Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Petice na záchranu ´Masaryčky ´

Tisíc lidí podepsalo včera na Masarykově nádraží petici proti jeho rušení. S takovým plánem totiž počítají pražští radní, podle nichž by se na uvolněných parcelách mohly postavit luxusní byty a moderní nákupní centrum.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NNBLNGR

30. 8. 2008 17:35
Je precentrovano!

Zrusme pamatky, zrusme secesni nadrazi... co s tim, nejlepsi je udelat z celyho centra jedno velky luxusni shoping centrum...  a je to!   knihovny, kultura co s tim?  My potrebujeme co nejvic luxusnich nakupnich center!   A hlavne v centru, at je tam jeste vic aut! To je super!

0 0
možnosti

NNBLNGR

30. 8. 2008 17:30
kterej kreten tohle vymejsli?

A opet luxusni nakupni centrum... to se mi snad jenom zda!  Vedle bejvaly Kotvy stoji nakupni centrum, hned naproti v bejvalejch kasarnach, pak hned vedle dalsi na Celnici a ted chteji hned par metru vedle dalsi! Kterej kreten tohle vymejsli?  Zase bude vic aut a zase nic pro normalniho obcana!  legracni je napriklad Vinohradska trznice... luxusni centrum zeje prazdnotou a unudeny prodovacky maji co delat aby neusnuly!  Nejak mame v Praze precentrovano... a nikoho to jaksi nezajima.

 Prazsky prostor je velmi nepratelsky k  prazakum/Cechum, obzvlaste v centru.... cim to asi tak bude?

0 0
možnosti

liberal shark

29. 8. 2008 9:07
integrované nádraží

Proč se neuvažuje třetí cesta: integrovat Masarykovo nádraží do zamýšleného developerského projektu ? Ať ho klidně doplní tím bulvárem na Florenc a novými budovami. Koleje mohou být schované pod ním.

0 0
možnosti

rok emigrací

28. 8. 2008 22:43
Proč se tedy investují nemalé peníze...

....na propojení Masarykova nádraží s nádražím Vysočany a Holešovice, když se počítá jen se jedním centrálním nádražím, kde jistě není problém přivést vlaky, ale velký problém je z nádraží odvést cestují po Praze.

0 0
možnosti

rok emigrací

28. 8. 2008 22:38
Radní Langmajer lhal....

...při "výslechu" zde na LN odpověděl na dotaz. Proč žádá o změnu územního plánu, když o změnu nežádá vlastník? Že má dotazovatel špatné informace. Podobně na dotaz proč se žádá o změnu územního plánu, když "nové spojení" (http://www.novespojeni.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.novespojeni.cz) projektuje a také staví přímé koleje do Vysočan a Holešovic, což jistě není zanedbatelná částka z celkové investice 9,1 mld.

   Masarykovo nádraží, nebylo nikde v projektu "nové spojení" určeno ke zrušení, nic takového z tohoto projektu není patrno, pokud to tam soudruh Langmajer vidí, měl by to veřejnosti ukázat. Stávající argumenty pro zrušení tohoto nádraží jsou více než chabé.

0 0
možnosti

marki

28. 8. 2008 20:01
Proc to nejde podepsat na webu?

Nemam moznost zajet na Masaryku momentalne, takze bychom radi podepsali na netu, proc to tam neni?

0 0
možnosti