Diskuze
Tolik výluk naráz už nebude. Teď už bude na dráze jen líp, slibuje šéf Správy železnic Svoboda
Bohužel se nám v jednom období setkalo na železnici hned několik mimořádností. Šlo o nekázeň zhotovitelů i dopravců, avšak i my jako Správa železnic jsme byli příčinou některých událostí, říká generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda k množství výluk na dráze a z nich pramenících zpoždění. Také vysvětluje, proč se i na opravených úsecích dál bude jezdit nejvýše rychlostí 160 kilometrů v hodině.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
JV
J13o18s60e30f 76V44y41s94k56o93č83i51l
28. 9. 2022 23:32
Vedení Sabotáže železnic by mělo pravidelně jednou týdně absolvovat cestu Praha - Ostrava s jedním povinným přestupem.
0
0
možnosti
JK
J86i42n46d35ř88i71c30h 31K59o30h64o34u68t
27. 9. 2022 17:57
Super řešení, přestaneme opravovat a budeme jezdit rychleji.
0
0
možnosti
MK
M26i77l75o71s62l12a93v 19K18a25l39a63š
27. 9. 2022 16:30
Bude jen líp, protože snad už to nemůže být horší. Nebo že by se zaměstnanci překonali a panu generálnímu ukázali, že v tom podniku není nic nemožné.
0
0
možnosti
JD
J70a57n 53D42a35n49i95e96l
27. 9. 2022 13:04
Chyba, pozor na záměnu jednotek! Napětí pro vedení se udává ve kiloVOLTECH neboli kV. V článku jsou pro parametry vedení uvedeny jednotky pro výkon kiloWATTY.
1
0
možnosti