Diskuse k článku: Jakým jazykem mluví Klinika? Útočí proti demokratickému státu, říká odborník

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 85
  • Poslední: 2.2. 2019 14:15
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Holub 2.2.2019 14:15

Ať se celá partička složí, vezmou si úvěry, koupí nemovitost a klinikaří ve svém;-)

J. Novák 22.1.2019 6:28

Já bych řekl, že squaterství ani náhodou nevzniklo u nás, ale jen se k nám dostalo z tzv. západu, a to zejména po listopadovém převratu. Podle mého názoru tento jev až zas tak škodlivým není, protože se v minulosti opakovaně ukázalo, že squateři poukázali tím, že obsadili nějaký objekt, na to, že se o tento objekt nikdo nestará. Vyhrůžky, že si má někdo hlídat svůj byt či dům, jsou naprosto liché a mimo mísu, pokud jde o byty či domy, o které se majitel stará. Vždy považuji za dobrý příklad toho, jak se to nemá dělat, je vila Milada. Léta se o ni nikdo nestaral, když ji obsadili squateři, bylo zle, takže nakonec došlo k násilnému vystěhování. A ono od té doby uběhlo zase nějakých osm či kolik let a Milada vesele chátrá dále. Já chápu, že je pro majitele mnohdy výhodnější a levnější nechat objekt spadnout samovolně, což nejspíš právě Miladu čeká, ale proč by takový objekt nemohl být využit alespoň do toho spadnutí nějak smysluplněji? Počítám, že kdyby Kliniku squateři neobsadili,

J. Novák 22.1.2019 6:30

tak by se bez povšimnutí majitele v klidu a pohodě rozpadala i nadále. Jinak jsem na netu nalezl seznam nemovitostí, o které se nikdo nestará, takže lze předpokládat, že squateři v brzké době zase "zabodují". :))

J. Šejnoha 21.1.2019 19:46

"na rozdíl od krajní pravice, v polistopadovém období v Česku tolik násilných trestných činů, které by si vyžádaly oběti na zdraví či životech"

Škoda, že expert nevyspecifikval ta kvanta lidských obětí krajní pravice za posledních 30 let. Asi si nemůže nic vybavit. Stejně jako já.

J. Kouřil 18.1.2019 18:16

Nazývejme osazenstvo Kliniky pravými jmény. Je to banda alkoholiků, narkomanů a nemakačenků, kteří neví, co je to pořádná práce. Parazitují na lidech, z jejichž daní žijí. Myslím, že takoví by neměli dostávat žádnou podporu, žádné dávky. Kdyby se museli sami živit, přešly by je roupy.

J. Novák 22.1.2019 6:20

No, když tvrdíte to, co tvrdíte, tak byste měl nejspíš jmenovat lidi, o kterých to tvrdíte. Tedy zkuste některá jména lidí, kteří se stali tvářemi tzv. Kliniky a kteří pobírali nějakou podporu, event. nepracovali či nemají vlastní zdroje z majetku, který získali jako majetek rodinný a pod. Nebo snad dáte nějaký odkaz, kde jste k informaci, kterou tady šíříte, přišel?

M. Pechar 18.1.2019 12:47

„Fetišizace soukromého práva je jeden ze základních problémů této společnosti. My rozhodně jsme pro demokratizaci vlastnictví.“

Učinil bych výjimku – právě u takových – odmítám fetišizaci trestního práva a jsem pro jeho demokratizaci. Zavřít je a až si prací v kriminále na nějaký barák vydělají, mohli by si ho koupit.

R. Liška 18.1.2019 12:55

Na barák si ovšem vydělal málokdo. Většina lidí k němu přišla dědictvím a nebo jim město nabídlo výhodný odkup panelákového bytu za pár desítek tisíc Kč.

M. Pechar 18.1.2019 13:12

Myslel jsem to tak, že kdyby je zavřeli všechny, nemuselo by to být zas tak nadlouho.

Nevím, kolik okupantů v Klinice bydlelo, tak budu házet hausnumera – dejme tomu dvacet lidí, každý by si v kriminále vydělal, ať se to dobře počítá, 20.000 korun měsíčně, to máme za rok 4.800.000 Kč.

R. Liška 18.1.2019 13:19

Jenomže kriminalizace mládeže, když má celý život před sebou, není zrovna dobrý nápad. Zatímco takový Klaus nebo Zeman by se v kriminále krásně vyjímal. Za vlastizradu pochopitelně.

M. Pechar 18.1.2019 13:25

Chápejte, to co jsem napsal, je nadsázka – klinikářský pojem fetišizace extrapolovaný do dalších součástí právního řádu. Ve skutečnosti by něco takového výrazně přispělo k destrukci právního státu.

Ovšem pokud by se ve vězení naučili pracovat...

P. Han 18.1.2019 13:59

Ano. kriminalizace mládeže není dobrý nápad. Lépe je dát oné mládeži vědět, že si mohou dělat, co chtějí. Z takové mládeže jistě vyrostou řádní občané, dodržující zákony. Do jakého věku je vlastně správné promíjet trestné činy? Mám pocit, že pokud někteří z nich jsou zaměstnanci ČRo, už mají aspoň občanku.

Jo, a platí to pro každou mládež, nebo jen tu uvědomělou levicovou? Co vrazi čerpadlářky? Ti přece také jen realizovali své přesvědčení, že těch 10 000 nepatří kapitalistovi, ale všemu lidu, který oni zastupují.

