System je spravne, pouze lenost a neschopnost
Zde se ukazuje trestuhodna lenost a neschopnost zdejsich pedagogu. System:- Podporuje mobilitu a tedy ziskavani zkusenosti mimo sve male hnizdo.- Je univerzalni v Evrope.- Strukturou umoznuje JAKKOLIV dlouhy vzdelavaci cyklus. Lidi, co potrebuji hluboke teoreticke zaklady pujdou na obor, ktery jim je v prvnich letech da. S propustnosti blizko 100% na magistra. Lidi, co je nepotrebuji, pujdou na jiny obor, ktery nema navazujici studium a nebo z nej postoupi jen par % tech nejlepsich, co si uvedomi, ze maji na vic.
System je velmi dobry! Jde jedine o kombinaci lenosti s naprosto trestuhodnou neschopnosti nasich pedagogu obory navrhnout tak, aby prinesly cekany uzitek a efekt! Co tady predvadi pan Sykora a Barta, jsou jen nicotne stesky nad neschopnosti svou vlastni a nebo vedeni fakulty. Kazda hodina vzdelani, kterou clovek dostane, je pro tuto zemi vylozene vhodna. Vracet se zpet k 15% lidi, co se dostanou az na magistra je spatne.