Někdo hodnotí výpadek internetu jako známku 5.
Za každou minutu později v odevzdání práce se hodnotí o stupeň níže.
Hodnocení po internetu je velmi rychlé.
1 otázka-nevíš?-za 5, viš?-pak za 1 nebo 2. Poslouchám to zpovzdálí a docela děti za ten stres lituji.
Jde o vlastní zkušenost s výukou online co mám (sekunda gymnázia-odpovídá sedmé třídě).
Kecy.
"Nevyužívejte hodnocení/klasifikaci v období vzdělávání na dálku jako formu nátlaku. " - hodnocení není nátlak. Hodnocení je informace o kvalitě odevzdané práce.
"Podle ministerstva mohou vyučující k hodnocení dětí při online výuce využít doporučení, která vypracovaly Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy a nezisková organizace EDUkační LABoratoř." - už toto vypovídá dostatečně.
Jak rychle jste hotov. A co když ten váš příspěvek jsou jen kecy?
proč neznámkovat? vždyť pak není žádná zpětná vazba a není to výuka ale hra...
Tato výuka má pozitiva v tom, že výuku neruší ti nejslabší, kteří se na sebe snaží upoutat pozornost jinak, než učením a vědomostmi