Diskuse

Žebřík do nebe, nebo do pekel?

Faustovo prokletí Hectora Berlioze, které bylo dalším kusem zařazeným do živých přenosů z Metropolitní opery zapadá do marketingového schématu, v němž má opulence vizuálního vyjádření překrýt průměrnost. Vychvalovaný režisér Robert Lepage ale na režijní výklad Berliozovy dramatické legendy z roku 1846, kterou MET uvedla scénicky po sto letech, rezignoval a spokojil se s povrchní ilustrací scén atraktivními vizuálními prostředky. Ty si již vyzkoušel jinde a technická dokonalost vlastní dílo nijak neobohatila.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zatím zde není žádný příspěvek. Buďte první diskutující.

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.