Diskuze
Plaga chce otevřít školy od 12. dubna. Zeman s ním nesouhlasí, návrat žáků by ještě odložil
Děkujeme za pochopení.
J81a82r48o74s48l54a68v 10K96o70u16t61s84k72ý
Co je prezidentovi do ministra školství ? Ptrezident není absolutní vládce (i když ho to asi mrzí),aby zasahoval do kompetencí ministrů
P78e65t25r 48K92r51a15l
Do podzimu skoly neotvirat. Je treba proockovat normalni populaci a nejlepe i deti.
L54u88b50o56š 33Č65u36k18a
Moudrý vladař všemu rozumí, do všeho strká nos a když ne, tak má rádce, kteří mu dobře poradí. Expertní tým ? Banda šašků!!
J93i66ř44í 72K10e80j49k97r84t
Zeman, trénuj paměť s Pexesem a nechoď daleko od toalety. Víc od tebe nechcem.
J88i53ř68í 27K97o21u42ř32i78l
Zase zavádějící titulek. Plage nechce otevřít školy od 12. dubna, ale chce začít (postupně) školy od 12. dubna. Pokud se zhorší vládou uváděná čísla pozitivních, na střední školy ani nedoje. Což by znamenalo, že středoškoláci stráví ve školním roce 20/21 ve škole méně než měsíc. Tohle může dopustit jen duševně chorý člověk. A z jednání vlády vyplývá, že se nám tam zkoncentrovala pořádná skupina patřící do Bohnic.
V60á30c20l18a33v 75K38a59i33n
Jednání a chování této vlády je vrchol diletantismu a nemá cenu něco psát,protože vám to stejně nepustí.
R13i73c88h76a49r26d 21V72a80c38e66k
Rozvolnění snad až poté, co vláda zajistí funkční systém trasování a karantény. Kolikrát je potřeba projít tu samou slepou cestu, aby to pochopili i politici?
A snad politici makají na zákonech, které funkční trasování a karanténu umožní. Zatím to totiž vypadá, že řeší nesmysly komu kolik dát kompenzací a jestli hned nebo zítra otevřít hranice okresů.
J39a58n 49R81o87h56a76n
Tak je treba otevrit skoly, jakmile to pujde a zaroven dodrzovat opatreni. Jinak je uzasne jak ten Zeman vsemu rozumi! Epidemie, vakciny, jaderna energie, skolstvi, stabilizace spolecnosti (to se jel ucit do Ciny)... skoro dosahuje urovne Klause!
V33l53a27d95i57s73l56a36v 48G34r52y89c
Hmm, tak se zadarmo nažrali a míč předali Blatnému.
J92a67n 49V94a38c30e71k
Určitá nemocnost je i na školách běžnou součástí našeho života. Zajistit dodržování hygienických opatření, včas diagnostikovat a organizovat efektivní léčtu - neumrtvovat přirozený život a jeho potřeby. Tím nemyslím, že bychom v rámci adaptačních opatření pro budoucnost neměli hledat organizační aj. opatření, která zvýší naši odolnost ke změnám v životním prostředí apod.