Diskuze
Boeing prodával bezpečnostní prvky za příplatek. ‚Nadstandard‘ nemělo ani jedno z havarovaných letadel
Děkujeme za pochopení.
P. Harabaska
Co chcete? Boeing se prostě chová tržně. On to někdo zaplatí. Buď penězi nebo životy.
Prodávat bezpečnostní prvky za příplatek je prostě skandální. Za to by měli být zodpovědné osoby ugrilováni.
Nekupovat a provozovat bez je v pořádku? Funkčnost čidel je kritická pro použití MCAS, porucha čidla posílá letadlo do střemhlavého letu. Cvičený pilot vypne automatiku a nahlásí poruchu. Nezkušený se pere s robotem řízeným vadným čidlem.
To extra bezpečnostní zařízení jsou dva ukazatele a jedno světýlko. Ukazatele hodnot dvou čidel náklonu a dioda, která se rozsvítí, když hodnoty nesouhlasí, tzn. jedno z čidel má poruchu. Kolik takové vylepšení může stát, a co vede aerolinky k tomu, aby tohle vylepšení odmítli, když je jim nabídnuto. Dva budíky a dioda. Čímž neříkám, že Boeing neměl zahrnout tohle "extra" do standardní výbavy.
P. Harabaska
Pokud jde o zajištění bezpečnosti, má být takové zařízení součástí základního vybavení. Chcete si koupit auto bez brzdy? Vždyť i bez ní auto jede.
P. Harabaska
Třeba to chudákům od Boeingu nějací ruští specialisté navrhli. Tajné služby jistě najdou nějaké nitky vedoucí do Ruska.
Co takhle příplatek za to, že letadlu se dostalo přimontovaných křídel?
K. Čtvrtý
Spíš bych to viděl na počet nýtů, ekonomická verze by mohla mít nýty ob jeden, či dva. A rovněž ochrana před bleskem by mohla být za příplatek, tyhle konstrukce už dávno nejsou jen slitina, i ta je totiž těžká, takže se do rámu dává kovová "síť". :-P
Hosi nez tady placat nesmysly, zkuste si radeji nejdrive neco kolem toho opravdu zjistit. Ja vam to ulehcim, tady to mate primo od pilota a instruktora, jak to v realu vypada.
Jedna věc je jasná, Boeing svojí maximalizací zisku způsobil dvě tragické nehody a někdo by se za to měl zodpovídat.
R. Markvart
Není to tak dávno když se drtivá většina lidí rozmýšlela, jestli si má při nákup auta připlatit za ABS. Tak nevím proč se dneska někdo diví tomu, že i letecké společnosti se rozmýšlí, jestli mají za něco připlatit, či nikoliv.
No, až Boeingu začnou padat desítky jejich letadel jen proto, že odběratelé si nezaplatili jakýsi předražený bezpečnostní "nadstandard", tak se může divit, že půjde do kopru...
J87o18s84e57f 60K62u36c15i66r69e90k
Penize penize a tet se rozhodnout kdo ma stavet temelin. Tady konci veskera sranda.