Pondělí 29. dubna 2024, svátek má Robert
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Je olympiáda v Soči na „gay“ paškále kvůli azylu pro Snowdena?

Ruský zátah na „homosexuální propagandu“ dává Západu diplomatický klacek proti Kremlu jako na zavolanou. Byl to Putinův záměr?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P87a21v97e93l 51Š71i72m27e24k

20. 8. 2013 10:33
"Ideologie homosexualismu" je
"Ideologie homosexualismu" je váš (a Klausův, Hájkův...) konstrukt. To, že si někdo tento pojem vymyslel, ještě neznamená, že něco takového skutečně existuje. Jak už jsem psal, mohl bych si klidně vymyslet nějaký svůj ismus, kterým někoho onálepkuju. Třeba ten váš příklad se slepci. Nemám nic proti nevidomým. Můžeme je tolerovat, ale zásadně odmítám ideologii nevidomismu. Neustálé ústupky, jako jsou hlasové semafory nebo popisky braillovým písmem na výrobcích, vytvářejí dojem, že být nevidomý je úplně normální. Kam to povede? Lidé si nebudou vážit svého zraku, klidně se budou opíjet metanolem, protože je přece úplně normální být nevidomým, nijak to člověku nebrání v plnohodnotném životu. Vida, nová ideologie je na světě! No a vymýšlení špatných přirovnání (viz právo slepce řídit auto) je ve slabikáři demagoga hned vedle vymýšlení ismů. :)
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

20. 8. 2013 14:48
Ponechám již na úsudku inteligentního čtenáře,
zda je homosexualismus stejným konstruktem jako nevidomismus, nebo realitou.
0 0
možnosti
JR

Johan R.

20. 8. 2013 9:41
proč
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč je držení se dvou chlapů takové zlo? Kromě toho, že je to napsané v jedné staré knížce? Tolik silných argumentů, aby se to zakázalo, a nikdo neřekne proč...
0 0
možnosti

P47a98v88e51l 63Š19i19m67e23k

20. 8. 2013 10:43
No kdyby to aspoň v té staré
No kdyby to aspoň v té staré knížce bylo napsáno... :)To víte, rozkládá to společnost. Jakmile pan Bednář uvidí dva kluky, co se drží za ruku na ulici, tak zapomene na svou přirozenou zdravou touhu mít potomky, a bude to chtít taky. :) 
0 0
možnosti
Pane Bednáři, zkuste mi
Pane Bednáři, zkuste mi vysvětlit, proč tolerance poklidného života homosexuálů způsobuje "rozklad rodiny". Já jsem homosexuál. Můj bratr není - má skvělou rodinu, ženu, děti. Trávíme spolu mnoho času a já se raduji z jeho rodiny a podporuji ji, jak to jen jde. Stejně tak oni podporují mě a mého partnera (měl bych snad raději založit dysfunkční "tradiční" rodinu s rizikem brzkého rozpadu?). S trochou nadsázky by se dalo říct, že je škoda, že "pochod pro rodinu" probíhal ve stejný čas jako Prague Pride, protože moji rodiče by se klidně rádi zúčastnili obou akcí. Já fakt nevím, co to je NWO, resp. přečetl jsem si o tom na Wikipedii, ale vážně bych nerad nechal zatáhnout svůj banálně všední život do tohoto vašeho paranoidního vesmíru. A mimochodem, nebylo by vůbec složité vypracovat analogickou konspirační teorii o tom, kterak invalidní vozíky způsobují rozklad společnosti. O zhoubném "invalidismu", který mladé lidi přivádí na zcestí a indoktrinuje jejich nevyzrálé mozky zvrhlou představou, že být na vozíku je úplně normální a "in". 
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

20. 8. 2013 9:29
Už se mohu jen opakovat.
Nemám nic proti homosexuálům (tj. nemocným lidem), ale proti ideologii homosexualismu. Kdysi jsem si také myslel, že navážet se do homosexuálů je hloupé. Homosexuálové si mohli v naší necivilizovaně tolerantní společnosti žít „svůj poklidný život“, ale nestačilo jim to. Nechali se za sliby výhod, podobně jako jiné údajně diskriminované menšiny, zneužít jako beranidlo k rozbíjení stávajícího řádu.Před několika lety, když se zaváděl institut „registrovaného partnerství“, krmila nás média výroky homosexuálních aktivistů, že „adopce dětí nepřichází v úvahu“. V současnosti už je protlačována. Děti jsou od mateřské školy indoktrinovány knížkami o dvou zamilovaných princích. Inu, podej čertovi prst, a utrhne ti ruku.  Proč by se spolu nemohlo oženit pět chlapů a dvě ženy? A adoptovat děti? V hrázi stačí nepatrná štěrbina, a je jen otázkou času, než voda hráz prolomí. Proto jsem dnes dospěl k přesvědčení, že homosexuální styk by měl být znovu postaven mimo zákon. P.S.Invalidé společnost nerozkládají. Kdyby slepci prosazovali své lidské právo na řízení automobilu, jistě bych zpozorněl.
0 0
možnosti

