Pondělí 6. dubna 2020svátek má Vendula 18 °C jasno Předplatné LN

Diskuse k článku: MACHÁČEK: Migrační proud byl zneužit teroristy. Útoky mířily na cíle, které muslimové nesnášejí

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 76
  • Poslední: 5.1.2016 3:40
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Kolar 5.1.2016 3:40

Pane Macháčku, máte vůz před koňem. Naopak, Shengen je třeba zrušit a uzavřít hranice. Nebo nám sem Merkelová nažene příživníky a potenciální teroristy. Tomu je třeba zabránit. A to i za cenu vystoupení z EU. Stejně je to čím dál tím víc jenom na dvě věci.

T. Kohout 21.11.2015 9:21

Svět je plný mýtů, např : "syrská demokratická opozice". Jsou to 2 lidi, či 5? A ti prý mají s někým bojovat.

A. Bru 18.11.2015 21:16

A není jedno, jestli to byli jen noví migranti, nebo děti starých migrantů? Jedno je spojuje: aláhuagbar

V. Vérosta 18.11.2015 6:58

Umírněný muslim je kdo? Ten kdo bezvěrce podřezává umírněně a jenom když se nikdo nedívá, protože se stydí?

P. Čech 18.11.2015 8:14

Pojem "umírněný muslim" je významový nesmysl. Níže to popisuje přesněji pan Pechar. V tomto případě totiž existuje jen muslim a nemuslim. Nic mezi tím. Korán to totiž nedovoluje. Je to stejné a nebo podobné, jako by např. existoval napůk křesťan a napůl pohan. Žádné náboženství totiž nepřipouští kompromisy. Např. já osobně se neřadím k žádnému náboženskému ani politickému proudu. Vyznávám pouze a jedině lidský rozum Ten však nepřipúouští zařazení do žádné škatulky.  Ono zařazování lidí do škatulek náboženských či politických je totiž vedeno pouze snahou mocichtivých jedinců rozdělit lidi, poštvat je proti sobě a následně je ovládnout. Rozděl a panuj! To znali již Staří Římané.

M. Koláček 18.11.2015 21:03

no v těch významových nesmyslech můžete poračovat vysvětlením, jak  se český ateista snaží žít v křeťanském světě a bránit ho. Pokud je ateistou v pravém slova smyslu, tak křesťansky žít odmítá.  Pokud vyznáváte lidský rozum, tak vám jistě není cizí, proč a jakým způsobem se tu snaží dostat teroristé. V první části sy mýlíte. 100% křesťan na světě nežije, toto se dá doložit vyznáním hříchu, kde si každý věřící uvědomuje, že je hříšný, ale snaží se toho vyvarovat. Pokud by byl 100% křesťan, tak by byl bez hříchu, zaručeně by poznal co hřích je a co ne. V Historii existovali 1 - 2 lidé co byli bez hříchu, pokud jste v této oblasti vzdělán, tak víte o kom mluvím. mocenský postup " rozděl a panuj" je znám z bible a charakterizuje ďábla

J. Tobby 17.11.2015 22:15

No to snad ne? Oni ti teroristé ošklivě zneužili migrační proud!? No, koho by to napadlo?

Š. Apolen 18.11.2015 0:22

Nebojte se Tobby. Tak hloupí v Bruselu nejsou. Proto se snaží uprchlíky prověřovat.

P. Čech 18.11.2015 8:19

To si totiž myslí jen naprosto zmatení hlupáci, kterým to ovšem nakukali jiní, nezmatení hlupáci. Lidé, kteří viděli muslima pouze v televizi a nebo o něm četli nějaké politicky korektní plky. Lidé, kteří nepoužívají svůj mozek, protože je to "bolí". A tak se raději vzdávají své svobody přemýšlet a tvořit vlastní závěry a ochotně přejímají názory jiných (mocichtivých jedinců), které ovšem ve svých důsledcích jsou namířeny proti nim. To však tito lidé nedokží odhalit, protože nepřemýšlí. Pes jitrničku sežral.

M. Koláček 18.11.2015 21:12

ano myšlení bolí, ale nad vašim článkem nepomůže ani redbull. Co jste vlastně chtěl říci

P. Skřivan 19.11.2015 16:41

Milý Toby. Psychopatů mezi uprchlíky bude asi stejně, jako v normální populaci, tj. 1%. Problém nejsou psychopati, ale ten, kdo je nejlépe s pomocí psychotestů najde a strčí jim do ruky flintu s ostrými a úplně nejlépe na území EU.

M. Čihák 17.11.2015 17:03

ještě jsem neslyšel, žeby v nějaké válce fungovala demokracie. Asi to budem muset v EU trochu dočasně zrevidovat.

