Diskuze
Nejlepší rétor se vrátil
Prezident má šanci stát se prodlouženým uchem a okem veřejnosti a médií ve vládě. Bude záležet, nakolik si ho společně ohlídáme.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
ZO
O prezidentovi
Je nepochopitelné od zvoleného prezident slibovat splnění některých poža-davků, třeba dávno již potřebné realizovat, protože podle práv , v ˇUstavě i zákonodárství státu, nejsou v možnostech prezidenta je provést.Každý, kdo se snaží v polemice názorů zvítězit nesplnitelnými argumenty , se po nástupu k moci bude podobně se chovat k lidem , i státním institucím.
0
0
možnosti
PM
P84a75v40e33l 98M52i12c95h76a15l
7. 2. 2013 20:33
S Ruskem obchodovat? Kupovat vši?
Kde je nějaký ruský produkt? Možná jim tam dovážet halapartny, ale brzy přestanou platit i za ně. Titul JJ knížete se s republikou nekříží, i republika potřebuje kontinuitu, legitimitu, a tedy i osvědčené rodiny i třeba bez titulů. Proč bylo rušení tak enureticky naléhavé snad plyne z osobnosti Benešovy, nejen krom pracovitosti neměl čím se prokázat, navíc z hlediska integrity muže měl dost zásadní tělesný handicap.Tak zaskočen byl permanentně. Plivat si na lomikara je opravdu úroveň.
0
0
možnosti
LN
L38a79d61i84s84l85a55v 17N79o73v72á16k
30. 1. 2013 23:46
TV Nova tady má svého reprezentanta?
Volba Schwarzenberga nemusela být vůbec z přesvědčení, že on je ideálním kandidátem na prezidenta ČR. Úplně stačila v prvním kole představa, že by do druhého kola postoupil Fischer se Zemanem nebo dokonce Dienstbier jr. Proto taky K.S. nejspíš dostal v prvním kole překvapivý počet hlasů voličů. Kdyby je místo něj dostal Vladimír Dlouhý, kterého nepustili k volbám, demagoga Zemana by v konfrontacích on-line v médiích roztrhal na cucky. Dlouhý si skutečně může říkat ekonom, zatímco Zeman je spíš jen ekonomem z úleku. No a hlavně Dlouhého věcná a přesná argumentace by Zemanovy žvásty a bláboly smetla se stolu nejspíš ke všeobecnému veselí publika.Možná si to užijeme ještě za pět let, pokud Zeman odněkud ze zásob nevytáhne flašku s metanolem nebo nezajde na HoSiPa. Bude si jistě chtít prodloužit snadný život a sociální jistoty pána Hradu, když už nesplnil svůj dávný slib, že nadobro odchází z politiky do důchodu.Kajínek? Nevinen? Ale jděte, člověče! V TV Nova máte kolegu podobné vizáže, jehož profesí je záhadologie a lákání pomalejších diváků na "překvapivé objevy"... :-PP.S.:S usazením se Zemana na Hradě (navíc s Klausovou podporou) skutečně mám problém. Připadám si jako cizinec v Kocourkově, jehož dominantní část voličů si zvolila za císaře pitomce, co se tváří, jako by pozřel všechnu moudrost světa. A křičet "Císař je nahý! Císař je nahý!" jaksi nemá valný smysl. Většina kocourkovských tvrdí, že mu jeho nové šaty velmi sluší! Uvidíme, jak dlouho jim tohle přesvědčení vydrží...
0
0
možnosti
JS
J46a14n 91S21c21h34n88e55i12d52e64r
31. 1. 2013 1:07
Co kdybyste
jednou jedno ze svých tvrzení zkusil podpořit něčím, co by zdálky, za rozbřesku, v mlze a po pár panácích alespoň trošičku trochu připomínalo argument?
