Diskuze
Romantický patos ještě působí
Návrat velkolepé muzikálové fresky Les Misérables – Bídníků – po sedmnácti letech na české jeviště, konkrétně do Městského divadla v Brně, je důkazem, že metropolí žánru je dnes Brno, a nikoliv Praha. Nová inscenace Stanislava Moši ukazuje, že tento žánr ve své vyšlechtěné formě dokáže emotivně působit na diváky, aniž by překračoval hranice dobrého vkusu.
Děkujeme za pochopení.
DanielS
pokračování
Vůbec mi přijde komické napsat kritiku na divadelní hru a ve své vlastní sebestřednosti ignorovat ohlas diváků. Není trošku zvláštní, že jako divadelní kritičce se Vám líbil přesný opak toho, čemu nadšeně aplaudoval zbytek hlediště? Možná troška zamyšlení nad svým vlastním postojem, nebo třeba změna zaměstnání?
DanielS
Joke?
Vážená paní Machalická. Zcela určitě jste musela být na jiné premiéře, než jsem byl já, i když je pravdou, že 13.2. byla jen jedna. Ač jsem absolutní lajk, vyslechl jsem po představení mnoho názorů lidí z oboru a kromě pár vyjímek byly přesně opačné, než ty Vaše. Nejen z mého osobního pohledu byli třeba manželé Thénadierovi jedním z nejslabších míst a Fantina v podání Markéty Sedláčkové měla podle mne do lyričnosti také hodně daleko, spíše mě zaujal její herecký výkon. Dalo by se toho napsat více, třeba že ohlas diváků byl absolutně opačný než Váš názor. Jestli se dobře pamatuji, největší ohlas měl Petr Gazdík, podle Vás se špatně zvládnutými vysokými polohami a hned po něm byla diváky nejlépe hodnocena Hana Holišová, u které hned po jejím sólu zaznívaly z hlediště vykřiky "bravo".