Diskuse
Žebřík do nebe, nebo do pekel?
Faustovo prokletí Hectora Berlioze, které bylo dalším kusem zařazeným do živých přenosů z Metropolitní opery zapadá do marketingového schématu, v němž má opulence vizuálního vyjádření překrýt průměrnost. Vychvalovaný režisér Robert Lepage ale na režijní výklad Berliozovy dramatické legendy z roku 1846, kterou MET uvedla scénicky po sto letech, rezignoval a spokojil se s povrchní ilustrací scén atraktivními vizuálními prostředky. Ty si již vyzkoušel jinde a technická dokonalost vlastní dílo nijak neobohatila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

První krok k samostatnosti děťátka s metodou Baby-Led Weaning
Přechod na pevnou stravu vždy představuje významný milník v životě děťátka i jeho rodičů. Je to období plné objevování nových chutí a získávání...