Diskuze
Osvědčil se boloňský recept na vysokoškolské studium?
Systém, jenž dělí studium na bakalářské, magisterské a doktorské, má podle kritiků řadu chyb. Přinesl ovšem i evidentní výhody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
K
Krtek
16. 2. 2013 9:26
Můj názor
Když bude polovina populace vysokoškolsky vzdělaná, kde se pro ní vezmou odpovídající pracovní místa a kdobude dělat řemesla? Pro 2/5 je to stejně zašívárna a odlad nástupu do zaměstnání. Mnoh z nich tu vysokou udělá jen se zaťatými zuby a pak se svému bor vůbec nevěnují. Dle mně, takto nastavené vzdělání se mnohry část stuia Bc. překrývá s Mgr. Je to jedna velká, černá díra na peníze vedle zdravotníitví.
ŠČ
Š98i41m52o74n 15Č68u98d91a
16. 2. 2013 7:09
System je spravne, pouze lenost a neschopnost
Zde se ukazuje trestuhodna lenost a neschopnost zdejsich pedagogu. System:- Podporuje mobilitu a tedy ziskavani zkusenosti mimo sve male hnizdo.- Je univerzalni v Evrope.- Strukturou umoznuje JAKKOLIV dlouhy vzdelavaci cyklus. Lidi, co potrebuji hluboke teoreticke zaklady pujdou na obor, ktery jim je v prvnich letech da. S propustnosti blizko 100% na magistra. Lidi, co je nepotrebuji, pujdou na jiny obor, ktery nema navazujici studium a nebo z nej postoupi jen par % tech nejlepsich, co si uvedomi, ze maji na vic. System je velmi dobry! Jde jedine o kombinaci lenosti s naprosto trestuhodnou neschopnosti nasich pedagogu obory navrhnout tak, aby prinesly cekany uzitek a efekt! Co tady predvadi pan Sykora a Barta, jsou jen nicotne stesky nad neschopnosti svou vlastni a nebo vedeni fakulty. Kazda hodina vzdelani, kterou clovek dostane, je pro tuto zemi vylozene vhodna. Vracet se zpet k 15% lidi, co se dostanou az na magistra je spatne.
G
Goeg
16. 2. 2013 16:16