). Domnívám se, že za pana profesora Černého vypovídají jeho výsledky a způsob, jakým byl odvolán je krajně neslušný. Opravdu to připomíná normalizační léta, nakonec, nejen toto.
0 0
možnosti

Petr Háva

11. 1. 2006 13:52
K odvolani prof. Jana Černého ministrem zdravotnictví
K odvolání prof. Černho došlo evidentně v úzké souvislosti jeho otevřené kritiky  megalomanského investičního záměru vybudovat v nemocnici u Svaté Anny Mezinárodní výzkumné centrum ve spolupráci s Mayo CLinic v USA. Tento záměr prosazuje na Ministerstvu zdravotnictví náměstek ministra Dr. Michal Pohanka. Prof. Černý velice doře rozkryl podvody Dr. Pohanky, za ktere by mel podle meho nazoru byt spise odvolan z funkce namestka ministra zdravotnictvi. Namisto toho je verejne zostuzen prof. Cerny. Jak dlouho jeste hodla trpet premier Paroubek dalsi destruktivni aktivity v ceskem zdravotnictvi, realizovane  novým vedenim MZ? V tomto pripade nejde jen o kritiku politicke opozice. Skody, ktere pase ministr zdravotnictvi, jsou na povazenou. Premier a ministr financi by se meli odpovedne vyjadrit k verejnym vyrokum ministra zdravotnictvi ohledne deficitu VZP a viny redilteky VZP za tento deficit. Je to zretelna nepravda. Jak vubec muze tolerovat premier vlady, aby clen vlady (ministr zdravotnictvi) verejne lhal? Lzi jsou prezentovany take Poslanecke snemovne Parlamentu CR, ktera by mela jednat o odvolani reditelky VZP. Myslim, ze predmetem jednanin PSP CR by melo byt doporuceni premierovi, aby odvolal ministra zdravotnictvi.
0 0
možnosti

doktor

11. 1. 2006 14:28
Re: K odvolani prof. Jana Černého ministrem zdravotnictví
Máte pravdu,pane kolego,ovšem ve všech zavedených demokraciích je možné otevřeně kritizovat kohokoliv,pouze ne přímého nadřízeného.To se jaksi nedělá,pokud to nevíte,běžte na nějaký čas pracovat do zahraničí.Nedovedu si představit,že by např.Vratislav Kulhánek v mediích kritizoval ředitele VW za jeho "megalomanské,nepotřebné apod.investice.To by druhý den letěl.Navíc Černého výroky"pokusy na lidech" apod.nebyly zrovna košer.On pan prof.je trochu staromilec a zvykl si na nedotknutelnost,navíc postavení jeho kliniky je opravdu velmi zvláštní v areálu FNUSA.Vy sám dobře víte,že jakákoliv investice do našeho zdravot.a spolupráce s prestižní světovou klinikou č.1může jenom prospět.Ale pro pana prof.je to trochu konkurence,na kterou on není zvyklý.Co se týče škod,které údajně napáchal Rath,tady byste si měl vypláchnout ústa,protože dobře víte,jak šel penězovod z VZP do různých subjektů.Že vás zrušil, i ten  váš podivný "výzkumný"ústav, to je jiná kapitola,vraťte se zpátky do poctivé medicíny
0 0
možnosti

anti-rath

11. 1. 2006 13:17
STOJI ZA PRECTENI
http://nasrath.kvalitne.cz/" target="_blank" rel="nofollow"> http://nasrath.kvalitne.cz  Toto stoji za precteni. Rathovy lzi postupne vyvraceny s uvedenim patricnych informaci a zdroju. Kvalitne zpracovane.
0 0
možnosti