Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Starší, ale stále velice populární možnosti reklamy

Starší, ale stále velice populární možnosti reklamy foto: https://www.pexels.com/cs-cz/

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Lidovky.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Lidovky.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ve světě reklamy se dnes a denně ukazují nové trendy, které většinou mají jako zásadní výhodu hlavně ten efekt, že dokáží výrazně lépe pracovat s možnostmi moderní doby. Bavíme se pochopitelně hlavně o takových možnostech jako jsou online reklamy a personalizované kampaně.

Mimo nich se ale mnohdy dostávají na světlo světa i mnohem starší možnosti reklamy, které by někdo považoval za nevýhodné, ale svoji funkci plní stále výborně. A několik takových možností si představíme právě v rámci dnešního článku.

Personalizované tiskoviny na každém rohu

Dříve byly víceméně jedinou možností poměrně levného ale plošného oslovení takové cesty, jako jsou letákové kampaně, vylepování posterů a mnohé další. Tyto možnosti, které by někomu mohli přijít už neaktuální, tu ale stále jsou. A co více, jsou opravdu dobrou součástí také dnešních reklamních kampaní. Výhodou je, že dnes personalizace tiskovin dokáže udělat ještě mnohem větší efekt hlavně na základě kvalitních a velice dobře provedených tiskových produktů. Cena je dnes navíc ještě menší, než tou bylo dřív.

Drobné předměty pořád na očích

Velice oblíbenou součástí reklamy dříve byla celá řada reklamních předmětů. A to nejen pro reklamní účely, ale kolikrát i jako pozornost pro partnery a klienty, nebo jako součást soutěžních a bonusových programů. Zkrátka se rozhodně jedná o jednu z těch nejzajímavějších možností, jak držet značku pořád na očích. Typické předměty jsou personalizované propisky, flashdisky a další maličkosti, co dnes a denně používáme.

Éra oblíbených kalendářů

U reklamních tiskovin ještě malou chvíli zůstaneme, akorát se přesuneme do trochu odlišné části. A to konkrétně k tiskovinám jako jsou kalendáře. Většinou se tisk kalendářů pro společnosti počítal mezi dražší tiskové náklady, a proto se nejednalo o tu nejstandardnější záležitost. Jenže mnohé firmy dokázaly takové kalendáře nabídnout hlavně jako dárek partnerům. Na jedné straně zde firma dostane výhodu v podobě permanentní reklamy. A na druhé straně je tady obdarovaný klient, který naopak může daný předmět také prakticky využít.

Témata: reklama, Trend
  • Nejčtenější