Kvůli opravě tramvajových kolejí v úseku Výtoň - Podolská lidé musí z tramvají přestupovat na parníky nebo na autobusy, tunel mohou také projít pěšky. Opravena byla i cyklistická stezka a inženýrské sítě. Rekonstrukce zkomplikovala život i řidičům aut, musí využívat objízdnou trasu. Denně tunelem před opravou projelo zhruba 20.000 automobilů.
"Byla to komplikovaná stavba, ale díky noční práci, příznivému počasí v prvních čtrnácti dnech a hodinovému harmonogramu prací všech investorů se provoz v tunelu bude moci obnovit o čtyři dny dříve oproti předpokladu," uvedl Šteiner.
Tramvajová trať byla naposledy opravována před 26 lety. Podle dopravního podniku byla v tak špatném stavu, že ji drážní inspekce označila za nebezpečnou a řidiči tramvají museli skrz tunel jezdit krokem. Dopravní podnik původně opravu tunelu naplánoval už na červenec, kvůli dalším uzavírkám ale rekonstrukci odložil, aby neblokoval dopravu v Praze.
"Byla to komplikovaná stavba, ale díky noční práci, příznivému počasí v prvních čtrnácti dnech a hodinovému harmonogramu prací všech investorů se provoz v tunelu bude moci obnovit o čtyři dny dříve oproti předpokladu," uvedl Šteiner.
Tramvajová trať byla naposledy opravována před 26 lety. Podle dopravního podniku byla v tak špatném stavu, že ji drážní inspekce označila za nebezpečnou a řidiči tramvají museli skrz tunel jezdit krokem. Dopravní podnik původně opravu tunelu naplánoval už na červenec, kvůli dalším uzavírkám ale rekonstrukci odložil, aby neblokoval dopravu v Praze.