Prodej v tomto sektoru klesl o čtvrtinu na 116.882 počítačů, prodej domácnostem se snížil o čtyři procenta na 55.114 zařízení. Poptávka po mobilních počítačích klesla o téměř 12 procent na 110.497 prodaných notebooků. Odbyt stolních PC klesl o 30 procent na 61.440 počítačů. Kvůli ekonomické krizi se snížil především zájem firemních zákazníků.
Nejprodávanější značkou zůstává i přes desetinový pokles Hewlett-Packard s 37.357 PC. Následuje Acer, který naopak zaznamenal růst o 17 procent na 33.847 počítačů a Asus s poklesem o 21 procent na 18.036 prodaných PC. Na dalších místech skončily Dell a Lenovo. Mezi notebooky patří první tři místa Aceru, firmě Hewlett-Packard a Asusu.
V západní Evropě ve stejném období klesl prodej PC o 3,3 procenta na 13,254 milionu kusů. Zatímco prodej firmám o pětinu klesl, domácnosti zaznamenaly růst prodeje o 21 procent.