Mimo nich se ale mnohdy dostávají na světlo světa i mnohem starší možnosti reklamy, které by někdo považoval za nevýhodné, ale svoji funkci plní stále výborně. A několik takových možností si představíme právě v rámci dnešního článku.
Personalizované tiskoviny na každém rohu
Dříve byly víceméně jedinou možností poměrně levného ale plošného oslovení takové cesty, jako jsou letákové kampaně, vylepování posterů a mnohé další. Tyto možnosti, které by někomu mohli přijít už neaktuální, tu ale stále jsou. A co více, jsou opravdu dobrou součástí také dnešních reklamních kampaní. Výhodou je, že dnes personalizace tiskovin dokáže udělat ještě mnohem větší efekt hlavně na základě kvalitních a velice dobře provedených tiskových produktů. Cena je dnes navíc ještě menší, než tou bylo dřív.
Drobné předměty pořád na očích
Velice oblíbenou součástí reklamy dříve byla celá řada reklamních předmětů. A to nejen pro reklamní účely, ale kolikrát i jako pozornost pro partnery a klienty, nebo jako součást soutěžních a bonusových programů. Zkrátka se rozhodně jedná o jednu z těch nejzajímavějších možností, jak držet značku pořád na očích. Typické předměty jsou personalizované propisky, flashdisky a další maličkosti, co dnes a denně používáme.
Éra oblíbených kalendářů
U reklamních tiskovin ještě malou chvíli zůstaneme, akorát se přesuneme do trochu odlišné části. A to konkrétně k tiskovinám jako jsou kalendáře. Většinou se tisk kalendářů pro společnosti počítal mezi dražší tiskové náklady, a proto se nejednalo o tu nejstandardnější záležitost. Jenže mnohé firmy dokázaly takové kalendáře nabídnout hlavně jako dárek partnerům. Na jedné straně zde firma dostane výhodu v podobě permanentní reklamy. A na druhé straně je tady obdarovaný klient, který naopak může daný předmět také prakticky využít.