0
0
možnosti
J
Jvs
30. 1. 2013 22:12
Pane Schneidere,
je jistě dobře, že jste tu nabídl pár útěšných slov pro ty, kteří zatížili své svědomí volbou Zemana. Jen si nemohu odpustit poznámku, že když už jste se předtím pustil do mistrování svého kolegy, mohl jste tu (a jemu jako příklad) nabídnout méně povrchní pohled.Ponechme stranou, že na Zemanově odchodu z politické scény není nic čestného. Byl to útěk před odpovědností za očekávaný volební debakl ČSSD a nejspíš i taktický tah před plánovanou prezidentskou kandidaturou. A skoro stydno by mi bylo zmiňovat Zemanův námět na opakování procesu s Kájínkem - vždyť to je zjevná kůstka hozená části jeho voličstva, jako téma pro hospodské debaty.Zdá se, že i Vám uniklo, že hlavní rozdíl mezi oběma prezidentskými kandidáty není v jejich schopnosti ochránit nás před (sudeto)německou invazí, jak si nechala namluvit většina v nesebevědomém národě. Největší rozdíl byl v očekávatelném pojetí funkce prezidenta. V Zemanovi nastoupí na Hrad již třetí prezident, který se nehodlá přizpůsobit roli, kterou prezidentovi ČR předurčila ústava. Navíc v době, kdy (nedomyšlená) novela ústavy dává prezidentovi silný mandát vyplývající z přímé volby, zároveň jej však nadále zbavuje odpovědnosti. Ironií osudu má Zeman z těch tří asi nejméně osobních předpokladů odolat pokušením, která tato situace nabízí.No, a když si k tomu člověk připočte, že v druhém kole Zeman názorně ukázal, že se cestou za svým cílem nezatěžuje skrupulemi a přitom se přesvědčil, že voliči mu to (s potleskem) baští, a když pak jeden ještě začne uvažovat, co se asi skrývá za tím, že nejšpinavější část kampaně odstartovala Klausova rodina, pak se nemohu zbavit dojmu, že nám tu nabízíte jen taková těšínská jablíčka. Já bych se spíš obával, že za 10 let tu budeme mít takový nepřiznaný prezidentský systém s autokratickými prvky. A to se ani nesnažím domýšlet nic o kvalitách těch hybatelů za kulisami.Nicméně budu se zájmem sledovat, jak právě Vy budete Zemana hlídat. Ostatně v tom nám všem přeji hodně zdaru.
0
0
možnosti
JS
J52a92n 68S26c31h29n71e29i69d24e93r
30. 1. 2013 22:56
No, když už jste se pustil vy do mistrování,
mohl jste být také méně povrchní, a mohl jste ukázat tu žádoucí "hloubku".Docela by mě zajímalo, jestli byste při zvolení Schwarzenberga začínal svůj příspěvek stejně "útěšnými" slovy pro ty, kteří "zatížili své svědomí volbou Schwarzenberga". V opačném případě by totiž bylo zřejmé, že si povrchnost pletete s nesouhlasným vyzněním článku.Vaše vyhodnocení "nečestného" Zemanova odchodu je opravdu neobvyklé, ale opět chybí argumenty. Je to vaše mínění, budiž.Co se Kajínka týče, stydno by vám mělo být při pomyšlení, že někdo kroutí doživotí neprávem. A v té kauze je toho mnoho, co by mělo být dotaženo a objasněno. A to, co nepochybně spáchal, si už dávno odseděl.A pokud jde o to hlídání Zemana, jsme na tom stejně. Je to totiž i na vás, máte úplně stejné možnosti, jako kdokoliv jiný.
0
0
možnosti
P
Prispevek
29. 1. 2013 15:39
Milos Zeman.
Existuje mnoho příkladů, ve kterých jsi byl voděn jako loutka, a poškozoval stát ve prospěch svých kamarádů, spojených dokonce s organizovaným zločinem. Jak jinak bys popsal vztahy a dochované záznamy telefonátů mezi Tvými poradci - především panem Šloufem - s Františkem Mrázkem? Ještě dnes si je můžeš přečíst, jak si gangsteři mezi sebou lebedí, jak jsi vydíratelný, jak chlastáš, anebo, jak jsi fajn, protože tě nezajímají peníze, ale "jenom chleba se sádlem a tři okurky". Šlouf nejenom že projednával s gangstery manipulace privatizací - třeba Metrostavu nebo České spořitelny, prozrazoval tajné informace o přípravě zásahu v IPB, a přímo ovlivňoval program a usnesení vlády ve prospěch svých kamarádů (SEVAPHARMA) . Už několikrát popsaný případ zničení českého farmaceutického průmyslu, a především společnosti SEVAPHARMA, je navíc perfektně doložen zachovanými dokumenty. Šlouf ti připravil materiál, který tvoje vláda schválila, a prodala státní firmu SEVAPHARMA za padesát milionů. Každá jedna budova na tom pozemku měla větší cenu. Jenom ten pozemek na pražských Vinohradech měl cenu více než miliardu. Koupil to Šloufův kamarád a fotbalový podvodník Jan Gottwald. Obratem to prodal za tři sta padesát milionů. Dnes to má cenu někde kolem miliardy a půl. Česká republika ztratila výrobu sér a vakcín, a od té doby musíme všechno draze dovážet. Nemáš pocit, že jsi okradl důchodce nebo české zdravotnictví? Mimochodem, když se to sečte, jde o desítky miliard. To všechno jsou čistě kriminální činy. To všechno té partě kolem tebe prošlo jenom proto, že jsi je chránil. Byl, a jsi, jejich loutka - jenom nemáš odvahu přiznat, že ti v té době už stačilo jenom pochlebovat a nalévat tě pitím.