Z. Novák 17.11.2015 16:00

Nevím, proč se muslimští uprchlíci snaží dostat do Evropy, když musí vědět, způsob života nemuslimů je zcela odlišný od jejich kulturních hodnot. A to tak silně odlišný, že někteří muslimové to psychycky nevydrží a začnou ten "ďáblův chléb" vymetat kalašnikovy.

R. Stary 17.11.2015 12:58

Migracni proud byl vyvolan teroristy. Co nesnaseji muslimove? V IS  piji alkohol, droguji a przni nezletile.

V. Komárek 17.11.2015 11:56

MACHÁČEK: Migrační proud byl zneužit teroristy.

Macháčku to jsme skoro všichni kromě pravdoláskařů , věděli už dávno, že se tak bude dít!!! Já si troufám říct že to byl i záměr politiků EU. Nepočítat s touto variantou mohl jen buď: NAPROSTÝ DILETANT A BLÁZEN, NEBO TO DĚLAL NĚKDO ZÁMĚRNĚ ZA NĚJAKÝM ÚČELEM,. ČI NĚJAKÁ VYSOKÁ , FALEŠNÁ, PROLHANÁ  HRA S OBYVATELI EU!!!

J. Vyskočil 17.11.2015 11:24

Zajímavé,když napíšu napadejme muslimy a kdo se nevzdá své víry toho zabijme,nejspíš mě brzo přijdou navštívit pánové s průkazy a budu muset vysvětlovat jak že jsem to myslel.Když ale to samé je napsáno v manuálu muslimů (http://www.koranoislamu.cz/tema/nenavist-k-nemuslimum/) a správný muslim se koránu drží do písmene je to v pořádku protože to je "víra".Islám naplňuje všechny znaky nenávistné totalitní ideologie která je připravená i na vraždění svých odpůrců nebo lidí kteří ho jen nevyznávají a proto by měl být v celé Evropě zakázaný protože je neslučitelný s hodnotami vyspělé civilizace.

Š. Apolen 18.11.2015 0:13

www. koranoislamu.cz určitě píše někdo, kdo celý život studuje korán, cha cha cha.

J. Šrámek 17.11.2015 9:16

Proč žádný novinář nemá odvahu přečíst si vydání svých novin před 1-2 lety a opět zveřejnit některé články?Tehdy,když se USA a NATO rozhodly opozici v Sýrii a Iráku podpořit leteckými údery,vydal vůdce islamistů prohlášení,zveřejněné i zde!ZAPLAVÍME EVROPU UPRCHLÍKY A ZAČNEME PROVÁDĚT ATENTÁTY NA VŠE A VŠUDE!No a to se právě děje.Tak proč tolik divení se.Po roce 1945 bylo Východní Prusko označeno za prapůvod všech válek ve světě a tak bylo etnicky a státně zlikvidováno.Příklad pro dnešek ve vztahu s IS.Nikdo neobvinil Rudou armádu z genocidy.

P. Čech 17.11.2015 9:37

Proč? Protože u nás vládnou všelijaké menšiny nad většinou občanů.  Novináři nemají odvahu se jasně vyjadřovat, poněvadž politici po nich požadují vyjadřování politicky korektní. Na vině je celkový systém, pane Šrámku. Systém, který si na jedné straně drze říká demokracie a na straně druhé upřednostňuje názory a hájí zájmy všelijakých menšin  na úkor zájmů a vůle demokratické většiny občanů. Proč myslíte, že dosud nemáme dobrý zákon o obecném referendu? Inu proto, že by se potom projevila ve vší nahotě vůle většiny. Této vůle se politici (nejen naši) bojí jako čert kříže.

Š. Apolen 18.11.2015 0:19

Východní Prusko nebylo zlikvidováno. Jen bylo zabráno SSSR, pro svojí strategickou polohu. Sice si Rusové nechali jen Königsberg, ale jen proto, že nechtěli spravovat velké území, když potřebovali jen základnu.

P. Prokop 16.11.2015 13:54

Již od začátku se k migrantům vyjadřovali nejrůznější osoby z různých společenských kruhů. Ti vzdělaní humalně nadaní je podporují a soucítí s nimi. Svými postoji dali najevo dalším miliónům nebožáků, že žijeme v 21. století. Dnes není třeba válečnou mašinerii aby si někdo podmanil kontinent. Rozumně smýšlející část národa, která se zasadila v potu tváře o tu naší malou zemičku se právem bojí o své težce vydřené domovy. Zeptal se někdo na zážitky s migranty přímo těch, kteří jsou s nimi v každodením styku? Já to udělal. Policisté, pracovníci bezpečnostních agentůr atd. Alespoň trochu pozitivní názor , který by se dal interpretovat jsem neslyšel. A to je pouze zlomek toho co nás a hlavně naše děti čeká. Pokud si migranty opravdu evropa přerozdělí, stačí jeden šikovný islamský manipulátor, aby zfanatizoval ty milióny nebožáků, které rozumě smýšlející evropan odmítá jako příživniky. A je z evropou konec bez jediného výstřelu. Dnes migranti tvrdí máme právo utéct za lepším, zítra máme práv

