Středa 29. května 2024, svátek má Maxmilián, Maxim
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Psí lejna na vaši hlavu, pánové

Občas zapomenu, že chůzi po chodníku je nutné pojímat jako slalom. Stává se proto, že některou z hustě navršených hnědožlutých branek trefím. Před spontánní reakcí, která by mohla pohoršovat okolí, mne chrání vědomí, že v tom nejsem sám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jindřich

9. 4. 2007 17:48
NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich vládními a bankovními strukturami dnešní České republiky!!!

NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich vládními a bankovními strukturami dnešní České republiky!!!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005051101" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005051101     

0 0
možnosti

Jindřich

9. 4. 2007 17:48
Tandem Klaus (KGB) - Paroubek (GRU) nikdy nezklame!!! Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!!

Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!! Jde to všechno z Moskvy a v rámci koordinace skrytě působící PROTIAMERICKÉ osy Zla Moskva - Brusel bezpochyby i z levičáckého Bruselu.

Dlouhodobým strategickým cílem je donutit komunisty změnit si svůj kompromitující název a spojit se pod novým společným názvem s bankrotující ČSSD, která je najednou pod stejným tlakem (JUDr.Altner)... Tímto způsobem vznikne obrovská levičácká marx-leninská politická síla, disponující cca 50% hlasy voličů, která už opticky nebude komunistická, ale ve které budou ryzí a kovaní komunisté tvořit 80% členské zíkladny a 100% lidí na kandidátkách!!! Je to opravdu geniální Putinův manévr!!! Všechna čest.... Výsledky jsou známé! Viz: http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

Proto se dnes najednou ve všech jejich masmédiích vynořili ti jeho "autentičtí bojovníci proti komunismu" Štětinové, Mejstříkové, Bokové, Hučínové, Šináglové, Benešové, Vaňkové, Catalanové, Schwanzenbergové... Viz: http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

Jaromír "Zifčák" Štětina - vůdce protikomunistického odboje, jinak ale starý komunistický fízl z nejvyšších pater komunistické diktatury a sovětského okupačního reřimu, agent ruské vojenské rozvědky GRU, nám říká: Chceme KSČM rozpustit! Jeho zifčákovská věrohodnost je přímo úměrná jeho životopisu!

SENÁTOR JAROMÍR ŠTĚTINA: VLASTNÍ ŽIVOTOPIS - anebo mnohem spíše KRYCÍ LEGENDA - NEJVĚTŠÍHO BOJOVNÍKA PROTI KOMUNISMU VŠECH DOB A KONTINENTŮ!!! http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006101901" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006101901   

0 0
možnosti

usměvavá bestie

9. 4. 2007 17:47
Pejskové se budou divit, až jim některé intolerantní příspěvky zapšklých dvojnožců přečtu.

R^VV:-)

0 0
možnosti

thzzt

29. 7. 2006 20:00
hgfzhgf

;-€;-€;-€;-€;-€;-O;-O(Y)(Y)VVVVVV

0 0
možnosti

JP

12. 4. 2006 14:12
Jak na to ...

Pozadal mne kamarad o radu, jestli se neda do travy kolem domu neco nasypat aby tam pes nemel chut jit .... . Nechce delat plot, nechce se hadat s tou vetsinou pejskaru hulvatu, ale lejikoz kolem domu behaji deti tak predstava byla pepr nebo co ja vim. Nemate nejakou radu ?

0 0
možnosti

Martin

11. 4. 2006 14:44
Souhlas

Souhlasím.

