Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Učitelé by při výuce na dálku neměli známkovat. Soustřeďte se na zpětnou vazbu, doporučuje ministerstvo

Učitelé by v současnosti při online výuce neměli využívat hodnocení jako formu nátlaku. Místo známkování by měli děti hodnotit slovně a dávat jim na výběr z různě obtížných úkolů. Při výuce by měly školy zohledňovat časové možnosti rodin. Učivo by se mělo zaměřit hlavně na nejdůležitější předměty a vyučující by se měli domluvit, jakou látku případně přesunou do příštího školního roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdo hodnotí výpadek internetu jako známku 5.

Za každou minutu později v odevzdání práce se hodnotí o stupeň níže.

Hodnocení po internetu je velmi rychlé.

1 otázka-nevíš?-za 5, viš?-pak za 1 nebo 2. Poslouchám to zpovzdálí a docela děti za ten stres lituji.

Jde o vlastní zkušenost s výukou online co mám (sekunda gymnázia-odpovídá sedmé třídě).

0 0
možnosti

K40a75r33e78l 95N46o68v86ý

4. 4. 2020 8:36

Kecy.

"Nevyužívejte hodnocení/klasifikaci v období vzdělávání na dálku jako formu nátlaku. " - hodnocení není nátlak. Hodnocení je informace o kvalitě odevzdané práce.

"Podle ministerstva mohou vyučující k hodnocení dětí při online výuce využít doporučení, která vypracovaly Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy a nezisková organizace EDUkační LABoratoř." - už toto vypovídá dostatečně.

0 0
možnosti

Jak rychle jste hotov. A co když ten váš příspěvek jsou jen kecy?

0 0
možnosti

proč neznámkovat? vždyť pak není žádná zpětná vazba a není to výuka ale hra...

0 0
možnosti

J40i57r27k27a 26N65o74v13ý

4. 4. 2020 8:30

Tato výuka má pozitiva v tom, že výuku neruší ti nejslabší, kteří se na sebe snaží upoutat pozornost jinak, než učením a vědomostmi

0 0
možnosti