P. Čech 16.11.2015 15:57

Ano a cesta z toho ven je jen jedna. Vypráskat všechny nezákonné migranty (lidi bez dokladů a bez českých víz či povolení k pobytu kamkoliv za hranice. Tam už si s nimi poradí sousedé. Pokud pobrali jen trochu rozumu, udělají totéž. My už však musíme své hranice bránit. Toto vše se musí dělat bez jakýchkoliv ohledů. I z dětí muslimů se časem stávají teroristé - viz útočníci z Paříže. Jakékoliv "lidskoprávní" námitky zde nemají místo. Lidská práva jsou totiž muslimům zcela cizí.

Š. Apolen 18.11.2015 0:27

Čím jste pane Prokope. Že se s Vámi totiž policisté a pracovníci agentur vůbec bavili. Nemají totiž nic jiného na práci, než se vybavovat s kdejakým joudou.

J. Dvořák 16.11.2015 13:02

Blábol!

Muslim je muslim! A poslouchá Korán! Za tento výplod chorého mozku by měla být odměna od deseti let po doživotí nebo uzavřený pavilon na šaškárně!

Š. Apolen 18.11.2015 0:29

Co víte o Koránu pane Dvořáku ? Asi to samé jako o Bibli.

M. Pechar 16.11.2015 12:30

Ad: „Umírnění muslimové v Evropě musí být ve svém zájmu daleko aktivnější v odsuzování podobných počinů a akcí. Prohlášení sice vydali, ale měli by i vyjít do ulic.“

1) Muslimy dělíme na opravdové a umírněné? Tedy opravdové a neopravdové, vlažné?

2) Vzpomínáte, jak vyšli do ulic a protestovali, když někdo znesvětil jejich víru karikaturami? Myslíte že je terorismus stejné, nebo dokonce větší znesvěcení jejich mírumilovné víry? Očividně není, když nevyjdou do ulic. Ani by přitom nemuseli zapalovat auta…

P. Čech 16.11.2015 16:00

Samotný pojem "umírněný muslim" je významový nesmysl. Muslim (každý) se řídí především Koránem a ten zase vyzývá k džihádu. Je-li někdo z nich "umírněný", potom není muslim.

M. Pechar 16.11.2015 16:20

Souhlasím, že je to nesmyslný výraz. Mezi křesťany mluvíme nikoli o „umírněných křesťanech“, nýbrž o křesťanech vlažných; tedy těch, kteří svou víru neberou příliš vážně, o těch, kteří jsou křesťany jen podle jména, ze zvyku, z tradice, ale jinak pro ně víra nic moc neznamená. Mluvíme tedy o těch, kteří ve skutečnosti křesťany (příliš) nejsou.

„Umírněný muslim“ je v tomto kontextu muslimem vlažným, neopravdovým. Ostatně jak se vyjádřil současný turecký prezident Erdogan: ,,Na Západě se často používá termín ‚umírněný islám‘. Jenže takový popis je sprostý, pohoršlivý a uráží islám. Neexistuje nějaký umírněný nebo neumírněný islám. Islám je islám a tím to končí.“

P. Čech 16.11.2015 18:16

Máte pravdu.Souhlasím

P. Čech 16.11.2015 11:11

Migrační proud byl zneužit teroristy? Podle mne omyl! Tento migrační proud byl teroristy vyvolán, aby se beztrestně, za pomoci t.zv. sluníčkářů, neziskových organizací a politiků jako např. paní Merkelová, Holland, Juncker, Schwarzenberg a jim podobných dostali nenápadně do Evropy a mohli zde opět za jejich pomoci vyvolávat nepokoje a vraždit lidi. Dostanou někdy tito a jim podobní hlupáci už konečně rozum? Asi ne. Jsou to totiž zastánci nějakých iluzorních lidských práv. Evropa je ve válce, jak řekl francouzský prezident. A ve válce žádná lidská práva neplatí. Mezi lidmi panuje výbušná nálada. Celé této situaci nahrávají novinářské eskapády, kdy zvou na debatu takové hlupáky, jakým je např. pan Schwarzenberg. Jeho včerejší vystoupení v televizi je toho důkazem. Naopak, jak nemám rád pana Klause ml. , tak tento dnes v rozhovoru pro Novinky.cz přesně popsal situaci a její příčiny.

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Španělští zdravotníci přiváží jednu z madridských seniorek do hotelu, ve kterém... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...