0 0
možnosti

hlukem terorizovaný občan

8. 4. 2006 15:45
něco k hysterickým pejskařům

Píši tento příspěvek, mám otevřené okno, a kousek od mých oken už dvě hodiny vytrvale vyjí, řvou a kdoví jak ten vyrvál nazvat dva malamuti (mimochodem - zavření celý den v klecích velikosti asi 2 x 3 m!). Bydlíme zde v paralelně postavených blocích domků - řadovkách, kde je podobná akustika jako na sídlišti. Každý zvuk se několikanásobně odráží a zesiluje. Ti čokli dost často (hlavně na jaře a v létě) řvou celou noc. Lidé musí ráno do práce, ale nevyspí se. Zvláště nepříjemné je to v létě, kdy je nutné mít kvůli vedru otevřená okna (nejsme v Americe, klimatizaci nemáme). Už několikrát byli majitelé těch psů upozorněni a nic. Ano, to jsou taky pejskaři - bezohlední, sobečtí, zkrátka hovada. Třeba se časem najde někdo, kdo jim (čoklům) něco nasype a bude klid - a nebude to nějaké nepřátelství proti psům (tím pravým nepřítelem jsou jejich majitelé), lidé si takto jen sjednají klid, když nějakými slušnými pokusy neuspěli. Proč se mají nechávat terorizovat hlukem?! Dodávám, že nemám nic proti psům, ale toto mi (a všem v okolí) dost vadí. Platí dávné: Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda toho druhého! Tak řekl kdysi klasik, a basta! O tom "exkrementálním" bordelu ani nemluvě! Sotva se někdo proti tomu dovolí ozvat, už je pasován hysterickými pejskaři na absolutního nepřítele veškeré fauny.

0 0
možnosti

hroch

8. 4. 2006 20:48
Re: něco k hysterickým pejskařům

Dve poznamky: nechat psa zavřeného v kleci patří do kategrorie týrání zvířat, to je snad alespon teoreticky postižitelné. Obtěžovani hlukem by postižitelné mělo být taktéž. Jenže u nás se jaksi neni na koho obrátit, úředníci z Vaší radnice by určitě vyvinuli bezbřehou iniciativu, aby dokázali, že oni nemohou dělat vůbec nic.

0 0
možnosti

Člověk

8. 4. 2006 13:58
To,že někteří z vás po svém psovi to seberete,tomu věřím,jako pohádkám,že jsou skutečnosti.

Před třiceti roky naše město sužovali smečky toulavích psu.Potom město provedlo opatření a toulavé psy už nikdo neviděl.A věřte tomu,že je radnice nedávala město do útulku,kde se o ně měli starat kromě veterinářu i štáb psích psychiatru a psychologu.Také i zde chodí pejskaří venčit svá psiska na městské pozemky,ač každý má svou zahradu.A jen jednou jsem viděl,že by pejskař po svém psu tu smradlavou hromádku sebral.Přijel jsem zrovna ve chvílce,kdy na chodníku před mím domem,tedy na trávník u chodníku se pes vyprázdňoval.Tak jsem tomu člověku řekl,že běžím pro brokovníci a psa mu hned zastřelím.On začal hned vykřikovat že to uklidí.Také vytáhl s kapsy pytlík a sebral to.Tady zapůsobila má vyhrůžka brokovnici.Kdybych jej zrovna nepřistih,.tak by tam tá hromada strašila několk dní.I u nás je za znečišění chodníku,nebo cizího pozemku pokuta,jenže policista musí takového člověka přistihnou a tak radějí pejskaří chodí se se svým psem vysr... na cizí,nežli by to uklízeli na svém.

0 0
možnosti

kj.

8. 4. 2006 15:33
Re: To,že někteří z vás po svém psovi to seberete,tomu věřím,jako pohádkám,že jsou skutečnosti.

Jsi psychopat, běž k odborníkům.

