Diskuze
Na palubu je nevzali. Mluví o zázraku
Děkujeme za pochopení.
honza
Nelítejte
Již nelítám, neboť se mi bezpečnost letů zdá velmi špatně zabezpečená. Je to vždy risk. Sice 1: milionu, ale je.
slon75
Re: Nelítejte
Zato jezdíte autem, ve kterém máte riziko nehody asi 100x vyšší, co?
Letadlo je statisticky nejbezpečnější dopravní prostředek na světě.
edy
Nevíme co stalo
Nikdo s určitostí neumí říci co stalo. Nechce se mi věřit, že by pouze blesk sestřelil z oblohy takové letadlo jako je Airbus 330. Podle mě za tím bylo něco více. Pokud vylučují teroristy, tak by to mohly být právě turbolence, které vznikají nečekaně nad ostrovy, ale může to být i neklidná vodní hladina. Je nutné si uvědomit, že současný letoun drží ve vzduchu pouze tah motorů. Pokud došlo k výpadku na systému, takový letoun jde dolů jako kámen (ať už přímo nebo vývrtkou, mj. pád vývtkou znamená jen u sportovního letounu ztrátu 250 m výšky/vývrtku). A z výšky 12-10 tis. metrů je to vážení jako na beton - nezůstane nic. I kdyby se jim povedlo přistát na hladinu, nedávám jim šanci (ještě k tomu v bouři) Max. do 2 minut by šel trup pod vodu. Kolik z těch 200 lidí by se asi zachránilo než by šlo letadlo pod vodu?
V
Re: Nevíme co stalo
tyhle letadla dokazou plachtit bez motoru jako kluzak nejakych sto kilometru nebo i vice, aspon podle tech zfilmovanych leteckych katastrof co se udaly v minulosti.
kampelicka
Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet
padaky ktere udrzi velike letadloOtazka je jenom kolik vazi letadlo kdyby odhodilo motory a vylilo benzit a vyhodilo batozinu nebo rovnou odstrelilo kridla ... A jestli to jde ubrzdit ... :)
€Leon
Re: Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet
prosím vás k čemu by to bylo, vždyť lidí je dost, a většina těch co létají je z horních 10 tisíc, kteří nepracují a utrácejí jen zbytečně peníze
idol
Prý měli problémy s palubní elektrikou po zásahu bleskem
........ při průletu bouří? Je to divné, ale, bohužel, již nevratné! God save their souls!
Tomas
No co se asi stalo ?
To je otázka tak jak tak je potřeba si uvědomit že příroda je silnější než člověk a , když chce tak udělá co chce.
Pavlína
asi tam byli...
Jsme zprávou zdrceni, hledám, kde bych se dozvěděla jména cestujících. Zřejmě tímto letem se chtěl do Evropy dostat náš přítel s manželkou. Nevíte někdo, zda se mohu dovolat na jeho mobil, když vytočím + před číslem? Nemohu se mu dovolat, jeho telefon 551 178 xxx xxx (x jsou samozřejmě čísla...) Ozývá se mi zřejmě v portugalštině nedostupnost. Ani zpráva se mu nedoručila...
jo
Re: asi tam byli...
Muzete byt klidna. Uverejnili pocet obeti z ruznych zemi,ne jmena, ale na palube nebyl ani jeden Cech, mimo jine 3 lidi ze Slovenska.
Stoupa
jen tak pro zajímavost kdo to neznáte
Udělej následující:
Ve wordu:
1. Označ si myší symbol Q33 NY. Toto je číslo prvního letu, které narazilo do dvojčat.
2. Zvětši si písmo na 48.
3. Změň typ písma na WINDINGS.
MOD
jen žasnu, že vojenské satelitiy sledují..
jen žasnu, že vojenské satelitiy sledují..kde jaký návěs s raketami na Zemi s rozlišením jednoho metru, ale nesledují civilní letadla, kudy se ubírají kvůli jejich bezpečnosti. Satelitní kontakt by určil s přesností toho jednoho metru i zánik letadla třeba v moři či kdekoliv na pevnině.... opravdu podivný svět...
Pepa
No dobre ale ...
stejne by to nepomohlo. Jen by rychlejc nasli vrak. Taky si uvedomte ze ketadel je hodne a rychle se pohybuji. To by muselo byt ve vesmiru o dost vic tech druzic. A to je draha sranda, ty se pouzivaji hlavne ve vojenstvi. Nikdy nebudete mit absolutni bezpecnost, to proste neni mozne.
NoLimits
Black box
Nechápu proč v letadlech, letících přes oceán, není zabudovaný satelitní telefon Iridium, který by mohl posílat pomocí SMS údaj o poloze letadla např. každých 10 minut. V dnešní době by měla černá skřínka také ukládat videozáznam (ve smyčce, např. posledních 30 minut) kamer z povrchu letadla (pohled z ocasu, na podvozek, na křídla s motory apod.) a z trupu letadla (záběr pilotní kabiny a přístrojů, prostor za pilotní kabinou a kabina pro cestující). Určitě by to v mnoha případech pomohlo pilotům zachránit letadlo a v případě havárie, přijít rychle na příčinu. V nouzové situaci by se videosignál mohl přenášet i dispečerům na řízení letového provozu, kteří by spolu s odborníky mohli na dálku pomoci s řešením případného problému s letadlem.