Gumy ne.
Ty tanky byly muzejní, druhoválečné, a převážela je soukromá firma.
taky by mohli u tak vážných nehod napsat kdo to zavinil.Takhle se můžem jenom dohadovat,že asi řidič toho tahače jel v levém pruhu a viděl sjezd na poslední chvíli a tak to říznul doprava a podvalníkem sebral ten autobus,kterej do něj v podstatě narazil.
To nemohou .., protože se to musí nejdříve vyfotit, změřit, vyslechnout svědky, sepsat a pak teprve mohou vyslovit podezření .. :-))).
Máme šest pandurů a dva muzejní tanky. A všechny se už srazily na silnici. Proboha, nepořizujme si žádnou armádu !
To připomeňte těm mlamojům, co pořád brečí pro povinnou vojenskou službu.
Neschopnost českých ministrů dopravy si vyžádala další oběť. Těch už bylo.
Velký podíl na tom mají " ochránci " přírody a další, kteří blokují jakýmkoliv způsobem dopravní stavby ( dávno naplánované ).
Co dělají policejní papaláši ? O těch problémech na pražském okruhu v tomto místě vědí od začátku omezení dopravy. Jak to, že tam policie nehlídkuje v obou směrech nepřetržitě, aby tam byl klid v provozu !
Jel jsem tam předevčírem večer, tak chaotické značení jsem ještě neviděl. Už tenkrát tam signalizovali havárii, z té se vyklubalo Berlingo v odstavném pruhu, rychlost byla omezována v pořadí 60 (ze 130!) pak 100, dále zase 60 a pak 80 ještě než jsem vjel do toho omezení. I kdyby tam policisté stáli, nic by nevyřešili, řekl bych, že tohle jde na triko silničářům, takže jako obvykle nepřizpůsobení stavu a povaze vozovky.
Kolik vězňů se takto podařilo osvobodit, a jaké jsou tentokrát ztráty na Pandurech?