P48a22v64e14l 36Š88i57m83e24k

19. 8. 2013 23:53
Tak určitě víte, že když
Tak určitě víte, že když Písmo mluví o těch, kdo "zavrhli své ženy" a začali "obcovat s muži", tak jedna z uplatňovaných interpretací míří na heterosexuály, kteří ze sexuální rozežranosti experimentují se stejným pohlavím. Což není můj případ, protože jsem žádnou ženu nezavrhnul a coby homosexuál zůstávám věrný svému partnerovi. :) 
0 0
možnosti

P66a94v79e78l 40Š54i83m23e16k

19. 8. 2013 23:34
Odpovím vám samostatně
Odpovím vám samostatně nahoře, protože sloupeček se nám povážlivě zúžuje.
0 0
možnosti

P48a77v47e77l 96Š88i76m42e74k

19. 8. 2013 12:39
Lišíme se už jen v
Lišíme se už jen v nepodstatném detailu. :) Vy za útok proti civilizaci a morálce považujete držení dvou kluků za ruku. Já za tento útok považuji zákaz tohoto držení. Soudit nás jednou bude někdo jiný. :) 
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

19. 8. 2013 17:31
Ten, kdo náš bude soudit,
se vyslovil dosti jasně.
0 0
možnosti

P86a36v13e17l 72Š75i35m44e84k

19. 8. 2013 12:36
O tom není vůbec žádného
O tom není vůbec žádného sporu. Dokonce jsem natolik duchovně založený člověk, že věřím, že ten mravní imperativ vznikl někde "mimo" lidstvo samotné. My lidé se pak prostě jen donekonečna přeme o jeho interpretaci. Nebo-li jak říkáte vy, o to, která interpretace je pokřivená a která ne. Navzájem se můžeme různě přesvědčovat, nakonec se ale zodpovídáme jen svému svědomí. :)
0 0
možnosti

P25a73v60e35l 53Š55i48m29e55k

19. 8. 2013 10:35
V tom případě nechápu, proč
V tom případě nechápu, proč se vůbec o něčem přeme. Jsem tomu tedy nesmírně rád, že máte stejné mravní hodnoty jako já a přeji vám hezký zbytek dne. :)
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

19. 8. 2013 12:21
Neřekl jsem,
že mravní hodnoty máme, ale že jsou. Nemůžeme "mít", tj. vlastnit mravní imperativ, který je nad člověkem. Shodneme se tedy v tom, že mravní zákony jsou neměnné a jsou pro všechny lidi stejné. To ovšem ještě neznamená, že každý člověk tyto zákony vnímá. Z různých důvodů mají lidé vnímání hodnot často pokřivené.
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

19. 8. 2013 10:32
První věta skvělá.
Z neměnnosti mravních hodnot ovšem logicky vyplývá, že jsou pro všechny lidi stejné.
0 0
možnosti
Vy heterosexualisti jste tedy
Vy heterosexualisti jste tedy sice taky filutové, ale klidně zůstaňme u vraždění seniorů. :)Já tedy považuji zákaz držení se dvou kluků za ruce na ulici za de facto totéž jako kdyby se najednou povolilo to vraždění seniorů. Prostě pro mě a pro spoustu spoluobčanů je to principiálně stejná věc. Takže můžu zkopírovat vaše myšlenky a použít je pro svoji argumentaci - zkrátka odhlasováním v parlamentu či Putinovým podpisem se nemůže rozhodovat o tom, co je mravné. Vaše kritika tedy spíše směřuje k Putinovi, protože je to právě on, kdo se odvolává na "vůli lidu" (8 z 10 Rusů si takovéto omezování homosexuálů přeje, atd.) 
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

19. 8. 2013 12:36
Souhlasím s Vámi,
že povolení vraždění a propagace homosexuality je "principiálně" stejná věc. Obojí je totiž útok na civilizaci. Souhlasím i s tím, že hlasováním v parlamentu či podpisem státníka se nerozhoduje o tom, co je mravné. Hlasování v parlamentu se může do toho, co je mravné, nanejvýš "trefit".
0 0
možnosti