Děkujeme za pochopení.
Peter-USA
Nemohu si pomoci,
ale davam prednost rychliku " Emil Zatopek" , odjizdi z Prahy po devate rano, pred mistnim Amtrakem. V Amtraku nechutny "Bud" za $ 4.50, v Zatopkovi Staropramen za 30 Kc. Sednu do jidelniho vozu, kde nejim, popijim pomalu pivko a koukam po krajine. Ale je fakt ze nikam nespecham, jsem na dovolene, uzivam si nerizeni auta a smeju se sebevrahum za oknem.
lenochod
Jo a jeste jsem zapomnel:
Nevim jak pan Horak, ale ja si v Pendolinu rozhodne nohy nenatahnu (jsem vetsiho vzrustu). Mista na nohy je mnohem mene nez v klasickem kupe, a to i pri "propletani" nohou s protisedicim.
autor
Re: Jo a jeste jsem zapomnel:
Ve skutecnem pendolinu jsem nohy natahl, i kdyz jsem pomerne vysoky, vesly se pod sedadlo prede mnou. dh
yaqub
Drobná chybka
Souhlasín s autorem, že se ČD chovají strašně. Nepodařilo dosud nahradit stará místa v managementu a nejspíš o to ani není zájem. Mám jen drobnou poznámku: Autor zmínil při brzdění smrad spálené gumy. Tento zápach ale nemohl s brzděním ani s jízdou vlaku vůbec souviset. Veškeré díly brzdového systému jsou kovové. Tuším ale jak k tomuto omylu mohlo dojít. Při cestě z Prahy směrem na Ostravu dojedete zhruba po hodině a čtvrt do Pardubic. V místech kde vlak brzdí do stanice je PARAMO, které je cítit asfaltem a jinými svinstvy každý den...
lenochod
CD-ostuda zeme
S CD jezdim pravidelne, tak me tento clanek vubec neprekvapuje,. jakkoli me poburuje. Ceske drahy jsou skutecne ostudou nasi zeme. Je zvlastni, ze pan Horak pouze letmo zminuje nehoraznost nejvyssi, tj. stejnou cenu za prepravu Pendolinem a "pendolinem".
Z vlastni zkusenosti muzu pridat historku: mel jsem listek na Pendolino, ktere jsem ovsem nestihl. V pokladne jsem se dozvedel, ze na tentyz listek muzu klidne jet i v InterCity. Nicmene k superdrahemu listku na Pendolino jsem nakonec musel priplacet jeste u pruvodciho 60 Kc priplatek na IC, ktery v cene SC listku neni obsazen. (To, ze ani zamestnanci CD se nevyznaji ve vlastni cenove dzungli, z toho vyplyva jen tak mimochodem.)