Diskuze
Radnice prosazuje lehké metro
Děkujeme za pochopení.
Mirek
Metro D - menší vozy, méně lidí?? To néééé!!!
Zdá se mi, že rozhodování o budoucnosti je ve špatných rukou. Lidí je čím dál víc a plánuje se lehké metro, menší vozy které uvezou méně lidí??!!?? Ti, kteří o tomto rozhodují, by si měli uvědomit, že když menší vozy, tak aspoň větší počet vozů do soupravy! Vidím to tak na 7 menších vozů do 1 soupravy metra D. Jestli však v soupravě budou vozy pouze 2, což je postaveno na ruby, tak bude situace přeplněnosti ještě horší, než na trase B, nebo na autobusové lince 177. Lehké metro? Třeba, ale ne menší než tramvaje, jsou potřeba ještě delší soupravy, než na dnešních 3 trasách metra.
Jan
Jsem pro raketovou základnu! NEDOKÁZALI JSME SE POUČIT Z ROKU 1938, Z LET 1939 - 1945, ANI Z LET 1948- 1990 - O PŘÍMÉ RUSKÉ OKUPACI 1968 - 1990 ANI NEMLUVĚ! KDO SE NEDOKÁŽE POUČIT ZE SVÉ VLASTNÍ MINULOSTI, MUSÍ SI JI VE SVEM VLASTNIM ZAJMU ZOPAKOVAT
Jsem pro raketovou základnu! NEDOKÁZALI JSME SE POUČIT Z ROKU 1938, Z LET 1939 - 1945, ANI Z LET 1948- 1990 - O PŘÍMÉ RUSKÉ OKUPACI 1968 - 1990 ANI NEMLUVĚ! KDO SE NEDOKÁŽE POUČIT ZE SVÉ VLASTNÍ MINULOSTI, MUSÍ SI JI VE SVEM VLASTNIM ZAJMU ZOPAKOVAT...
Stačí si přečíst:
1) Základna obranných raket USA v České republice = jediné účinné kladivo na komunisty, jak na ty domácí, tak především ty z východu!!! http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006082501" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006082501
2) Muslimská invaze do Evropy velice úspěšně pokračuje: Hrozí Evropě občanská válka? http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005032203" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005032203
3) UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601
IDOL
ŽELEZNICE JE UNIFIKOVANÁ, TRAMVAJE TAKY A ......
..... METRO BY UNIFIKOVANÝ BÝT NEMĚLO ...... ? ..... NA PRVNÍ DOJEM MI TO PŘIPADÁ PRINCIPIÁLNĚ JAKO BLBOST ..... !
PS .... A,..... PRVNÍ DOJMY BÝVAJÍ NEJSPRÁVNĚJŠÍ ....... !
Bidlo
Re: ŽELEZNICE JE UNIFIKOVANÁ, TRAMVAJE TAKY A ......
Dovolím si zaoponovat. Provozují se různé rozchody a různá napájecí napětí. Nejlepší unifikace tramvají funguje v Liberci. Tam totiž mají dva různé rozchody v jednom městě..
r.
C se zavře
Pokud vím, rozjede se "D" a nestíhající "C" končí. Bude se konečně opravovat Nuselský most. Cestující z "C" přeskočí na Pankráci na "D" a na Hlaváči zpět na "C". Takže "D" musí být schopné pobrat kapacitu "C". Alespoň nouzově. Pár let...
A když Hlaváč, vestibuly "D" mají být pod Churchillem. Vlastně už na Žižkově. Ten elegantní přestup na "C" chci vidět.
Bidlo
Re: C se zavře
Ten elegantní přestup uvidíš už možná docela brzy. Bude to souviset s přestavbou budovy Wilsonova nádraží kterou provádí firma Grande stazioni.
Tib
Brno
A proč raději místo D trasy pro Prahu neudělat alespoň A pro Brno, aby se mohlo rožšiřovat a třeba růst
Jirka C.
Re: Brno
To si musí rozhodnout brňáci. Metro "pro Prahu" si staví Praha. Nejsou žádní "oni", kteří se rozhodnou místo D v Praze postavit A v Brně.
Rudolf
Hlavně že redaktor má jasno
"Prosazuje ho naopak magistrát, jmenovitě radní pro dopravu Radovan Šteiner"
Pan Kolina si zřejmě myslí, že magistrát je totožný s panem Šteinerem. Oj ty svatá prostoto.
trotlX
spravne!
Nejlepsi bude, kdyz na kazde trase bude jezdit uplne jine metro, s uplne jinymi parametry, aby je, v pripade nouze, nebylo mozne mezi sebou zamenovat. To mestu a dopravnimu podniku dozajista usetri hodne penez.
AAA
Re: spravne!
Ono popravde receno soucasny stav vypada presne takhle, protoze kazda trasa pouziva jiny zabezpecovaci system, vzajemne nekompatibilni. Cizi soupravou lze tak project dvacitkou nebo ji pretahnout pomoci jine soupravy, ale v pro bezny provoz zamenovat stejne nejdou.
karel
uplatek
pana radniho uplatili! proto prosazuje. jinak radni nic neprosazuji
Mike
Paříž vs. Praha
Nesmrdí to ničím, není v tom žádný postranní úmysl. Jeďte do Paříže a svezte se tím. Velmi brzy pochopíte, že má smysl o tom uvažovat, protože převýšení a menší oblouky budou v této části Prahy zřejmě třeba. Navíc pohon na pneu je hybridní s pohonem po kolejích - souprava má osazeny oba, protože náhon se mění v kritických úsecích, kdy by standartní pro koleje nezvládal úsek vyjet. Jestli jsem si i dobře všímal, pneu se dají "vytáhnout" a souprava tak může použít standartní koleje aniž by pneu vadily na běžných kolejích (nedrhly by o pražce). Poznámka o tom, že by soupravy pojaly méně lidí je více než pochybná, protože tak natřískané Pařížské metro nezažije Praha ani v největších špičkách. Kdo to chcete zkusit trať La Defénce - Hotel deVille a dál je možný návod. Rozhodně bych to nezahazoval jako nápad. Lukáši zamysli se, zdraví tě bývalý spolužák...
Finrod Felagund
Re: Paříž vs. Praha
Miku, zase nevidím proč by měl být problém s nasazením klasického metra s použitím ozubnice v největších stoupáních (typické například pro linku C lyonského metra). Ostatně lyonské metro je vůbec celkem zajímavě řešené, trasa D je také automatická, s dvouvozovými soupravami, ale jezdí výlučně po kolejích - má velmi krátké intervaly, takže nebývá ani narvaná... a co se týče kompatibility provozu mezi jednotlivými trasami, už dnes je to nesmysl, protože na všech třech trasách už fungují jiná zabezpečovací zařízení a tomu jsou přizpůsobeny soupravy...
krajan
ta cestina
V cechach narozen,vystudoval,a mnoho let zil a nyni nerozumi. Jak mam rozumet vete " Metro C už nestíhá" ?