Diskuze
HUDEMA: Recyklace kádrů. Víc než staré tváře by Českým drahám pomohla privatizace
Děkujeme za pochopení.
ČD nejsou spatny podnik, problemem je nadúroda manageru a vedoucich. Pokud by zrusili treba reditelstvi,tak by to dole ani nepoznali.
Scifi je to co si české dráhy představují pod pojmeme přeprava pasažérů. Ty líné vyvalené odborářské držky už nic jiného než privatizace k rozumu nepřivede.
Kde občanům pomohla privatizace železniční dopravy.
A proč se naopak neprivatizuje povinně placená Česká televize plna pašalíků pro pravdolaskové umělce.
České dráhy byly vždy a jsou i dnes prodělečným podnikem. Již Baťa nabízel za První republiky státu, že je ochoten z nich udělat do 10 let výdělečný podnik pouze za cenu, že by mu je stát dal na těch 10 let do vlastnictví. ČSR to i tenkrát odmítla a to z mně záhadných důvodů. A stejné je to i dnes. Vlastně jeden důvod mně napadá. Pokud by stát České dráhy privatizoval, neměl by kam odkládat vysloužilé, nic neumějící a neschopné politiky.
Zase clanok od autora, ktory nema ani potuchy o tom co sz to statne drahy, ale pise bludy a tezy, ktore nikde v Europe nefunguju. V Europe sukromne zeleznice zatial ukázali len totalnu neschopnost zabezpecit verejnu dopravu, a to snad ani pisalek LN nechce.
Privatizované ČD by nemohly plnit funkci veřejné služby, což je v jejich náplni, to samé se týká České pošty.
A co by tedy, podle Vás, ty zprivatizované ČD dělaly? Přepravovaly by nikoliv veřejnost, ale jen některé lidi? A Česká pošta? Její práci dubluje již delší dobu několik různých soukromých firem a docela úspěšně, rychleji a lépe.