0
0
možnosti
LN
L36a76d91i25s72l48a91v 75N77o39v36á41k
30. 1. 2013 2:28
...
Zemanova sviňárna s pomocí agenta StB
0
0
možnosti
T
LN
L87a41d77i16s30l13a85v 24N18o90v25á68k
29. 1. 2013 6:36
"Nejlepší rétor" nebo největší lhář? Lež a nenávist jako metoda
k získání moci nebo postavení (ve státní mašinérii)... To je Zeman.V soukromém sektoru by sotva našel významné uplatnění.
0
0
možnosti
KS
K33a87r17e54l 12S91l51a57v92í36k
29. 1. 2013 10:36
...
Možná jste si nevšiml, ale byl to důchodce, nic nepotřeboval, a na důchod si vydělal prací. Zkuste víc používat tu bambuli na krku. Opravdu, ale opravdu tam není jen kvůli tomu, aby vám do krku nepršelo.
0
0
možnosti
G
Goeg
29. 1. 2013 3:59
Konečně
Konečně střízlivý a kvalitní komentář namísto hysterických výlevů, které jsem na České pozici velice nečekaně poslední dobou často četl. Nejvíce mě nadzvedávají falešné "úvahy o emigraci", protože stejně nikdo kvůli Zemanovi neodejde. Kdyby se odcházelo kvůli prezidentům, tak je Česko po 10 letech pana Klause poloprázdné. Stejně tak Klausova SMS o emigraci v případě vítězství Karla byla více než ubohá. Pan autor napsal velice správně, že tito lidé vůbec nepochopili podstatu demokracie. Je smutné, že je mezi nimi i odchazející prezident. Bravo, jen tak dál. Autorovi děkuji za kvalitní článek.
0
0
možnosti
V
Vladimir1950
29. 1. 2013 8:35
Částečný souhlas....
Souhlasím s vámi.Ale hysterie voličů"knížepána" byla, je a bude trvat..Je ale zajímavé, že k takovým excesům nedošlo u příznivců Zemana..Načtěstí je to vytí na měsíc co už nic nezmění..Já volil Zemana a ten byl zvolen demokraticky, se silným mandátem z prvních přímých voleb. Jak napsal p.Schneider, to, co slíbil se dá kontrolovat. A to je na nás.Že je Zeman, jak je v nadpise článku rétor, o tom nemám pochyby, nikdo na něj ze současnách politiků nemá..Co se týká SMS Klause, tak jsem si spíše říkal, že ta emigrace byla jedna velká nadsázka..Zrovna taková, jako u tzv. vyhaslé "hvězdy" Basikové, která se do medií stejným způsebem vymezila proti Zemanovi. Ale myslím si, že ta určitě neemigruje, u ní si nedovedu představit, co by mimo ČR dělala.Pane Schneidere,dobrý článek..
0
0
možnosti
SJ
Starej Jakub
28. 1. 2013 22:22
Dobrý komentář je takový,
ve kterém se dočtu věci, které mne předtím nenapadly. (Nikoli to, že autor s něčím souhlasí či naopak.)Tohle je moc dobrý komentář.Děkuji
0
0
možnosti
S
Selinux
28. 1. 2013 22:10
dopustil se také Standy Grosse
dopustil se také..pane redaktore, kdybyste nebyl hloupý, věděl byste sám přiznal, že ve výběru lidí kolem sebe měl slabá místa, vybral si špatné poradce, neodpovídal za ně, dovolil zahrát na nacionální strunu, ne díky, opravdu nechci
0
0
možnosti
V
Vladimir1950
29. 1. 2013 8:36
....
Přiznat se k chybě chce chlapa..Jen se podívejte na dnešní vládu, co si chyby nepřipouští..
0
0
možnosti