Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Žáky čekají nové zkoušky. Budou tajné

Nastoupí vaše dítě v září do páté či deváté třídy? Pak je tedy možné, že absolvuje srovnávací testy, jež připravuje ministr školství Josef Dobeš (VV).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J. Kos

21. 7. 2011 19:14
Navrhuji

utajení 3. stupně !  To se přeci osvědčilo již za Rakouska-Uherska !!!

0 0
možnosti

J. Čapková

19. 7. 2011 9:21
Opakované zkoušky

 Myslím, že je to vhodné hlavně pro stresování dětí. Zároveň si myslím, že nároky učitelů nejsou příliš velké.  Má známá, která přestoupila do čtvrtéčeské třídy ze školy na Ukrajině tvrdí, že škola tam je k dětem daleko náročnější. Dostávají denně úkoly, u nás asi dvakrát týdně.  Ve škole je výtečná, má samé jednotky a vždy pochvalu.Dnes bojují všichni jen o peníze, méně o to aby něco dokázali.

0 0
možnosti
KL

K. Lhoták

17. 7. 2011 13:03
Konečně srovnání

Mně se to líbí jako možnost, jak porovnávat kvalitu škol, výsledky bych klidně zveřejnil, jen váhám s tím, aby se školy odměňovaly podle této úspěšnosti, protože by se lehce mohlo stát, že se školy budou soustředit primárně na tyto testy a ne na výuku jako takovou!

0 0
možnosti
EB

E. Bel

17. 7. 2011 20:38
Re: Konečně srovnání

Jo, souhlas, aspoň bude vidět kvalita škol, a rodiče se pak budou moci rozhodovat i podle tohoto kriteria.

0 0
možnosti
KL

K. Lhoták

17. 7. 2011 8:55
Konečně srovnání

Mně se to líbí jako možnost, jak porovnávat kvalitu škol, výsledky bych klidně zveřejnil, jen váhám s tím, aby se školy odměňovaly podle této úspěšnosti, protože by se lehce mohlo stát, že se školy budou soustředit primárně na tyto testy a ne na výuku jako takovou!

0 0
možnosti
TH

T. Houška

16. 7. 2011 12:57
Nápad hodný svého tvůrce

Vivat metoda slepých uliček! Tahle metoda bude zdrojem čísel s nulovou výpovědní hodnotou. On jaksi zapoměl, že jsou rozdíly ve schopnostech různých žáků a že výsledek školy v nějakém testu bez velmi složitého zapracování kontextu z principu neříká NIC o kvalitě práce učitelů té školy.

0 0
možnosti