A o vlastizradě a na koho a co se vztahuje, si někde přečtěte, máte v tom hokej.

M. Pechar 18.1.2019 23:23

Zkusím to jinak – pan Liška má totiž v něčem pravdu. Nemluvím (především) o násilných trestných činech, tam vidím kriminál jako první jasnou, ale v případě klinikářů, když zapomenu na svou předchozí nadsázku, by možná stačily veřejně prospěšné práce; nenakazí se v kriminále a ponaučení nebudou mít zapsané v trestním rejstříku; přinejmenším pokud se něčeho takového dopustili napoprvé. Mnoho mladých lidí dělá voloviny a kdyby byl lidský soud nemilosrdný, i já sám budu mít zničený život (roky mrtvý bezdomovec), ač jsem nikdy před soudem nestál díky shovívavosti těch, které jsem v mladistvém sobectví poškodil.

V. Novák 18.1.2019 13:22

Za socíku si barák - se státní půjčkou a svépomocí - postavila spousta lidí.

A. Novák 18.1.2019 18:03

Dnes si spousta lidí postaví barák i bez státní půjčky

J. Kombercová 18.1.2019 12:43

Přivlastnili si cizí majetek, čímž se stali vlastníky a svého vlastnictví se vzdát nechtějí. Tak to je protimluv, ne?

Podle mě ukradli. Bez postihu.

J. Kombercová 18.1.2019 12:43

...ještě, zajímalo by mě, kdo zaplatí tu exekuci?

J. Novák 18.1.2019 12:27

Zajimal by me sociologicky pruzkum, co to je vlastne za lidi. To by ovsem nebranilo tomu, aby dostali gumolecbu jako na Narodni. Exekutor prisel nekolikrat a daval ultimata. Postupuji takto i u duchodcu? Nebo kdyz socialka odebira deti rodicum?

M. Zdobinský 18.1.2019 12:26

Klinika? Blbnutí a vzdor vůči autoritám patří k mládí, to bych těm děckám až tak nevyčítal. I blbnutí anarchistické, z kterého většina z nich vyroste. Ti co ne půjdou do funkcí do Bruselu a nahradí tam bývalé ultralevé hippies :-). Co je tragické, že státní "mašina" není schopná se v tomto případě dlouhé roky vypořádat s evidentním porušováním zákonů takřka v přímém přenosu. Jen to podporuje právní nihilismus a přesvědčení,že zákony neplatí pro všechny. Což se v této zemi bohužel stalo už skoro pravidlem.

F. Doušek 18.1.2019 12:08

Jaký je vlastně rozdíl mezi fetkami a nácky? Ve výsledku se chovají stejně.

V. Novák 18.1.2019 11:50

Nad "umělcem" (a odeovým zlodějem) Olegem Vorotnikovem jste slintali nadšením a ubrekávali, že by ho třeba české úřady mohly vydat.

Takže vaše rozhořčení je VELMI pokrytecké.

J. Kombercová 18.1.2019 13:11

To je ten, nad kterým se i Týc ze Ztohoven pozvracel?

V. Novák 18.1.2019 13:21

Tak to neví. Je to tenhle:

https://www.lidovky.cz/domov/soud-neuvalil-vazbu-na-ruskeho-umelce-vorotnikova.A160921_104246_ln_domov_ele

https://www.lidovky.cz/domov/dalo-by-se-tady-zit-rusky-umelec-ze-skupiny-vojna-by-rad-zustal-v-cesku-na-rebelstvi-uz-ubyva-sil.A160921_203730_ln_domov_sij

https://www.lidovky.cz/domov/oleg-a-koza-psanci-z-vlastni-vule.A160923_091848_ln_domov_ele

J. Kombercová 18.1.2019 13:28

Jo. Týc se tehdy svěřil veřejnosti, vzal si tu rodinku domů. To neměl dělat, jak brzy zjistil.

V. Novák 18.1.2019 14:03

Pak si je vzala Jeho Jasnost - a jak tohle dopadlo, to už nevím.

Diskuze byly plné pochopení pro zlodějskou rodinku a nadávek na ty, kdo by je snad chtěli vydat zpátky do Ruska - dokud diskutéři nezjistiuli, že oni vykládají, jak bylo v Rusku mnohem volněji a svobodněji než v Česku, natož ve Švýcarsku...

Jářku - tak proč tam provokovali, policajtská auta zapalovali a převraceli, stanice přepadali,...?

J. Kombercová 18.1.2019 14:14

Víme oba, že na jisté věci máme rozdílný názor. Jenže tenhle člověk plus jeho manželka jsou zřejmě, alespoň co psal Týc, obyčejní parazitující vychcánkové. Tady už mé eventuální sympatie končí.

V. Kolman 18.1.2019 11:44

Z těch protestujících osob na střeše by mohli být (pokud již nejsou) dobří pokrývači.

V. Novák 18.1.2019 14:05

Jestli pokrývači, nevím.

Pokrytci už jsou.

V. Novák 18.1.2019 11:25

Logicky, pokud by vystupovali proti "fetišisaci vlastnictví", nemohlo by jim vadit, že byli vlastnictví toho baráku zbaveni...

Ale oni postupují podle hesla "Co je tvoje, to je moje - a do mého ti nic není!".

J. Kodeš 18.1.2019 11:18

Svinky,které podporují Uhlové,ombusmanka,Šiklová a další z Charty a levicoví anarchisté.

Najdete na Lidovky.cz