0 0
možnosti

Student

8. 4. 2006 13:49
Nejde o uklizeni po psovi jde o PRINCIP 1

Stejne jako dnes, do reseni veci okolo psu se stale casteji vyjadruji lidi, kteri maji negativni zkusenosti a zazitky se psi. Takovy clovek, ktery byl napr. psem pokousam v mladi, se cely svuj zivot boji vetsich psu nez by byl schopen nakopnout, kdyby se nikdo nedival. Ano takovi lidi se snazi ovlivnovat normalni lidi, kteri se psu neboji, jen s nimi nemaji zkusenosti. Stejne tak je to i na nasi TV NOVA, je zrejme ze clovek ktery se tam venuje problematice psu, jim ABSOLUTNE NEROZUMI, poskytuje mylne udaje a mate verenost tim, jaky je pes vlastne monstrum a jake plemeno patri do bojovych plemen ci nepatri. Realita je takova, ze lidi se pak boji psa, ktery to samozrejme vyciti a pak take muze jinak reagovat. Dalsi omyl je ten, ze psi nejcasteji zpusobujici nejaky uraz jsou tzv. bojoveho puvodu, to je nesmysl. Nejcasteji zpusobi pokousani naopak nejcastejsi plemeno Nemecky Ovcak, kokrspanel a jezevcik, ktery je sice maly vzrustem, ale pekne temperamenti. Timto jsem nechtel vrhnout nenavist na tyto tri plemena, ale jen ukazat na to ze v prvnim pripade za to VZDY MOHOU ZASE NEZODPOVEDNI LIDI, ale to nejen majitele, ale predevsim LIDI CO UDELAJI PSU NECO MU ZPUSOBI BOLEST A PAK RIKAJI ZE NIC ZE PES JE POKOUSAL SAM. A TAKOVE IDIOCKE BLBOSTI PAK VERI OSTATNI LIDI. PES JE ZIVI TVOR KTERY NEJEDNA S UMYSLEM, TEDY NENAVISTI CI PROMYSLENOU VECI, ALE ON JEN REAGUJE NA V PRIRODE PRIZOZENOU VEC, NA SVUJ INSTINKT.

Tak az LIDI budete mit psa, a dokonce mu budete rozumet POTOM MLUVTE A OVLIVNUJTE, ale tento nazor se jiste bude lisit od vaseho soucasneho nazoru.

TESILO ME.

0 0
možnosti

Student

8. 4. 2006 13:45
Nejde o uklizeni po psovi jde o PRINCIP 1

Vidim, ze sem pisou "znalci" psu a antipejskari,

tak panove, jde o neco jineho, ja osobne uklizet za psa nebudu, dokud nebude placeni poplatku za psa slouzit k tomu k cemu ma, tedy NAKLADUM ZA UKLID ZNECISTENI a ne za DAN NA LUXUS jako je tomu ted. Ja nemam psa protoze jsem bohaty. Pes muze slouzit jako vyborny hlidac, pomocnik zrakove postizenych, vyhledavac drog, proste lze ho vyuzit velmi vsestranne. Ja odmitam postihnout lidi, kteri si psa koupi tim, ze za nej budou platit jako za vec, ktera je na ukazovani, hlazeni od ostatnich, a vlastne na nic. Takze kdyz mam pozemek, tak mi nebude zadny stat danit vec, kterou na dvore mam. Na to se musi jinak. Vsimnete si tam miri peneze z takto vybranych, miri  ne do  utulku pro psi, na uklizeni ulic, ale stouzi jako zdroj penez radnic na cokoli, a to je spatne. Tyto penize maji mit jediny cil, cil ke kteremu byly vybrany, tedy resit veci, ktere byly, jsou a budou spojeny se psi.

1/2

0 0
možnosti

r.

10. 4. 2006 16:10
Re: Nejde o uklizeni po psovi jde o PRINCIP 1

Netešilo mě. Jste sobecký vandal. Víc nemá cenu se s vámi párat. Ověřte si jak je to s těmi poplatky. Město dotuje služby pro pejskaře z peněz ostatních daňových poplatníků protože to co vybere nestačí. Navíc je přihlášena jen asi polovina psů a jenom tak za třetinu psů majitelé platí plné poplatky.

0 0
možnosti